دانلود سریال ایرانی

سریال تب و تاب قسمت 21 [دانلود + تماشای آنلاین ۲۱ HD]

قسمت 21 سریال تب و تاب ؛ دانلود سریال تب و تاب قسمت ۲۱ بیست و یکم کامل با کیفیت عالی

سریال تب و تاب - سریال تب و تاب قسمت 21 [دانلود + تماشای آنلاین ۲۱ HD]

سرویس دانلود فیلم و سریال سایت راشدون قسمت 21 سریال تب و تاب قسمت 21 که شنبه 6 خرداد حدود ساعت 21:15 از شبکه دو سیما پخش می شود را منتشر می کند که در ادامه ضمن پخش و تماشای آنلاین این مجموعه می توانید به دانلود سریال تب و تاب قسمت ۲۱ با کیفیت عالی و حجم کم بپردازید.

تماشای آنلاین قسمت ۲۱ تب و تاب + دانلود

چهارشنبه تقریبا ساعت 21:15 می توانید از طریق پلیر زیر به تماشای آنلاین سریال تب و تاب بصورت زنده از شبکه دو سیما بپردازید. و دقایقی بعد از اتمام سریال ویدیو و لینک های دانلود در ادامه اضافه می شود.

پخش زنده شبکه دو (چند ثانیه صبر کنید….)

بعد از اتمام پخش زنده قسمت 21 تب و تاب ؛ پخش آنلاین و لینک های دانلود اینجا درج می شود فعلا می توانید از آرشیو زیر استفاده کنید.

برای دانلود سایر قسمت های پخش شده روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال تب و تاب

شبکه نمایش خانگی
دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۲ دوم
دانلود سریال اکازیون قسمت ۲ دوم
دانلود قسمت ۱۶ سریال گناه فرشته

زمان پخش قسمت ۲۱ سریال تب و تاب کی و چه ساعتی است؟

شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو پخش می شود که همزمان می توانید بصورت زنده تماشا کنید و بعد از اتمام پخش لینک های دانلود در سایت راشدون درج می شود.

داستان سریال تب و تاب قسمت 21

مجموعه «تب و تاب» با موضوع خانواده ایرانی و توجه به «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. در این مجموعه تلاش شده است تا موضوعاتی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند در قالب ملودرام‌های اجتماعی روایت شود. در بخشی از خلاصه داستان آمده است: «مه‌لقا از سفر بازمی‌گردد و مشتاقانه منتظر دیدن پسر بزرگش معین است ولی مشخص نیست چرا معین به استقبال مادر نرفته است …».

بازیگران سریال آتش و باد قسمت جدید

در این سریال هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، فرشته سرابندی، خیام وقار کاشانی، حدیث نیک رو، ایوب آقاخانی، حمیدرضا نعیمی، نسرین مرادی، امیر حامد و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درباره سریال تب و تاب

سریال «تب و تاب» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما، به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی و نویسندگی داریوش مختاری است که از شنبه 9 اردیبهشت، شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:15 روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات 00:40 بامداد، 9:45 صبح و 16:15 خواهد بود.

سریال تب و تاب قسمت 21

5/5 - (237 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا