دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال عشق کوفی تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی

دانلود سریال عشق کوفی کامل تمام قسمت ها با کیفیت عالی حجم کم و پخش آنلاین

سریال عشق کوفی - دانلود سریال عشق کوفی تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی

بخش سرویس فیلم و سریال سایت راشدون برای شما دانلود سریال عشق کوفی همه قسمت ها را با کیفیت عالی آمده کرده است . سریال تلویزیونی «عشق کوفی» به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه کنندگی سعید سعدی به عنوان سریال محرمی شبکه سه جدیدترین اثر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج از پنج شنبه ۲۹ تیر ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود. این سریال تاریخی در ۱۵ قسمت هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما و همچنین تکرار این مجموعه تلویزیونی ساعت ۱ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴ عصر روز بعد پخش می‌شود.که لینک های دانلود قسمت های پخش شده در ادامه قابل دریافت است.

دانلود سریال عشق کوفی

خلاصه داستان

«عشق کوفی» به نویسندگی فائره یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی قرار است روایتگر یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری باشد که اتفاقات کوفه و کربلا آن را دستخوش تغیراتی می‌کند.

وقایع این سریال در سال ۶۱ هجری قمری اتفاق می‌افتد و در آن شاهد روایتی از عشق پسری کماندار به نام هلال از خاندان علوی و دختری نازپرورده به نام نائله از خاندان عثمانی هستیم که درگیر مسائل سیاسی و مذهبی دوران می‌شود. داستان در زمان ورود مسلم بن عقیل به کوفه و حوادث کربلا رخ می‌دهد

بازیگران سریال

لعیا زنگنه، نادر سلیمانی، سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، نادر فلاح، سوگل طهماسبی، مریم کاویانی، مهسا مهجور، محمد اشکان فر، مژگان اخلاقی، جمال الدین بیات، معصومه زینتی صافی، احسان محسنی کیاسری، عمار تفتی، سید جواد هاشمی، ثریا قاسمی بازیگران اصلی این سریال هستند.

تیزر سریال عشق کوفی

سریال عشق کوفی کی پخش می شود؟ و چند قسمت است؟

سریال تلویزیونی «عشق» سریالی تاریخی و دارم است که در 15 قسمت تولید شده است و پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

درباره سریال عشق کوفی

رسانه ملی بعد از ۱۳ سال، اثر جدید عاشورایی برای پخش آماده کرده است.
سریال تلویزیونی عشق کوفی جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که از پنحشنبه هفته جاری روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. عشق کوفی به نویسندگی فائزه یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی قرار است روایتگر یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری باشد که اتفاقات کوفه و کربلا، آن را دستخوش تغییراتی می‌کند.
سریال «عشق کوفی» قرار است روایتگر همین دوران باشد. ماجرای عشق هلال پسر کماندار به نائله دختری نازپرورده اما تنها. قصه‌ای در دل تاریخ و در زمانی که واقعه کربلا در حال وقوع بود. هرچند که کلیت این قصه واقعی نیست و برگرفته از تخیل نویسنده است اما باز هم، برخی چهره‌های واقعی تاریخی برای نشان دادن تاریخ آن دوران، به تصویر کشیده شده‌اند. مجموعه عشق کوفی تدارک ویژه تلویزیون برای محرم امسال است که یک روایت عاشقانه را در دل تاریخ به تصویر کشانده است. به بهانه پخش این مجموعه تلویزیونی با حسن آخوندپور کارگردان، فائزه یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی نویسنده، نادر سلیمانی و سیدجواد هاشمی بازیگران گفت‌و‌گو کردیم.
سریال عشق کوفی از روز پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود. این سریال قرار است به‌صورت هفتگی و روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن در ساعت ۱ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴ عصر روز بعد پخش شود.

5/5 - (92 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا