سایر

معرفی کرم لیفت صورت گاتیو

- معرفی کرم لیفت صورت گاتیو

صورت اولین جایی از بدن است که اکثر مردان و زنان اولین علائم پیری را در آن مشاهده می کنند. ظهور علائم پیری در صورت، سبب کاهش اعتماد به نفس و انگیزه ی انسان می شود .این علائم معمولاً شامل خطوط ظریف و چین و چروک است و معمولاً با رسیدن به دهه‌های 30، 40 و 50 سالگی ظاهر می‌شوند.

امروزه که ظاهر بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، جای تعجب نیست که کرم لیفت صورت گاتیو یکی از پرطرفدارترین کرم ها برای برگرداندن جوانی پوست باشد. این کرم بخاطر مزایای منحصر به فرد خود که در این مقاله به آن اشاره می کنیم، مورد توجه بسیاری از افرادی که به جوانی و زیبایی خود اهمیت داده اند قرار گرفته است.

در واقع کرم لیفت صورت گاتیو یک روش لیفت صورت بدون جراحی است که به زیبایی و جوانسازی پوست شما کمک می کند.

این کرم با فرمول چند منظوره خود از عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و پپتیدها برای کمک به بازیابی خطوط صورت، صاف کردن پوست و آبرسانی به آن جهت ایجاد ظاهری سفت‌تر و برجسته‌تر کاربرد دارد.

موارد کاربرد کرم لیفت صورت گاتیو و سرم لیفت گاتیو

مهمترین موارد کاربرد محصولات گاتیو برای افرادی با پوست های دارای

  • چین و چروک
  • خطوط ظریف
  • شلی پوست
  • افتادگی پوست
  • بافت ناهموار
  • ظاهرناهموار
  • پوست خشک
  • پوست کم آب شده

قابل استفاده و کاربرد است. همچنین شما می توانید قبل از ایجاد آسیب و بروز علائم پیری از این محصول برای جوانسازی پوست و جلوگیری از بروز چین و چروک جدید استفاده کنید.

اهمیت لیفت صورت با کرم لیفت صورت گاتیو

باور کنید یا نه، ما در بیست سالگی شروع به از دست دادن کلاژن می کنیم. اگرچه ما متوجه این اتفاق نمی‌شویم، و زمانی که به مرز 30 یا 40 سالگی می‌رسیم، کیفیت پوست ما تغییرات خود را نشان می دهد. این تغییرات شامل ظهور خطوط ظریف پوستی ، فروکش کردن زیبایی و جوانی و کندشدن کانال های ارتباطی طبیعی پوست است. محصولات مراقبتی از پوست مانند کرم سفت کننده گاتیو و سرم لیفت صورت گاتیو می توانند این روند را به تعویق بیندازند و مواد مورد نیاز پوست شما را تامین کنند.

کرم سفت کننده بدن گاتیو

کرم سفت کننده ی بدن گاتیو حاوی گلیسرول، اسیدهیالورونیک، روغن جوجویا، رتینوئیدها و پپتیدهاست. پپتیدها متشکل از اسیدهای آمینه با زنجیره کوتاه هستند که به طور طبیعی در بدن وجود دارند.

هنگامی که پپتیدها به صورت موضعی روی پوست استفاده می شوند، به عنوان پیام رسان هایی عمل می کنند که عملکردهای پوست ، مانند افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت ارتجاعی را تحریک می کنند.

از دیگر مزایای این ترکیبات مفید است که پپتیدهای پوست به مبارزه با کم آبی و جلوگیری از نفوذ سموم و عوامل بیماری زا به اپیدرم کمک می کنند.

اسید هیالورونیک می تواند کلاژن را تقویت کرده و سد پوستی را برای ظاهری محکم تر و جوان تر تقویت کند.

- معرفی کرم لیفت صورت گاتیو

برای خرید کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو با ارزانترین قیمت از فروشگاه اینترنتی حیلامات اینجا کلیک کنید.

همچنین محصولات رتینوئیدی موجود در کرم سفت کننده بدن گاتیو باعث تسریع لایه برداری، باز کردن منافذ پوست، و بهبود ظاهر پوست با افزایش گردش سلولی و بازسازی می شود

سرم لیفت صورت گاتیو

استفاده از سرم لیفت صورت گاتیو باعث می شود که جوان تر شوید، بدون اینکه متفاوت به نظر برسند یا ظاهر خود را به طور قابل توجهی تغییر دهید.

این سرم حاوی ترکیب موثر centella asiatica که سبب افزایش سنتز کلاژن و محتوای فیبرونکتین داخل سلولی و همچنین بهبود استحکام کششی پوست می شود. نتایج تحقیقات نشان می دهد که می توان از آن در درمان پیری پوست، سلولیت و استریا استفاده کرد.

خاصیت سفت کنندگی سرم لیفت گاتیو خطوط ریز و چین و چروک را صاف می کند و پوست صاف تر، نرم تر و درخشان تر برای شما به ارمغان می آورد.

ترکیبات فعال این سرم افتادگی پوست، خطوط ریز، چین و چروک و پوست کدر را هدف قرار می دهند. پوست در یک لحظه به طور قابل توجهی جوان تر به نظر می رسد و در طول زمان ظاهر صاف خود را حفظ می کند.

همچنین تقویت اتصال درمو-اپیدرم پوست (ساختار نازک بین درم و اپیدرم) یکی دیگر از مزایای است که با استفاده از این محصول همه کاره حاصل می شود.

ویتامین E موجود در سرم لیفت گاتیو یک آنتی اکسیدان فوق العاده و مشتق شده طبیعی است که به اصلاح آسیب های پوستی ناشی از اشعه UV کمک می کند.

اسید هیالورونیک داخل این سرم توانایی نگهداری آب در پوست را افزایش می دهد و خطوط و چین و چروک ظاهری را کاهش می دهد.

این سرم غنی به صورت پمپی مورد استفاده قرار می گیرد و این طراحی برای جلوگیری از ورود میکروب‌ها عرضه می‌شود. و استفاده ی آسان از آن یک مزیت مضاعف محسوب می شود.

همین حالا برای خرید این سرم فوق العاده پوستی اقدام کنید

- معرفی کرم لیفت صورت گاتیو

روش استفاده از کرم لیفت صورت گاتیو و سرم لیفت صورت گاتیو

موارد استفاده : صورت، گردن، دست ها، از استفاده در ناحیه دور چشم خودداری کنید.

مراحل : پس از پاکسازی، چند قطره را روی کف دست خود بریزید و با انگشت روی صورت بمالید تا یک لایه نازک تشکیل شود.

پس از استفاده، مستقیماً به جلو نگاه کنید و سعی کنید هیچ گونه حرکتی مانند لبخند زدن به مدت 2 تا 3 دقیقه یا تا زمانی که کرم خشک شود انجام ندهید.

بهترین نتایج : برای استفاده روزمره یا برای مهمانی ها و مناسبت های خاص.

هنگام استفاده از لیفت صورت از مرطوب کننده استفاده نکنید زیرا بر یکپارچگی کرم روی صورت تأثیر می گذارد.

سخن آخر

با گسترش تقاضا برای جوان ماندن و زیبایی روش های مختلفی برای به تعویق انداختن روند پیری پوست گسترش پیدا کرده است.

در میان این روش ها برخی پرمخاطره و با بیهوشی همراه هستند و برخی دیگر از روش های کلینیکی ممکن است. ظاهر طبیعی صورت شما را از بین ببرند و دارای مراقبت های خاص و دوران نقاهت باشند.

بنابراین استفاده از روش های طبیعی، بدون خطرات و عوارض جانبی می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. با انتخاب این روش ها علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری و جوانی، خود را درگیر ریسک های مختلف از دست دادن سلامتی یا بروز عوارض جانبی نکرده اید.

در میان روش های طبیعی امروزه استفاده از کرم لیفت صورت گاتیو طرفداران زیادی پیدا کرده است. این کرم غنی از ترکیبات مفید پوستی است که با آبرسانی مناسب و به اندازه پوست و تقویت بافت پوستی چین و چروک را از بین می برد و از بروز چروک های جدید جلوگیری می کند.

کرم لیفت صورت گاتیو را می توانید از فروشگاه اینترنتی حیلامات با بهترین قیمت خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا