دانلود قانونی

دانلود سریال حیثیت گمشده تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی

دانلود سریال حیثیت گمشده کامل همه قسمت ها کیفیت عالی حجم کم و نیم رایگان

سریال حیثیت گمشده - دانلود سریال حیثیت گمشده تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی

بخش سرویس فیلم و سریال سایت راشدون برای شما دانلود سریال حیثیت گمشده همه قسمت ها را با کیفیت عالی آمده کرده است . مینی سریال حیثیت گمشده در تابستان 1402 به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری بصورت اختصاصی از فیلیمو جمعه ها پخش می شود. که در ادامه بصورت قانونی می توانید به دانلود سریال حیثیت گمشده با کیفیت عالی بپردازید.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «زخمی، عمیق‌تر از انزوا… ‌پای «حیثیت» در میان است!.»

بعد از استقبال مخاطبان از سریال موفق و پرمخاطب سقوط این بار با یک اثر اجتماعی متفاوت از این کارگردان مواجه می‌شویم؛ مینی سریال حیثیت گمشده را همان تیم موفق سقوط تولید کرده است.

بازیگران و عوامل سریال

حیثیت گمشده به‌کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری است که محمدحسین مهدویان نیز به‌عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در این مجموعه حضور دارد.

  • بازیگر اصلی: مهدی حسینی‌نیا که در سال‌های اخیر و به خصوص از میانه دهه ۹۰ یکی از بهترین بازیگران سینما و نمایش خانگی است که نقش‌های مکمل ماندگاری را بازی کرده است. حالا وقت آن رسیده که حسینی‌نیا نقش اول را بر عهده داشته باشد تا پس از سال‌ها حضور موفق در نقش‌های مکمل به صورت ویژه در یک سریال قهرمان اصلی باشد.
  • دیگر بازیگران این سریال؛ بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی هستند. با هنرمندی رحمان باقریان، با حضور نادر فلاح و آرش فلاحت‌پیشه و بازیگر خردسال هم آرشیدا درستکار است.

تیزر سریال حیثیت گمشده

زمان پخش و تعدادی قسمت های سریال حیثیت گمشده

حیثیت همچون سریال اول پهلوان‌زاده یک مینی‌سریال است و تعداد قسمت‌های حدود ده قسمت است. زمان پخش این سریال هم جمعه‌ها ساعت ۸ صبح تعیین شده است.

درباره سریال حیثیت گمشده

سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه و آرشیدا درستکار به هنرمندی پرداخته‌اند.
سجاد پهلوان‌زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته است. سقوط یک تجربه سخت و متفاوت برای پهلوان‌زاده بود که روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه مطرح کرد. این کارگردان جوان که تدوینگر آثار متاخر محمدحسین مهدویان هم بوده، در حیثیت هم همچون سریال اولش از حضور مهدویان در مقام مشاور و طراح پروژه استفاده کرده است. این نکته را هم از ما درگوشی داشته باشید که فضای این مینی‌سریال هیچ ربطی به سریال سقوط ندارد و پهلوان‌زاده می‌خواهد ثابت کند که اهل ریسک کردن است.
روزهای ابتدایی انتشار خبر فیلمبرداری این سریال، حیثیت نام این بود. ولی حالا که به روزهای پخش آن نزدیک شده‌ایم، نام اصلی سریال با عنوان حیثیت گمشده رونمایی شده است. گویا شباهت نام اولیه به نام طرح دیگری، دلیل این تغییر بوده و حالا سریال حیثیت گمشده را باید به عنوان سریال جدید نام ببریم.
دیگر عوامل سریال نویسنده سریال: احمد سلگی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: حسین جمشیدی گوهری، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: امیر ملک‌پور، طراح گریم: شهرام خلج، طراح جلوه های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، طراح جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مدیر تولید: آرش صالحی، دستیار اول کارگردان: جعفر نامنی، مدیر برنامه‌ریزی: محسن جعفرزاده، مدیر تدارکات: جواد باقری، منشی صحنه: الناز کوتی، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری و عکاس: مجید طالبی

لینک های خرید سریال به عهده شرکت پخش کننده اثر بوده و در صورت هر گونه مشکل از طریق یکی از روش های زیر با پشتیبانی شرکت پخش در تماس باشید .
1. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir یا
2. ارسال پیام به آدرس تلگرام https://t.me/salamcinema_help یا
3. ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697

5/5 - (40 امتیاز)

یک نظر

  1. با سلام به دوستاران سریال های ایرانی

    «فیلمنامه ی» حیثیت گم شده بسیار بسیار ضعیف است.
    آقای سلگی خیلی نگارش فیلم نامه سطحی است.
    حرفه ای نیست. یک نمونه : چطور امیر در قسمت آخر با آن همه مراقبت با نشان دادن پول وارد مجلس میشود و هیچ کس همراه او داخل نمیرود ؟؟؟؟
    یا اینکه اسماعیل در چند قدمی مکان مجلس ایستاده و کسی نمی گوید با کی کار داری ؟؟؟
    این موضوع را بخاطر اهمیت زیاد مجلس فرفری گفتم که بسیار با امنیت بالا برگزار شد.

    در ضمن : در قسمت آخر خواهر امیر در زندان میگوید : دنیا دار مکافات است.
    در صورتیکه به گفته خودش همه ی این برنامه ها نقشه ی خودش بود.
    ———————————————-
    اگه دنیا دار مکافات است الان باید هزاران نفر در ایران جواب کار پلیدشان را طی 30 سال گذشته میگرفتند که نگرفتند.
    یک نمونه : خاوری که الان در کانادا بهترین زندگی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا