فیلم و سریال

سریال شاهرگ قسمت ۲۸ بیست و هشتم

کاربران محترم سایت راشدون در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۲۸ سریال شاهرگ قسمت 28 بیست و هشتم را با کیفیت های مختلف با حجم کم و کیفیت عالی و بدون تبلیغات آزار دهنده بصورت آنلاین تماشا و دانلود کنید.

✔️ تماشا آنلاین و دانلود قسمت 28 شاهرگ

آنچه که راشدون را از دیگر سایت های ویدیو (یوتیوب ، آپارات ، نماشا، تماشا، تلوبیون و …) متمایز می کند داشتن سه ویژگی مهمِ حجم کم، کیفیت عالی و انتشار سریع در کنار یکدیگر است لذت ببرید

✔️ دانلود سریال شاهرگ قسمت 28

لطفا امتیاز دهید

‫4 نظرها

    1. سلام دوست عزیز، من الان روی دو تا ویدیو پلیر متفاوت تست کردم و صدا مشکلی نداشت احتمالا مشکل از ویدیو پلیر شماست و کدک صدا پشتیبانی نمی کنه، توصیه می کنم اگر با گوشی فیلم می بینید از ویدیو پلیر MX Player استفاده کنید.

  1. سلام عرض ادب
    از اینکه مدیریت محترم
    سایت جواب پیام قبلی
    بندی حقیر را دادند
    سپاسگزارم
    بعد میخواستم بدانم که
    شما سایت فیلم سینمایی هم دارید ؟
    اگر دارید نام سایت را بگید
    با تشکر فراوان
    ارادتمند شما سید جواد

    1. سلام سید جان، ما ارادت خاصی نسبت به سادات داریم، در مورد سوالی هم که فرمودید ما سایت مستقلی در مورد فیلم سینمایی نداریم ولی مدت کوتاهی است که بخش فیلم سینمایی را در سایت راه اندازی کردیم که ان شاء الله بزودی این بخش گسترش پیدا خواهد کرد و تمام فیلم های روز دنیا را بصورت بازبینی شده و سانسور شده تقدیم کاربران خواهیم کرد، جهت دسترسی به بخش فیلم های سینمایی در قسمت فهرست و منو سایت روی بخش فیلم و سریال و سپس گزینه فیلم کلیک کنید. شما و بقیه کاربران با انتقادات و پیشنهادات ارزشمندتان می توانید ما را در خدمت رسانی بهتر یاری فرماید تما بتوانیم نواقص موجود را برطرف کنیم.
      موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا