سایر

استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]

استخاره با قرآن کریم خوب و بد جواب فوری و استخاره آنلاین

ما در سایت راشدون ابزار استخاره با قرآن و استخاره آنلاین و استخاره ازدواج را با جواب خوب و بد و توضیحات اضافی برای شما فراهم کرده ایم. این استخاره معتبر بوده و اگر شما هر نیتی داشته باشد مانند ازدواج یا معامله یا هر چیز دیگر نتیجه آن بر اساس آیات قرآن بصورت خوب یا بد درج خواهد شد. ضمنا فعلا درخواست استخاره دستی نفرمایید.

استخاره - استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]

طبق روایتی امام صادق (ع) می فرمایند:

  • بهتر است که قبل از استخاره سه بار سوره ی اخلاص (قل هو الله احد) را بخوانید
  • سپس سه مرتبه صلوات بر محمد و ال محمد بفرستید.
  • سپس این دعا را می خوانید: “اَللّهُمَّ اِنّى تَفَأَّلْتُ بِکِتابِکَ، وَ تَوَکَّلْتُ عَلَیْکَ، فَاَرِنى مِنْ کِتابِکَ ما هُوَ مَکْتُومٌ مِنْ سِرِّکَ الْمَکْنُونِ فـى غَیْبِـکَ
  • سپس نیت کرده و برای استخاره دکمه زیر را کلیک یا لمس کنید.
استخاره - استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]

استخاره با قرآن و تسبیح آیت الله بهجت

در ویدیو زیر حجت الاسلام و المسلمین محمدی نکاتی خیلی مهمی را درباره استخاره با قرآن را بیان فرموده اند. توصیه می کنم حتما تماشا کنید

در حال بارگذاری پخش کننده...

در ادامه توصیه می کنم حتما احکام و آداب استخاره را بخوانید:

احکام و آداب استخاره قرآن

استخاره - استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]

استخاره با قرآن کریم بصورت آنلاین از نظر مراجع تقلید

پرسش: استخاره گرفتن با کامپیوتر و نرم افزارها صحیح است؟ آیا می توان به آنها اعتنا کرد؟

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی): موارد مختلف است. اگر طبق روش های معمولی است مانعی ندارد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی: هرگاه طوری تنظیم شده باشد که آیات آغاز یکی از صفحات قرآن را بدون اطلاع قبلی منعکس کند مانعی ندارد.

حضرت آیت الله سیستانی: روش آن در مفاتیح الجنان موجود است مراجعه شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی: اگر آن شخص وارد در آن رشته باشد و بتواند از قرآن مجید برداشت مناسب و نزدیک به واقع داشته باشد اشکال ندارد.

استخاره معتبر

متن سئوال: استخاره با قرآن چگونه است ؟ آيا مستند و معتبر است ؟ آيا استخاره با تسبيح اعتبار بيشتري ندارد ؟ ظاهراً تفأل و استخاره با قرآن پشتوانه علمي ندارد و خيلي قابل توجيه نيست . لطفاً در اين باره توضيح دهيد .

استخاره - استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]
 

استخاره با قرآن و استخاره با تسبیح معتبر

متن پاسخ: استخاره با قرآن كريم، صحيح و معتبر است و پيشوايان ديني و امامان

معصوم عليه‏ السلام به آن عمل مي‏كرده‏اند؛ چنان كه در روايتي از ابي ‏علي‏ يسع‏ بن‏ عبداللّه‏ قمي نقل شده كه: “به امام صادق عليه‏ السلام عرض كردم: من چيزي را مي‏خواهم و از خدا طلب خير مي‏كنم، امّا فايده نمي‏كند و در انجام دادن يا ترك آن ترديد دارم. امام عليه‏السلام فرمود: وقتي براي نماز ايستادي، خوب توجه داشته باش؛ چون شيطان در اين هنگام از انسان خيلي دور است و در اين موقع آنچه به قلبت خطور كرد، انجام بده و قرآن را باز كن و به اول صفحه نگاه كن، پس هر چه بود ـ از خوب يا بد ـ انجام بده.” از امام صادق عليه‏السلام نيز روايت شده كه فرمود: “هنگامي‏كه خواستي از كتاب گرانقدر [قرآن] استخاره كني، بعد از “بسم‏اللّه‏الرحمن‏الرحيم” بگو: “ان كان في قضائك و قدرك…” سپس قرآن را باز كن و شش ورق را بشمار و از ورق هفتم شش سطر بشمار و به آنچه آمده بود، عمل كن.”1 درباره اين كه اعتبار استخاره با قرآن بيشتر است يا با تسبيح، بايد گفت: فهم آيات قرآن و نيز برداشت و استنباط از آن براي هر كس ممكن نيست؛ مثلاً در فهم برخي از آيات متشابه قرآن حتي مفسران و دانشمندان اسلامي نيز دچار اختلاف شده‏اند؛ بنابراين برخي از علما مانند علامه مجلسي رحمه‏الله و… استخاره با تسبيح را معتبر مي‏دانند و از استخاره با قرآن نهي مي‏كنند، اما كساني هم در ميان دانشمندان اسلامي هستند كه در استخاره با قرآن، بسيار دقيق عمل مي‏كنند و نتيجه آن نيز روشن است و استخاره كننده را از حالت ترديد خارج مي‏سازد.2

شما استخاره نکنید!

آقای بروجردی قدس سره به کسبه و تجار می‌فرمود: در مورد تجارت استخاره نکنید؛ زیرا اگر زیان دیدید، خیال می‌کنید، استخاره شما را ورشکست کرده است! این‌گونه افراد نمی‌دانند که اگر استخاره نمی‌کردند و اقدام می‌کردند، چه می‌شد و به چه هلاکت (مالی یا جانی) بدتر از آنچه پیش آمده، مبتلا می‌شدند.در محضر بهجت، ج۲، ص۶۵

استخاره با قرآن و یا با تسبیح

سؤال: ایشان (میرزا محمدتقی شیرازی رحمه‌الله) با قرآن استخاره می‌کردند یا با تسبیح؟
آیت الله بهجت: آنچه متداول بود، همان استخاره با تسبیح بود، نه با قرآن. از بعضی از علما نیز نقل شده که می‌فرمود: ما از قرآن نمی‌فهمیم.در محضر بهجت، ج۱، ص ۲۹۳

استخاره - استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]
 

استخاره حضرت آیت‌الله بهجت با قرآن

مرحوم همدانی در علم و عمل از بزرگان بود. با یکی از آقازاده‌ها به خدمت ایشان رفتیم؛ آن آقازاده بنده را به ایشان معرفی کرد. ایشان دوبار فرمود: اگر ایران رفتی، برگرد به نجف. و اسم شهری را هم ذکر فرمودند. بعد ما به قم آمدیم. نمی‌دانم گذرنامۀ برگشتن میسور نشد، یا استخاره کردیم و دیگر به نجف برنگشتیم. برای عده‌ای از شهرها از بنده خواستند که برای اداره حوزه آنجا بروم؛ با قرآن استخاره کردم. برای دو شهرستان که یادم است، در استخاره همان اسمی که آن آقا فرموده بود، درآمد؛ و این از معجزات خود قرآن و از کرامات آن مرد بود.در محضر بهجت، ج۱، ص ۲۹۴

استخاره - استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]
 

استخاره حضرت آیت‌الله بهجت با تسبیح

بنده هم هروقت برای خود استخاره می‌گیرم با تسبیح استخاره می‌کنم،١ و برای ترک هم معمولٌ‌به است، و اگر میانه باشد٢ انجام نمی‌دهم، مگر اینکه فعل آن خوب، و ترکش بد باشد.در محضر بهجت، ج۱، ص ۲۹۳

  1. نحوه استخاره معظم‌له فرستادن سه صلوات بر محمد و آل‌محمد و گرفتن یک قبضه از تسبیح و جداکردن دوتا دوتا از دانه‌های آن است، در نهایت اگر یکی باقی ماند، خوب و اگر دوتا ماند بد است.
  2. یعنی فعل و ترک هر دو خوب باشد.
استخاره - استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]

شیوه‌ها و روش های استخاره

در منابع حدیثی شیوه‌های مختلفی برای استخاره بیان شده است که از آن میان استخاره با نماز و دعا، استخاره با قرآن، استخاره ذات‌الرِّقاع (استخاره با کاغذ) و استخاره با تسبیح است. هریک از این اقسام استخاره خود به چند روش می‌تواند انجام شود. در کتاب مفاتیح‌الجنان نوشته شیخ عباس قمی برخی از روش‌های استخاره آمده است.

استخاره با نماز

استخاره با نماز بدین صورت است که فرد دو رکعت‌ نماز به‌جا آورد و پس از نماز به سجده برود و صد بار بگوید:‌«اَستخیر اللّٰه فی جمیع اُموری خيرةً فی عافی؛ از خدا در همه امور طلب عافیت می‌کنم». سپس هرچه را که خدا به قلبش انداخت، همان را انجام دهد.

استخاره با قرآن

برای استخاره با قرآن روش‌های مختلفی نقل شده است از جمله:

  • برپایه روایتی که از امام صادق(ع) نقل شده یکی از روش‌های استخاره با قرآن این است که هرگاه شخصی میان انجام یا ترک کاری مردد بود، وقتی برای نماز آماده شد، قرآن را بگشاید و به‌ نخستین‌ چیزی که‌ در آن‌ دید، عمل‌ کند.
  • سید بن طاووس از پیامبر اسلام(ص) نقل کرده است هنگامی که خواستی با قرآن تفأل بزنی(استخاره بگیری)، سه مرتبه سوره اخلاص را قرائت کن و سه مرتبه صلوات بفرست و سپس این دعا را «قُلْ اللَّهُمَّ إِنِّی تَفَأَّلْتُ بِکِتَابِکَ وَ تَوَکَّلْتُ عَلَيْکَ فَأَرِنِی مِنْ کِتَابِکَ مَا هُوَ الْمَکْتُومُ مِنْ سِرِّکَ الْمَکْنُونِ فِی غَیْبِک» را بخوان و قرآن را بگشا، از سطر اول صفحه اول استخاره خود را بگیر.
  • براساس برخی نقل‌ها، پس از گشودن قرآن، هفت یا هشت ورق شمرده می‌شود و استخاره از ورق هفتم یا هشتم گرفته می‌شود.

استخاره با کاغذ

در استخاره‌ با کاغذ یک شیوه این است که دو کلمه «اِفْعَل» (انجام بده) و «لا تَفْعَل» (انجام نده) بر دو ورقه نوشته‌ می‌شود و استخاره‌‌کننده‌ با به‌جای‌ آوردن‌ آدابی‌ خاص‌ یکی‌ از آن‌ دو را برمی‌دارد و به‌ مقتضای‌ آن‌ عمل‌ می‌کند.

ابن ادریس حلی احادیث استخاره‌ با کاغذ را غیرمعتبر دانسته است؛ اما شهید اول دیدگاه او را با این‌ استدلال که استخاره با کاغذ نزد امامیه مشهور است، رد کرده است.

استخاره با تسبیح

استخاره با تسبیح هم ازجمله به این صورت انجام می‌شود: پس‌ از خواندن‌ هریک از سوره‌های حمد(حداقل سه مرتبه و اگر نشد یک مرتبه) و قدر ده مرتبه و نیز خواندن دعایی‌ مخصوص‌ یک‌ قبضه‌ از تسبیح یا تعدادی سنگریزه را جدا کرده‌ و دوتا دوتا می‌شمریم. اگر بازمانده‌ زوج بود، کار مورد نظر را انجام می‌دهیم و اگر فرد بود آن را ترک می‌کنیم.

به گفته شهید اول، سند استخاره‌ به‌ عدد(تسبیح یا سنگریزه) به رضی الدین آبی می‌رسد. البته سید ابن طاووس‌ سند آن را به ائمه باز گردانده‌ است‌. و به گفته صاحب جواهر (۱۲۰۲-۱۲۶۶ق)، در زمان او علما به این شیوه استخاره می‌کردند.

استخاره - استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]
 

آداب و شرایط

برای‌ استخاره، آداب و شرایطی بیان‌ شده که برخی از آنها به‌شرح زیر است:

  • مباح‌بودن کاری که برای آن استخاره می‌شود: استخاره برای رفع تردید در کارهای مباح است، نه در کارهای خیر.
  • استخاره برای خود: به‌گفته علامه مجلسی حدیثی نیست که در آن شخصی به‌وکالت از دیگری استخاره کرده باشد. بنابراین سزاوارتر آن است که هرکس برای خودش استخاره کند. البته او همچنین از سید ابن طاووس نقل کرده که استخاره برای دیگری را جایز می‌دانست.
  • استخاره پس از مشورت: یعنی پیش از استخاره مشورت شود و اگر نتیجه نداد سراغ استخاره رفت.
  • مکان استخاره: از نظر شهید اول بهتر است که استخاره با دعا در مسجد و حرم‌ها باشد. در برخی روایات از استخاره در حرم امام حسین(ع) سخن آمده است.
  • زمان: فیض کاشانی در کتاب تقویم المحسنین برای استخاره به قرآن، در هر روز هفته ساعاتی را ذکر کرده است؛‌ اما گفته است ساعات مذکور بین اهل‌ایمان شهرت دارد و در احادیث نیامده است. به‌گفته صاحب‌جواهر، برای نماز استخاره زمان خاصی وجود ندارد.البته درباره استخاره به قرآن نقل شده که وقت نماز انجام شود.
  • عمل به استخاره: عمل به استخاره الزام شرعی ندارد، اما بهتر است به آن عمل شود.

خواندن دعاهای مخصوص، قرائت برخی از سوره‌های قرآن و فرستادن صلوات نیز از آدابی است که پیش از استخاره سفارش شده است.

استخاره - استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]

انواع روش استخاره با تسبیح

این روش نیز اقسامی دارد که به دو مورد آن‌که منسوب به امام‌ زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) است اشاره می‌شود:

روش اول

استخاره کننده تسبیح را گرفته پس از سه بار صلوات بر پیامبر و آل‌او مقداری از تسبیح را جدا می‌کند و دو تا دو تا می‌شمارد، چنانچه یک دانه ماند نشان امر به آن عمل و اگر دو تا باقی ماند نشان نهی از آن است.

روش دوم

پس از قرائت دعا قبضه‌ای از تسبیح را بگیرد و هشت هشت جدا کند، پس اگر یکی بماند به‌طور کلی خوب است و اگر دو تا بماند یک نهی دارد و اگر سه تا بماند فعل و ترکش یکسان است و اگر ۴ تا بماند دو نهی دارد و اگر ۵ تا بماند بعضی گفته‌اند که تعب و رنج دارد و بعضی گفته‌اند: در آن ملامت است و اگر ۶ تا بماند نهایت خوبی را دارد و باید شتاب کرد و اگر ۷ تا بماند حکمش مانند ۵ تاست و اگر ۸ تا ماند ۴ نهی دارد. شایان ذکر است که روایاتِ برخی انواع استخاره نظیر استخاره با تسبیح ضعیف است؛ ولی بر پایه روایات تسامح در ادلّه سنن عمل به آن جایز دانسته شده و حتّی برخی ادعای اجماع برآن کرده و آن را از شعائر امامیه‌ دانسته‌اند.

استخاره - استخاره آنلاین [ استخاره با قرآن خوب و بد فوری ]

احکام استخاره

س1434: آیا عمل به استخاره واجب است؟
ج: الزام شرعی در عمل به استخاره وجود ندارد ولی بهتر است بر خلاف آن عمل نشود.

س 1435: بنا بر آنچه گفته می‏شود که در کارهای خیر نیازی به استخاره نیست. آیا در مورد کیفیت انجام آنها و یا در مورد مشکلات پیش بینی نشده‏ای که در خلال انجام آنها ممکن است پیش بیاید، استخاره جایز است؟ و آیا استخاره راهی برای شناخت غیب محسوب می‏شود یا اینکه فقط خدا از آن آگاه است؟
ج: استخاره برای رفع حيرت و ترديد در انجام کارهای مباح است، اعم از اينکه ترديد در اصل عمل باشد يا در چگونگی انجام آن. بنا بر اين در کارهای خير که در آنها حيرت وجود ندارد، استخاره لازم نيست و همچنين استخاره برای آگاهی از آينده شخص يا عمل نمی‏باشد.

س 1436: آیا در مواردی مثل تقاضای طلاق یا عدم آن استخاره با قرآن صحیح است؟ و در صورتی که شخصی استخاره کند ولی طبق آن عمل نکند، حکم چیست؟
ج: جواز استخاره با قرآن يا تسبيح اختصاص به مورد خاصی ندارد، بلکه در هر امر مباحی که شخص راجع به آن ترديد و حيرت داشته باشد به‌طوری که قادر بر اتخاذ تصميم نباشد، می‏توان استخاره گرفت و از نظر شرعی عمل به استخاره واجب نيست هرچند بهتر است انسان با آن مخالفت نکند.

س 1437: آیا استخاره با تسبیح یا قرآن در مسائل سرنوشت ساز مانند ازدواج جایز است؟
ج: شايسته است انسان در اموری که می‏خواهد راجع به آنها تصميم بگيرد، ابتدا تأمل و دقت کند و يا با افراد با تجربه و مورد اطمينان مشورت نمايد و در صورتی که با اين کارها تحيّر او برطرف نشد، می‏تواند استخاره کند.

س 1438: آیا چند بار استخاره برای یک کار صحیح است؟
ج: چون استخاره برای رفع حيرت است، بنا بر اين بعد از برطرف شدن حيرت با استخاره اول، تکرار آن معنی ندارد مگر آنکه موضوع تغيير کند.

س 1439: گاهی مشاهده می‏شود نوشته‏هایی که متضمّن معجزات امام رضا(علیه‏السلام) هستند با قرار دادن آنها بین صفحه ‏های کتابهای زیارت که در زیارتگاهها و مساجد وجود دارند، در بین مردم توزیع می‏شوند و ناشر آنها هم در زیر آنها نوشته است که هر کس آن معجزه‌ها را بخواند واجب است آنها را به تعداد خاص بنویسد و در بین مردم توزیع کند تا به حاجت خود برسد، آیا این مطلب صحیح است؟ و آیا بر کسی که آنها را می‏خواند، واجب است که به درخواست ناشر عمل نماید؟
ج: از نظر شرعی دليلی بر اعتبار اين امور وجود ندارد و کسی هم که آنها را می‏خواند ملزم به عمل به درخواست ناشر مبنی بر نوشتن آنها نيست.

س: آيا استخاره كه در برخى سايت‌ها است مى‌تواند ملاک قرار گيرد؟
ج) اگر طبق روش‌هاى معمول است مانعى ندارد.

4.4/5 - (612 امتیاز)

‫489 نظرها

      1. سلام خوب هستید من رل دارم نزدیک ۱ سال باهاشم خاستم ببینم بهش میرسم؟!

        یه چیز دیگع هم است
        ما جابجایی خونه داریم دوس دارم بریم نزدیک خالم اینا مجتمع میریم یا ن یجای دیگه میریم؟!

      2. اگه واقعا دوستش داری برو سر زندگیت کمی مدارا کن تا همسرت هم مدرا کردن را بلد باشه خود به خود همونی می خوای که میشه

  1. سلام استخاره برای کارم در ماهک میخواستم بدونم موندنم به صالحه یا نه

    1. سلام وقت بخیر ،بیش از حد تبلیغات و هرزنامه تبلیغاتی در سایت وجود دارد و این مانع از مطالعه و ةمرکز بر روی مطالب ارزشمند سایتتان می گردد، هرچند درآمدی بر این مبنا برای شما باشد ولی این تبلیغات از قبیل شاتل،کاشت مو که جایگاهی در این سایت ندارد و نیز در مقابل بار و حجمی که از ارزش سایت می کاهد برابر و پایاپای نیست، ممنون میشوم در صورت هرز نامه بودن و هر علت دیگر اقدام به حذف این تبلیغات نمایید و باک ها نمایید✌🏻

      1. تبایغات درون سایت ثابت نیست و برای هر کسی بر اساس وبگردی های که داشته نمایش داده می شود، و این تبلیغات برای هزینه های جاری سایت شامل سرور و حقوق نویسنده و … دیگر هست.

    1. سلام عروس و پسرم دعواشون شده می خواد طلاق بگیره می خواهم ببینم کی فتنه به پا کرده بینشون

  2. خارج از ایران هستم خانومم تصمیم به جدایی گرفته سر دوراهی مانده ام مات و مبهوت هستم سه تا فرزند داریم.لطفا شما برام استخاره بگیرید صلاح در چیست جدایی یا ادامه ی زندگی به هر قیمتی

    1. سلام برای ازدواج دختری مورد نظرمه برای پسرم برمخواستگاری خوبه یانه
      اسم پسرم محمدرضا
      اسم دختر معصومه

      1. یک استخاره برای موتور دریای میخواستم اونی که بردش صاحبشه یانه

  3. خواهرم بچه دارنمیشه میخوام استخاره بگیرم ببینم آیا خدا به ادبچه ای عطا می کند

  4. سلام من ازدواج اجباری کردم واصلا مرد زندگیموعاشقش نیستم ازدواجم فامیلیه میخوام برام استخاره بگیرین که ایا اون دلش ازم میره ومیاد بگه من می خوام طلاقت بدم یانه می خوام خودش بگه که طلاقم راحتتره دیگه نمی خوام ادامش بدم میخوام یه زندگی دیگه با مردی که عشقمون دوطرفه است شروع کنم

    1. سلام دوست عزیز،ببین خیلی از عشقا بعد ازدواج بوجود میاد ،بنظر من سعی کن مثبتای شوهرتو ببینی وحالا که عاشقته چرا میخوای جدا بشی ودل اونو هم بشکنی،مطمعن باش همه چی جور درنمیاد ،همیشه تو زندگی یه جاییش میلنگه ،تو ممکنه یکی پیدا کنی عاشقش باشی ولی شاید اون درحد این شوهرت دوست نداشته باشه

      1. سلام برای کاری خواستم شغلم عوض کنم برم آزاده کارش ساختمان یابمونم همین شرکت که هستم

    1. سلام عرض ادب آقای محسن رضایی برام کمک میکنی هرروزشرمنده خانوادم میشم مستجرم دوتابچه دارم هم بیکارم خیلی سخته قصم به خانم زینب راست میگم نمیدونم خدا هیچ کس شرمنده نکنه مخصوصا پیش زنوبچش توراخدا کمکم کنید

  5. سلام بی زحمت برامن استخاره می گیرید راجب یه چیزشک دارم میخوام شکم برطرف بشه که بهش می رسم یانه

  6. باسلام میخوام برم شهر مغازه اجاره کنم برای خرید وفروش یخچال وخدمات ایا خوب است یانه

      1. سلام خواستگاردارم دودلم نمیدونم خوبه یا نه میشه استخاره بگیرید

    1. سلام خوبید منم میخواستم برام یه استخاره بگیرید برا خدمت پسرم هست که میخواستم بخرم ببینم طرف برام انجامش میده

  7. سلام فاطمه هستم میخواستم ی زنگ بزنم برای تغییر دادن زندگیم ب کسی میخواستم ببینم خوبه یا ن

  8. باسلام میخواهم وارد فاز جدیدی از زندگیم بشوم ودنبال پست مهمی بروم بروم خوب است یانه

  9. سلام عباسی هستمدر تصمیمی تردیدارم انجامش بدم یا نه
    لطفا جواب استخاره رو بفرمایید

    1. سلام میخواستم ازدواز کنم با کسی که چند بار مشکله خانوادگی داشتم ، الان مدت ۶ ماه است نمیتوانم این دختر را فراموش کنم خیلی ترس و شک دارم

  10. سلام باخداه باش وهمه چیزرابه خداهههههههههههههههههههه بسپارید که انشالله به امید خداه به مرادخود میرسی گردانندیه اصلی خداست نه بنده خداه نه کدخداه

  11. سلام برای انجام کاری سر دوراهی موندم که برم یا نه انجام بدم یانه لطفا استخاره ای برام بگیرید

    1. سلام، برای هر کاری ابتدا باید تحقیق و مشورت گرفت و اگه مردد بودید اقدام به استخاره کنید. به نظرم بهتره که همه واکسن بزنیم تا از شر این بیمار منحوس خلاصی پیدا کنیم.

  12. سلام.ببخشیدنیت.کرده.ارزوی.سلامتی.برای.همه.فرج.اقاامام.زمان.استخاره.باقران.مجید.جواب.پیام.بفرستید

    1. سلام میشه ۲تااسخاره برام بگیری ممنون میشم بنامم جعل کردن باابرویم بنده بازی کردن ۶سال دادگاه میرم

  13. سلام میشه یک استخاره برای من بگیری میخوام با یکی ازدواج کنم آیا انجام بدم یا خیر

  14. سلام یه استخاره میخواستم برای تصمیم گیری سخت که رابطه ایی که ایندش معلوم نیست به اومید خدا که ایشالا باصبر درس شه انجام بدم یانه

  15. سلام یه استخاره ای میخواستم میخوام طلاهام و بفروشم فقط زود جوابشو میخام

    1. سلام.ی استخاره میخواستم واسه جاب جایی منزل.میخواستم ببینم خونه خوب با قیمت مورد نظرم پیدا میکنم وایا جاب جایی برام خوبه

  16. سلام من یه نفری است تو زندگیم ولی نمیدونم میشه نگاه کنید که میاد خواستگاری یان

    1. خواندن این دعا بسیار مجرب است:
      «إِلَهِی
      کَیْفَ أَدْعُوکَ وَ أَنَا أَنَا وَ کَیْفَ أَقْطَعُ رَجَائِی مِنْکَ وَ أَنْتَ
      أَنْتَ إِلَهِی إِذَا لَمْ أَسْأَلْکَ فَتُعْطِیَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی
      أَسْأَلُهُ فَیُعْطِینِی إِلَهِی إِذَا لَمْ أَدْعُکَ فَتَسْتَجِیبَ لِی فَمَنْ
      ذَا الَّذِی أَدْعُوهُ فَیَسْتَجِیبُ لِی إِلَهِی إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَیْکَ
      فَتَرْحَمَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَتَضَرَّعُ إِلَیْهِ فَیَرْحَمُنِی إِلَهِی فَکَمَا
      فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَی عَلَیْهِ السَّلامُ وَ نَجَّیْتَهُ أَسْأَلُکَ أَنْ
      تُصَلِّیَ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّیَنِی مِمَّا أَنَا فِیهِ وَ
      تُفَرِّجَ عَنِّی فَرَجا عَاجِلا غَیْرَ آجِلٍ بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ یَا
      أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ»

  17. سلام وعرض ادب یه خواستگارداشتم بدون دلیل ازمن دورشدورفت خیلی بهش علاقه دارم ازتون خواهش دارم بگیدبهم برمیگرده اونم به من علاقه داره پای کس دیگه ای درمیونه ازدواج ماسرمیگیره خیلی ناراحتم افسرده شدم کمکم کنیدلطفاکمکم کنید

  18. سلام.یه استخاره میخواستم درباره اینکه با شخصی آشنا شدم و در مورد مسایل کاری و درسی بهم کمک میکنه.هیچ گونه رابطه عاطفی وجود نداره.میخواستم بدونم که آیا آشنایی با ایشان برایم خیر است یا نه؟ چندبای استخاره گرفتم ولی جواب های متعدی دریافت کردم. و اینکه عمل به استخاره در مورد آموزش و یادگیری واجب است یا خیر؟

  19. سلام.یه استخاره میخواستم درباره اینکه با شخصی آشنا شدم و در مورد مسایل کاری و درسی بهم کمک میکنه.هیچ گونه رابطه عاطفی وجود نداره.میخواستم بدونم که آیا آشنایی با ایشان برایم خیر است یا نه؟ چندبای استخاره گرفتم ولی جواب های متعدی دریافت کردم. و اینکه عمل به استخاره در مورد آموزش و یادگیری واجب است یا خیر؟

  20. بردارم بازداشت شده برای چک برگشتی چه اتفاقی براش می افته .ایا فردا بدون سند ازاد میشود

    1. سلام می خواستم برم پیش دعاگر برای این که من زندگیم یک جا مصتقر نیست آیا خوبه برم یانه

  21. سلام می خوام بدانم برادرم فردا ازاد میشم بدون سند برای چک برگشتی داره مننون میشم

  22. سلام لطفاً برای من یک استخاره کنید جواب استخاره هم خیلی زود برام بیاد می خواهم با یک نفر دوست بشم

  23. سلام استخاره های این سایت درست وطبق اصول انجام میشه؟میشه مطمئن بود؟

    1. سلام، بله استخاره ها طبق اصول انجام می شود ولی در کل استخاره دستی خیلی بهتر است که قبلا کارشناسی دینی سایت استخاره می گرفتند ولی الان بدلیل درخواست های زیاد دیگر امکان پذیر نیست! شاید در آینده نزدیک امکانی برای کاربران فراهم کنیم که استخاره دستی نیز گرفته شود.

  24. آقا برا هر چیزی که نباید استخاره کرد
    پس خدا عقل رو برا چی داده
    تصمیمات امروز رقم می‌زند فردا ها را
    مگه پیغمبر استخاره می‌کرد
    مگه علی ع استخاره می‌کرد….

  25. سلام وقت شما به خیر باشه . لطفا برای انجام کاری برای ۵ مورد استخاره می خواستم ؟
    مورد شماره ۱ =
    مورد شماره ۲ =
    مورد شماره ۳ =
    مورد شماره ۴ =
    مورد شماره ۵ =

  26. سلام میخوام واسه منم۱استخاره بگیرید زندگی اصلا خوبی باهمسرم ندارم‌.۱دختر۱ساله دارم وخیلی ناراحتم که در آینده رفتار زشت همسرم رو دخترم هم تاثیربزاره.حتی مشاوره ی حاذقی هم رفتم و نظر ایشونم جداشدن بود.الان میخوام تصمیم آخرمو بگیرم.میشه برای من استخاره کنین که ان شاءالله خیر هست این جدایی برای هر۳نفرمون؟؟؟

  27. میشه برا منم یه استخاره بگیرید خییییییییلی مهمه خواهش میکنم جواب بدید

  28. نظری ندارم چون بی نیت میگیرم😹💔زیرا حوصله ام سر رفته ایشو نمیخونم ولی سورشو صلواتشو اره
    یا فال میگیرم بدون نیت یا استخاره 😹💔

  29. من در مورد یک مسله مالی باهمسرم وارد شک وتردید شدم ومیخواهم بدونم شکم حق است یا توهم وحقیقت نداره خواهشن با استخاره تکلیفم تعین کنید ممنون

  30. من در مورد یک مسله مالی باهمسرم وارد شک وتردید شدم ومیخواهم بدونم شکم حق است یا توهم وحقیقت نداره خواهشن با استخاره تکلیفم تعین کنید ممنون

  31. سلام من استخاره گرفتم آیه 84سوره ال آمران اومد تو دست راستم معنیش چیه ؟

  32. سلام.یه استخاره میخوام واسه کاری که آیا انجام بدم یانه؟ممنون میشم فوری جواب بدین

  33. سلام میخواستم واسه شوهرم یه اسخاره کنیدکه به یه مهندس کارکرده ولی پولشونمیده میخواستم بدونم ایاشوهرم پولشوازشمیگیره یانه

    1. سلام، استخاره برای شدن یا نشدن نیست برای این است که یک کاری را انجام بدم یا نه

      1. سلام من میخاستم برام استخاره بگیرین ببینم یکنفر منو دوس داره یا الکی نقش بازی میکنه خیلی برام مهمه

      2. سلام، استخاره برای این موارد نیست بلکه برای انجام دادن یا ندادن کاری است.

  34. سلام می خواستم برام یک استخاره بگیرید که مریض هستم خیلی هم دکتر رفتم دیگه از دکتر رفتم خسته شدم به زیارت رفتناگه راه میده بگوید که کدام زیارت برم ممنون

  35. سلام مریض هستم خیلی دکتر رفتم دیگه خسته شدم می خواهم بپرسم حالا به کجا راه میده زیارت برم یا باز هم دکتر برم

  36. سلام وقتتون بخیر یه استخاره کاری میخاستم فوری ممنون میشم برام بگیرید خیلی سر دوراهیم

  37. سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام برم مشهد ولی تو اوضاع کرونا نمی دونم چیکار کنم می خواستم اگه میشه برام یک استخاره بگیرید ممنون

    1. سلام، پیشنهاد می کنم با توکل به خدا و توسل به حضرت و رعایت موارد بهداشتی، سفر مشهد بروید. البته پیشنهاد شخصی است و استخاره نگرفتم.

  38. سلام خسته نباشید یبار از تو سایت استخاره گرفتم خوب امد واسه بچه دارشدن میخواستم شما برام یبار دیگه استخاره بگیرید
    خواهش میکنم زود جوابمو بدید هفته بعد باید برم پیش دکتر واسه چکاپ

  39. سلام میتونید برای من یه استغاره بگیرید که ببینم کنجور امسال قیول میشوم یا نه

  40. سلام ببخشید من می‌خوام از یک خونه به یک خونه دیگه برم میخواستم برام استخاره بگیرید که برم یا،نه ؟

  41. حتی الان هم گرفتم گفت که انتخاب با خودمه ولی با افراد خبره بیشتری مشورت کنم

  42. سلام برای من یه خاستگار اومده اگه میشه برای منم استخاره بگیرین
    چون خودم چند بار با قران گرفتم همش عالی بود ولی باز هم خواستم تا شماهم برای من بگیرید ممنون میشم

      1. سلام میخواستم برام یه استخاره بگیرببینم کارمون این هفته درست میشه یان

    1. سلام. لطفا ابتدا شرایط استخاره و نحوه استخاره گرفتن را بدونید. نمی تونید چند مرتبه استخاره بگیرید. با مطالعه و تحقیق به این نتیجه برسید که نیاز به استخاره هست یا نه اونوقت با دل و نیت پاک یک استخاره بگیرید.

  43. سلام وقتتون بخیر زهرا هستم یه استخاره برای ازدواج میخواستم ممنون

  44. سلام.امیدوارم حالتون خوب باشه.میخواستم اگرامکانش هست برام یه استخاره بگیرید.ممنونتون میشم.لطف میکنید.

  45. سلام یه استخاره برا من میگیری ممنون میشم اسمم سیماست واسه ازدواج می‌خوام مممنونم میشم

  46. با سلام و عرض ادب خدمت کاربران گرامی؛ تا اطلاع ثانوی استخاره دستی گرفته نمی شود.

    1. سلام میشه یه استخاره برا من هم بگیرید ممنون میشم واس ازدواج می‌خوام ممنونم

  47. سلام
    جاوید هستم. چند روز پیش پیام دادم برای استخاره. متاسفانه جواب ندادین
    لطفا برای منم استخاره بگیرین.

    1. سلام آقا جاوید، ببخشید که دیر شد
      جواب استخاره: بد است؛ از جایی که انتظار ندارید ضربه می خورید. در تنگنا و سختی واقع می شوید. خوب باشید و صبر کنید تا فرصت مناسب فرارسد.

  48. سلام علیکم . دیروز پیام دادم اما جواب ندادید لطفا برام 2 استخاره بگیرید ممنون میشم و لطفا با تفسیر بیان کنید.
    استخاره1
    استخاره2

    1. سلام علیکم
      شماره 1: خوب است ان شاء الله این کار را به خاطر رضاي خداوند انجام بدید و در مشکلات کار از او یاري بخواهید و شکرگزار باشید.
      شماره 2: بسیار بد است حتما ترك کنید، به نفع شما نیست. دچار ضرر و پشیمانی می شوید.

    1. سلام علیکم
      1- بد است حتما ترك کنید. هم در ابتدا مشکلات فراوان دارد و هم آینده خسارت و بدبختی دارد.
      2- بد است ولی اگر صبر و استقامت داشته باشد بعدا خوب می شود ولی توصیه می کنم چطور دچار مشکلات زیادی می شوید اقدامی نکنید.
      3- خوب است ان شاء الله. به شرط صبر و حوصله؛ خواسته شما برآورده می شود به شرط آنکه صبر و استقامت کنید و با افراد بی ایمان همراه نشوید. توکل و نیکی کردن در راه خداوند کار ساز خواهد بود، حتما فراموش نکنید.

    1. سلام آقا عباس
      بسیار خوب است ان شاء الله
      خیر و برکت به تو می رسد. ولی از این نعمات باید دیگران را هم بهره مند سازي. اگر به خدا توکل کنی، روزي بی عیب و نقصی در انتظارت خواهد بود.

    1. سلام
      بسیار بد است
      این کار شما را از خداوند و روز آخرت غافل می کند و درگیر مسائل دنیایی می نماید. صدقه دهید و دعا کنید خداوند فرصت مناسب براي شما مهیا نماید.

  49. سلام و وقت بخیر!
    درخواست یه استخاره داشتم تو استخاره های جدید ندیدم. به همین خاطر دوباره مزاحم شدم اگه امکان داره لطف کنید یه استخاره برام بگیرید.
    اجرتون با خدا

    1. سلام علیکم
      بد است
      هر روز بدتر از روز دیگر می شود. اصلا آینده خوبی ندارد. در این کار پیمان شکنی می شود.

  50. سلام و ارادت
    یک استخاره داشتم نتونستم توی جواب ها ببینم، بهرحال اگر زحمت نبود مجددا درخواست فرستادم تا انجام بشه

  51. سلام خسته نباشین من یه کاری واسم پیش اومده تودوموقعیت متفاوت میخاستم واسم استخاره بگیرین هم واسه اولیه هم دومیه اگه ممکنه جواب هردوروبه همین شماره بفرستین

    1. سلام علیکم
      مورد اول: بد است و پشیمان خواهید شد.
      مورد دوم نیز بد است و باید تحقیق بیشتری انجام دهید.

  52. سلام میخواستم بدونم نتیجه استخاره آیه ۶۰ و ۶۱ سوره یونس چجوری است خوب است یا بد ، برای من استخاره شده و گفتن که آیه ۶۰ و ۶۱ سوره یونس آمده ولی نتیجه اش را من نمیدانم

    1. سلام آقا مهدی، آیه 60 و 61 سوره یونس در انتهای صفحه است و تا آنجای که من به انواع استخاره ها اطلاع دارم استخاره بر اساس آیه آخر صفحه نداریم و غالبا روشی که مرسوم است جواب استخاره بر اساس آیه اول سمت راست صفحه است یا اینکه هر صفحه ای آمد هفت صفحه بعد سطر 7 و …

  53. سلام و ارادت
    زحمت داشتم، لطفا یک استخاره لطف فرموده برای این حقیر بگیرید. ممنون

  54. با سلام
    به یه دکتر علاقه مند شده ام و میخواهم به او ابراز علاقه کنم دودلم که اگر بگم موفق میشم یا نه یه استخاره میخواستم واسم بگیرید.
    باتشکر فراوان

    1. سلام علیکم
      ارتباط با نامحرم اگر مفسده داشته باشد حرام است ولی اگر ابراز علاقه شما از طریق واسطه (شخص، ایمیل، پیامک) باشد که مفسده نداشته باشد اشکال ندارد ولی اگر قصد ارتباط مستقیم و دوستی دارید جایز نیست، و با توجه به اینکه برای کار حرام نمی شود استخاره گرفت از گرفتن استخاره برای شما معذورم.

      1. سلام امین هستم یک استخارهی می خواستم بگیرید بمینید جوابش چی هست

  55. سلام شب شما بخیر یک معامله در پیش دارم یه استخاره لطفاً برا بگیرین ممنون یا علی

    1. سلام آقا حسین
      بد است و آینده خوبی ندارد و موجب پشیمانی و حسرت شما می شود.

    1. سلام علیکم
      میانه رو به خوبی است اگر به خدا توکل داشته باشید ان شاء الله نتیجه خواهید گرفت.

    1. سلام علیکم
      شماره 1: بد است اصلا آینده خوبی ندارد. در این کار پیمان شکنی می شود.
      شماره 2: میانه رو به خوبی است، دقت و بررسی بیشتری کنید و اگر قصد اقدام دارید صدقه دهید و توکل به خدا داشته باشید.

    1. سلام علیکم
      خوب است
      مخالفان شما دچار دو دستگی می شوند. کار شما مورد تعجب و حیرت دیگران می شود. از خداوند طلب رحمت نمایید و هرکاري که مورد رضاي اوست انجام دهید.

    1. سلام علیکم
      خوب است ان شاء الله
      این کار را به خاطر رضاي خداوند انجام بده و در مشکلات کار از او یاري بخواه و شکرگزار این عنایت باش.

    1. سلام علیکم
      بد است
      ظاهر کار شما را فریب ندهد. به نتیجه اي نمی رسید. کسانی شما را ساده فرض نموده اند. از آگاهان بیشتر سوال کنید.

    1. سلام سرکار خانم
      بد است
      قدر زحمات شما دانسته نمی شود. مال و روزي شما در جاي غیر مناسب هزینه می شود. مورد سؤال و مؤاخذه واقع می شوید. مطالب نادرستی درباره شما زده می شود. حتما ترك کنید.

  56. با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید سوالی داشتم که ممنون میشم راهنماییم کنید .
    اینکه آیا استخاره برای ازدواج قبل از تحقیق و شناخت طرفین درست است؟
    بنده برای موردی که برای ازدواجم پیش آمد قبل از اینکه شناختی نسبت به طرف مقابلم پیدا کنم و هیچ تحقیقی هم انجام نداده ایم استخاره گرفتم و بد آمد . حالا خواستگارم اصرار به ادامه آشنایی و شناخت دارد ولی من نمیدانم باید چه کار کنم ؟؟
    خواستم بدونم که استخاره ای که با این شرایط گرفتم صحیح بوده و باید حتما به ان عمل کنم و یا اینکه میتونم شناخت بیشتری نسبت به خواستگارم پیدا کنم و تحقیقات لازم را انجام بدم و اگر مورد مناسبی بود میتونم به ازدواج با اون فرد فکر کنم.
    ممنون میشم راهنماییم کنید چون واقعا نمیدونم چیکار کنم.

    1. سلام علیکم قبل از استخاره با قرآن بهتر است که مشورت و تحقیق و تعقل صورت بگیرد و بعد اگر انسان مردد بود استخاره انجام دهد، اما در مورد موضوع شما نکته اول اینکه عمل به استخاره واجب نیست ولی ادب حکم می کنیم وقتی طلب خیر از خدا می کنیم و استخاره می گیریم به آن باید عمل کنیم و نکته دوم در مورد شما هم اینکه اگر بدون تحقیق و مشورت استخاره گرفتید ولی الان تحقیق کردید و مشورت گرفتید و یقین پیدا کردید که گزینه خیلی خوب و عالی است می توانید صدقه دهید و با توکل به خدا با اون فرد ازدواج کنید ولی اگر بعد تحقیقات مردد بودید به استخاره عمل کنید.

  57. سلام خسته نباشیداگرمحبت کنیدبرای من یک استخاره بگیریدممنون شمامیشم‌

    1. سلام علیکم
      خوب است ان شاء الله
      خداوند کمک می کند. شما نیز در مورد چیزهایی که نمی دانید، تحقیق کنید.

    1. سلام علیکم
      خیلی جالب است صفحه 355 اومد که در مورد معامله و تجارت است
      خوب است ان شاء الله؛ ولی مواظب باشید که امور دنیا شما را از امور آخرت غافل نکند و همیشه بدانید روزي هر کس دست خداوند متعال است.

  58. سلام شب شما بخیر لطفا یک استخاره بکنید . خیلی از لطف شما ممنون. یا امام رضا

    1. سلام علیکم
      میانه رو به خوبی است زحمت فراوانی دارد ولی اگر به خدا توکل داشته باشید ان شاء الله به نتیجه می رسد.

    1. سلام علیکم
      بسیار خوب است ان شاء الله، مقدمات کار را تمام و کمال انجام دهید و مواظب باشید چیزي را فراموش نکنید. در کارها صبور باشید و از اهل دانایی مشورت نمایید.

  59. با سلام و عرض ادب و احترام
    بنده دوتا استخاره میخواستم به صورت ۱و۲.منتظر جوابتون هستم. التماس دعا

    1. سلام علیکم
      شماره 1: بد است؛ مورد استهزاء دیگران قرار می گیرید. با افرادي که از یاد خداوند غافل هستند برخورد می کنید.
      شماره 2: میانه است. ناسپاسی نکنید؛ گذشته را فراموش نکنید و آنچه داري مواظبت کنید. شیطان پشت این موضوع است. بنابراین آینده اي ندارد و با آدم هاي ناجوري مواجه می شوید.

    1. سلام علیکم
      بد است ؛ شما اشتباه گرفته اید. بیشتر تحقیق کنید. همه کارها در دست خداوند است. از کسانی که از یاد خداوند غافل هستند دوري کنید.

    1. سلام بر شما
      بسیار بد است، بعضی افراد ریاکارند و شیطان همدم آنها است. و این ها براي انسان هاي خوب بد همنشینی هستند. حتما صدقه دهید و هوشیار باشید.

    1. سلام علیکم میانه رو به خوبی؛ در برابر سختی ها و مشکلات استقامت کنید، تا نتیجه اي نیکو و خوب به دست آوريد.

  60. با عرض سلام و خسته نباشيد
    من ٣ تا استخاره ميخواستم زحمت بكشيد برايم بگيريد
    براي ٣ موضوع متفاوت

    1. سلام علیکم
      جواب شماره 1: خوب است، با فکر و دقت و مشورت اقدام نمایید و در هر مرحله متوجه اشتباه خود شدید، فورا در مقام جبران آن برآیید. در این صورت به نتیجه می رسید.
      جواب شماره 2: بد است، حرف انسان هاي ناصالح را گوش نکنید که اگر گوش کنید و انجام دهید زیان و ضرر خواهید نمود. نزاع نکنید. شاید مورد آزمایش نیز واقع شوید. به خداوند توکل کنید و صدقه نیز بپردازید.
      جواب شماره 3: بد است، مورد استهزاء دیگران قرار می گیرید. با افرادي که از یاد خداوند غافل هستند برخورد می کنید.

  61. باسلام میشه بگید استخاره برای طلاق میشه یانه و درصورت امکان میشه لطف کنید برام استخاره بگیرید چون چند بار مشاوره رفتم ولی بازهم مردد هستم .سپاسگذارم.

    1. سلام علیکم موضوع طلاق خیلی موضوع مهمی است و بهتره خوب فکر کنید و کسانی که به صلاح می دانید مشورت بگیرید، حقیقتا بنده در مورد طلاق استخاره نمی گیرم.

    1. سلام علیکم
      جواب شماره 1: بد است جزء حسرت و ناراحتی و سرافکندگی براي شما چیز دیگري ندارد.
      جواب شماره 2: بد است، با افرادي کلّاش و غیر طبیعی مواجه می شوید. اگر صبر کنید و به خداوند توکل کنید آینده اي مناسب تر برایتان به وجود خواهد آمد.

    1. سلام علیکم
      خوب است ان شاء الله، در این کار ضرر و زیانی نیست و نتیجه خواهد داد.

    1. سلام علیکم
      میانه است زحمات شما بی پاسخ می ماند و در این راه سختی و مشکلات فراوانی برایتان پیش می آید. با شما جرّ و بحث فراوان میکنند. نتیجه ندارد بهتر است ترك کنید.

    1. سلام علیکم
      خوب است ان شاء الله
      این کار را به خاطر رضاي خداوند انجام بده و در مشکلات کار از او یاري بخواه و شکرگزار این عنایت باش.

    1. سلام علیکم
      بسیار بد است؛ در این کار ضرر دنیایی و آخرتی می باشد و نتیجه ي بدي خواهد داشت. حتما ترك کنید. در این کار بی تعهدي صورت می گیرد.

  62. سلام. خسته نباشید، خانم سما هستم، استخاره جهت جلو رفتن رابطه ای ب قصد ازدواج ؟ لطفا توضیحات بیشتری از نتیجه ی استخاره بیان کنید. ممنونم

    1. سلام خواهر گرامی
      توصیه اکید می کنم قبل هر ارتباطی ابتدا خوب تحقیق کنید و با افرادی که صلاحیت دارند مشورت بگیرید که طرف مقابل برای زندگی زناشویی مناسب است یا خیر؟ اگر تحقیق و مشورت گرفتید و باز مردد بودید بفرمایید تا من استخاره بگیرم.

    1. سلام بر شما
      جواب الف) بسیار خوب است ان شاء الله؛ مقدمات کار را تمام و کمال انجام دهید و مواظب باشید چیزي را فراموش نکنید. در کارها صبور باشید و از اهل دانایی مشورت نمایید.
      جواب ب) میانه است. نیاز به صبر و مدارا دارد. زحمات شما بی پاسخ می ماند و در این راه سختی و مشکلات فراوانی برایتان پیش می آید. با شما جرّ و بحث فراوان میکنند. نتیجه ندارد بهتر است ترك کنید.

  63. با عرض سلام و خسته نباشید یه استخاره برای ازدواج دخترم ( تحقیقات انجام شده ) با ذکر صفحه بگیرید ممنون و سپاسگزارم

    1. سلام علیکم صفحه 95 قرآن کریم اومد.
      فهم و برداشت من از این آیه میانه است و چنین برداشت می شود که باید در کار خود هوشیاری داشته باشید و همه جوانب را بسنجید و نباید غفلت داشته باشید. بنابراین با توجه به اینکه شما برای ازدواج می خواستید باید بیشتر تحقیق کنید و در آیه نیز توجه به هوشیاری و عدم غفلت داده شده ولی اگر باز تحقیق کردید و مردد بودید بدانید این ازدواج به صلاح نیست.
      موفق و موید باشید.

    1. سلام علیکم
      خوب است
      احتمال دارد: ظاهر کار نباشد شما را فریب دهد، هر کاري زمان خاصی دارد. اگر به خداوند ببخشید حتما براي شما جبران می کند.

    1. سلام علیکم
      بد است، صبر کنید مطالب بر شما روشن می شود. از کسی یا کسانی که مورد اطمینان هستند و در این امر آگاه هستند مشورت بخواهید. بر خدا توکل کنید.

    1. سلام علیکم
      شماره یک: خوب است ان شاء الله؛ این کار را به خاطر رضاي خداوند انجام بده و در مشکلات کار از او یاري بخواه و شکرگزار این عنایت باش.
      شماره دو: خوب است ان شاء الله، حتما به خدا توکل کن تا تو را یاري نماید. مواظب فریب دیگران باش و از کسانی که مورد تایید خداوند هستند، حمایت طلب کن. در این جریان دلها به هم نزدیک می شود و بدان جز خداوند کسی نمی تواند بین دلها الفت برقرار نماید.
      شماره سه: بد است؛ اگر در مسائل خوب دقت کنید حقایقی بر شما آشکار می شود. شما از مسائل مهم و ضروري غافل شده اید. از خداوند طلب رحمت کنید و منتظر زمانی مناسب باشید.

    1. سلام علیکم
      خوب است ان شاء الله؛ خداوند شما را یاری می کند. شما نیز در مورد چیزهایی که نمی دانید، حتما تحقیق کنید.

    1. سلام علیکم
      شماره یک: میانه رو به خوبی است سختی و مشکلاتی دارد ولی اگر به خدا توکل داشته باشید به نتیجه خواهید رسید.
      شماره دو: خوب است ان شاء الله؛ از گذشته عبرت بگیرید و براي آینده دعا کنید. با مخالفان سختگیري کنید و در کار خود کوشا باشید.

  64. باسلام و خسته نباشید یه استخاره با ذکر شماره صفحه برای ازدواج دخترم میخواستم ممنون

    1. سلام علیکم
      ازدواج امر خیلی مهمی است توصیه می کنم ابتدا خوب تحقیق و مشورت کنید و بعد از این کار اگر بازم مردد بودید درخواست بدید تا استخاره بگیرم

    1. سلام علیکم
      بد است، آینده خیلی بدي دارد. وقت تنگ است، حتما جبران کارهاي گذشته را بنمایید. ضعیف ترین موجودات نیز از خدا روزي می گیرند، پس به خداوند توکل کنید.

    1. سلام علیکم
      بد است کسی که در کارهایش دقت و فکر نمی کند، حتما نتیجه نامناسبی خواهد دید. باید بیشتر رضاي خداوند را در نظر بگیريد.

    1. سلام علیکم میانه رو به بد بودن است امکان دارد به گناه و معصیت دچار شوید.

    1. سلام علیکم
      بد است؛ با افرادي بی منطق مواجه می شوید که با شما مخالفت می کنند.

    1. سلام علیکم
      میانه است
      اگر بهتر از این کار را انجام دهید خیلی به نفع شماست. از مسائل پیش آمده عبرت بگیرید.

    1. سلام علیکم
      میانه است مخیر هستید که انجام دهید یا خیر.
      اگر خدا را در نظر داشته باشید و کار را درست انجام دهید، خداوند کار شما را به نتیجه می رساند.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره شماره یک: بد است.
      جواب استخاره شماره دو: بد است ترك کنید پشیمانی دارد. در این کار ستمی بر شما یا دیگري روا می شود. مشکلات و سختی هاي فراوانی دارد که باعث
      رنجش خواهد شد.

    1. سلام علیکم
      میانه است
      اگر قصد اقدام دارید در این کار از فعل حرام و نیز نزاع و کشمکش دوري کنید و تکبر نیز ننمایید. صبر و استقامت داشته باشید و توکل به خداوند را فراموش نکنید.

    1. سلام علیکم خواهش می کنم
      بسیار خوب ان شاء الله
      اقدام کنید ولی کسی را از کار خود خبردار ننمایید. اگر بر شما سخت گرفتند به خدا توکل کنید که آینده اي خوب براي شما مهیا است.

      1. سلام زندگیم خیلی بهم ریخته یه استخاره برام میگیرید که بمونم یا جدا بشم

    1. میانه است ممکن است موجب درگیری یا تفرقه شود
      اگر قصد انجام دارید در این کار از فعل حرام و نیز نزاع و کشمکش دوري کنید و تکبر نیز ننمایید. صبر و استقامت داشته باشید و توکل به خداوند را فراموش نکنید.

    1. سلام علیکم
      بد است
      با شما بد برخورد می شود و از مقصد خود باز می مانید و رانده می شوید. با افراد بی اعتقاد روبرو می شوید. صبر کنید بهتر است.

  65. سلام وقت بخیر از شما میخوام برام ی استخاره بگیرید با یکی عراقی وارد رابطه شدم میخوام بدونم چ ادمیه

    1. سلام علیکم
      استخاره گرفتن برای انجام دادن یا ترک کاری صورت می گیرد برای بود یا نبود ، هست و نیست و ….. استفاده نمی شود مثلا اگر قصد ازدواج با ایشان دارید و تحقیق کردید ولی به نتیجه نرسیدید و مردد بودید که با ایشان ازدواج کنید یا خیر باید استخاره بگیرد.

    1. سلام علیکم
      بد است اقدام نکنید با افرادی مواجهه می شوید که خیری به شما نمی رسانند.

    1. سلام علیکم
      مورد اول: بد است آینده بسیار بدي دارد، مورد سوال و جواب سختی واقع می شوید. پشیمانی دارد، حسرت زمان حاضر را می خورید. از فرصت ها بیشتر استفاده کنید.
      مورد دوم: بسیار خوب است ان شاء الله ، به کارتان اطمینان داشته باشید و اگر این کار مانع اعمال دینی شما نمی شود، محکم و استوار و با توکل به خداوند انجام دهید. ان شاء الله از جایی که انتظار ندارید خیر و برکت براي شما مهیا می شود.

    1. سلام علیکم
      بد است، صبر و حوصله کن
      اگر این زحمت و دردسر از بین برود، قدردانی نمی شود. هرکس مکر کند مکر کننده اي خواهد یافت. هرکس باید هر چه براي خود می پسندد براي دیگران هم بپسندد و هرچه براي خود نمی پسندد براي دیگران نیز نپسندد.

  66. باعرض سلام میخواستم ازشهری به شهردیگه برم برای زندگی کردن ی استخاره میخواستم که برم یانه؟

    1. سلام علیکم، نقل مکان از شهری به شهری دیگری نیاز به تحقیق و مشورت دارد و باید ببینید که هدف از نقل مکان کردن چیست؟ و اگر با تحقیق و مشورت گرفتن به نتیجه نرسیدید مجددا درخواست دهید تا استخاره گرفته شود.

  67. .سلام ببخشید شما سر کتاب هم باز میکنید؟خیلی بین زمین و آ سمون گیر کردم

    1. سلام علیکم، سرکتاب گرفتن در روایات اسلامی نهی شده است و اعتباری ندارد.

      1. سلام علیکم
        بد است، از جایی که انتظار ندارید ضربه می خورید. در تنگنا و سختی واقع می شوید. خوب باشید و صبر کنید تا فرصت مناسب فرارسد.

    1. سلام علیکم
      بد است آینده بسیار بدي دارد، مورد سوال و جواب سختی واقع می شوید. پشیمانی دارد، حسرت زمان حاضر را می خورید. از فرصت ها بیشتر استفاده کنید.

  68. باسلام ازانباری مادزدی شده می خواستم استخاره کنید ببینیم وسایل ما پیگیری کنیم پیدا می شود یا نه؟باتشکر ع

    1. سلام دوست عزیز، این مورد نیاز به استخاره ندارد شما برای چیزی که انبار شده دزدی شده باید پیگیری کنید. ان شاء الله که پیدا می شود.

  69. سلام وقتتون بخیرخانم حسینی هستم لطف میکنین یه استخاره بگیرین برام؟ممنون میشم

    1. سلام علیکم
      خوب است ان شاء الله
      مقداري صبر کنید و سپس اقدام نمایید. آینده خوبی دارد که از آن تعجب می کنید. از خداوند طلب راهنمایی و کمک نمایید.

    1. سلام علیکم
      بد است
      با افرادي مواجه می شوید که در پی فتنه انگیزي هستند و کارهاي شما دچار مشکل و اختلاف می شود. پس صبر کنید تا آینده وضعیت مناسبی پیش آید.

  70. سلام ببخشید یه استخاره میخواستم در مورد اینکه به شوهرم پیام بدم یا نه بینمون قهر شده اصلا این زندگی ادامش خوبه یا نه ؟

    1. سلام علیکم
      از رسول‏ خدا صلی الله علیه و آله و سلم نقل شده که فرمودند:
      “هر دو مسلمانی که از همدیگر قهر کنند و سه روز بر آن حالت بمانند و با هم آشتی نکنند، هر دو از اسلام بیرون روند (یعنی اسلام مخالف قهر کردن است). میان آنان پیوند و دوستی دینی نباشد، پس هر کدام در دوستی سبقت بگیرند، در روز قیامت زودتر به بهشت خواهد رفت”. (ثقة الاسلام كلينى، الكافي، دار الكتب الإسلامية تهران، 1365 ه. ش، ج 2، ص 345.)
      این در صورتی است که دو نفری که با هم قهر می کنند ، از ارحام یکدیگر نباشند.اما اگر از ارحام باشند یا زن و شوهر باشند، اصلا روا نیست این قهر حتی سه روز هم طول بکشد.
      اما اگر شما خودگذشتی کنید و پا پیش بگذارید و برای آشتی کردن اقدام کنید این بسیار کار پسندیده ای است و مورد رضایت خداوند متعال است. لذا در این مورد که واضح و روشن است دیگر استخاره را صلاح ندانستم.

      1. سلام علیکم
        خوب است ان شاء الله
        مقداري صبر کنید و سپس اقدام نمایید. آینده خوبی دارد که از آن تعجب می کنید. از خداوند طلب راهنمایی و کمک نمایید.

  71. سلام حاج آقا ،جهت امر خیر کسی مانع ما شده ، میخواستم با ایشون حرف بزنم میترسم کار بدتر بشه ، خدا خیرتون ، بی زحمت یک استخاره برام بگیرید که بدونم آیا صحبت کنم اثری دارد یا نه

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: میانه خوب است ان شاء الله
      اگر مقرر شما باشد می شود. بنابراین راهی به جز صبر کردن و رسیدن فرصت مناسب ندارید. بدون اجازه کاري را انجام ندهید. با توکل به خداوند متعال این کار شدنی است.

    1. سلام علیکم
      خانم گرامی ازدواج خیلی امر مهمی است و بحث یک عمر زندگی است لذا توصیه اکید می کنم ابتدا تحقیقات کامل انجام دهید و با دیگران و افرادی که صلاحیت دارند مشورت بگیرید و اگر باز به نتیجه نرسید و مردد بودید بفرمایید تا استخاره بگیرم.
      موفق و موید باشید

  72. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید درخواست یک استخاره فوری دارم.
    با تشکر فراوان

    1. سلام، بد است کسی که در کارش دقت و فکر نکند و با دیگران مشورت نگیرید حتما نتیجه نامناسبی خواهد داشت، آنچه که شما در ذهن دارد با واقعیت متفاوت است، اقدام نکنید.

  73. سلام
    برای انجام کاری یک استخاره میخوام
    ممکن است لطف کنید و برام بگیرید؟
    ممنون

    1. سلام علیکم، میانه است و آینده خیلی سخت و دشواری دارد اگر قصد انجام دادن دارید حتما قبلش با افراد مطلع مشورت بگیرید و به خدا توکل کنید.

    1. سلام علیکم، بد است از جایی که انتظار ندارید ضربه می خورید. در تنگنا و سختی واقع می شوید.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: میانه رو به خوبی است و باید با احتیاط اقدام کنید و به خدا توکل کنید ضمنا دعا فراموش نشود.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: آینده بسیار بدي دارد، مورد سوال و جواب سختی واقع می شوید. پشیمانی دارد، حسرت زمان حاضر را می خورید. از فرصت ها بیشتر استفاده کنید.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: بد است
      با افرادي کلّاش و غیر طبیعی مواجه می شوید. اگر صبر کنید و به خداوند توکل کنید آینده اي مناسب تر برایتان به وجود خواهد آمد.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: میانه است ممکن است با افرادی نامناسب مواجه شوید و مورد آزار و اذیت قرار بگیرید و زمان نیز برای سرانجام رساندن کار درست خیلی اندک است، پیشنهاد می کنم تا اطمینان پیدا نکرده اید اقدام نکنید و قبل آن حتما با افرادی که صلاحیت آن را دارند مشورت بگیرید.

    1. سلام علیکم، میانه رو به خوبی است، ممکن است مشکلاتی باری شما بوجود بیاید ولی اگر فقط بر خدا توکل کنید ان شاء الله نتیجه اي خوبی به شما عنایت می شود. همیشه هرچه
      دارید از خود ندانید، بلکه بگویید نعمتی است که خداوند به ما عطا فرموده.

  74. سلام و وقت بخیر
    اگه ممکنه یه استخاره با ذکر صفحه برام بگیرد
    ممنونم

    1. سلام علیکم
      صفحه 73: بسیار خوب است کاری به حرف های دیگران نداشته باشید و از رضای خدا پیروی کنید ان شاء الله به اهدافتان می رسید.

    1. سلام علیکم، خوب است با توکل بخدا انجام دهید ان شاءالله که موفق می شوید.

    1. سلام علیکم، انجام ندهید زیرا این کار جز حسرت و ناراحتی و سرافکندگی براي شما چیز دیگري ندارد.

    1. سلام علیکم ؛ میانه است سختی و مشکلات فراوانی دارد ولی اگر قدرت استقامت و صبر دارید ان شاء الله خداوند فرج می رساند. بنابراین اگر صبر و توانش را دارید انجام دهید و الا ترک شود.

    1. سلام علیکم بد است و انجام ندهید زیرا مکر و حیله ای در کار است و کار شما فقط توسط خداوند حل می شود. پس خود را مشغول دیگران نکنید، چون از آنان دروغ و بی تعهدي خواهید دید.
      ترك کنید، پشیمانی دارد.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: میانه رو به خوبی است ولی مشکلات و زحمت دارد حتی ممکن است حرف وحدیث درست شود ولی در نهایت نتیجه خوبی دارد. توصیه می کنم تا اطمینان کامل ندارید اقدام نکنید.

  75. سلام میخاستم یک استخاره برا امر ازدواج برام بگیرید ممنون والتماس دعا

    1. سلام علیکم
      ازدواج خیلی امر مهمی است بهتر است قبل از آن خوب تحفیق کنید و مشورت بگیرید و اگر با این وجود باز مردد بودید بفرمایید تا استخاره بگیرم.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: خوب است، ولی نیاز به مشورت می باشد.
      در این کار اگر با قدرت اقدام کنید نتیجه بخش خواهد بود. ممکن است در شرایط حساس کاري که باید بکنند انجام ندهند.

  76. سلام ممنون ازلطف شمااگرمقدورهست یک استخاره
    میخواستم به نیابت ازبنده بگیرید.

    1. سلام علیکم
      خوب است ان شاء الله
      مراقب باشید مسائل کوچک و پیش پا افتاده شما را از مسائل مهم و بزرگتر غافل نکند. باید با پشتکار و کوشش فراوان این
      کار را انجام دهید تا نتیجه بخش باشد. توکل به خداوند فراموش نشود.

  77. سلام و عرض ادب
    ممکنه یک استخاره با تفسیر و ذکر صفحه برام بگیرید
    ممنونم

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: صفحه 121 قرآن عثمان طه، بد است انجام ندهید زیرا در این کار زیاده روی می شود و حقی ضایع می شود و مرتکب گناه می شوید لذا باید ترک شود.

    1. سلام آقا رامین
      جواب استخاره: خوب است ان شاء الله، خداوند پشتیبان شماست نگران نباشید اقدام کنید.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: بد است از دیگران و گذشتگان عبرت بگیرید. آینده اي جز ضرر و زیان و خسارت ندارد.

  78. با سلام و‌عرض ادب
    لطف میکنین برام یه استخاره بگیرین. خیلی نیاز دارم. ممنونم

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: بد است
      آینده خوبی ندارد مورد سوال و جواب واقع می شوید. راه بهتري هم هست، بیشتر دقت کنید.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: خوب است ان شاء الله
      شاید دیگران مورد اذیت و ضرر قرار بگیرند و ناراحت و اندوهگین شوند، ولی شما به خاطر نیکی که می کنید در امان
      هستید. شاید آزمایشی نیز براي شما باشد.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: خوب است ان شاء الله، از جاهایی که انتظار ندارید به شما کمک می شود و این کار باعث سربلندي شما می شود.

  79. سلام.ماتاحالاماشین نداشتیم حالامیخوایم یک ماشین ثبت نام کنیم.میخواستم بدونم بخریم خوب است یابد؟

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره: بد است و در آینده پشیمان خواهید شد.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره شماره یک: بد است انجام ندهید.
      جواب استخاره شماره دو: بد است آنچه در ذهن شما می گذرد با واقعیت تفاوت زیادی دارد ترک شود که پشیمانی شدید دارد.

  80. سلام میشه برای منم یک استخاره بگیرید واقعا نیازمند راهنمایی قران هستم

    1. سلام علیکم بد است انجام ندهید که جزو زیانکاران خواهی بود.

    1. سلام علیکم، جواب استخاره خیلی خوب اومد حتما انجام بدید.

    1. سلام علیکم؛ خواهش می کنم؛ جواب استخاره شما خیلی خوب است حتما انجام دهید.

    2. سلام خسته نباشید مجدد لطفا میشه یه استخاره دیگه برام بگیرین… ??

  81. سلام،لطف برای ۲مورد استخاره بفرمایید
    مورد اول؟ مورددوم؟

    1. سلام علیکم
      جواب مورد اول: بد است انجام ندهید
      جواب مورد دوم: خیلی خوب است حتما انجام دهید.

    1. سلام خواهش می کنم، استخاره شما خیلی خوب بود حتما انجام دهید.

    1. سلام علیکم، جواب استخاره خیلی خوب است حتما انجام دهید.

    1. سلام بر شما جواب استخاره نسبتا خوب اومد می تونید انجام بدید

      1. سلام بر شما، جواب استخاره بد است اقدام نکنید

      1. سلام نسبتا خوب اومد می تونید انجام بدید.

    1. سلام علیکم
      جواب استخاره اول:‌خیلی خوب است حتما انجام دهید.
      جواب استخاره دوم: بد است انجام ندهید.

    1. سلام، استخاره گرفته شد و کار کردن با نیستان خوب اومد.

      1. سلام خدمتتون عرض کردم با نیسان خوب بود ولی با سواری بد اومد

  82. سلام خسته نباشید میخواستم برام یه استخاره بگیرید در مورد درس خوندن و شرکت کردن تو یه امتحان…ممنونم

      1. سلام وقتتون بخیرممنون میشم اگرلطف کنیدو
        سه استخاره برای من بگیریدبه ترتیب۱_۲_۳

      2. سلام علیکم
        جواب استخاره 1: بد است
        قدر زحمات دانسته نمی شود. مورد سؤال و مؤاخذه واقع می شوید و مطالب نادرستی درباره شما زده می شود. حتما ترك کنید.
        جواب استخاره 2: خوب است ان شاء الله
        در انجام کار کوشا باشید. اگر خطري متوجه شما شد تغییر موقعیت دهید. چیزهایی که نمی دانید بپرسید.
        جواب استخاره 3: میانه رو به خوبی است
        احتمال دارد: سختی و ضرر این کار فقط به خودتان می رسد. به شما وعده دروغ داده شده است. خود را به خداوند بسپارید
        تا در همه کارها مراقب شما باشد. نیاز به مشورت با ذینفعان است.

  83. سلام , ببخشید برای من یک استخاره بگیرید برای جابجایی به شهر دیگر ,واقعاً نمیدونم چکار کنم ,ممنون میشم کمکم کنید

    1. سلام علیکم، برای کارهای خیلی مهم بهتره ابتدا خوب تحقیق کنید و مشورت بگیرید و اگر به نتیجه نرسیدید اقدام به استخاره کنید، استخاره ای که برای شما گرفته شده بد اومد، ان شاء الله هر چه که خیره.

  84. سلام ببخشید نتیجه استخاره من نگفتین، فقط گفتین جواب داده شد

    1. سلام بر شما، جواب استخاره شما بد اومد، ان شاء الله خیره.

    1. سلام؛ جواب استخاره خیلی خوب اومد إن شاء الله با توکل بر خدا انجام بدید.
      موفق و موید باشید.

    1. سلام، چون ازدواج موضوع بسیار مهمی است بهتره ابتدا تحقیقات کامل انجام بدید و از دیگران مشورت بگیرید اگر باز به نتیجه نرسیدید درخواست بدید تا استخاره گرفته شود.

    1. سلام دوست گرامی، جواب استخاره شما بد بود، انجام ندید.
      موفق و موید باشید.

      1. سلام علیکم
        جواب استخاره: بسیار خوب است به اهدافتان بطور کامل خواهید رسید بخدا توکل کنید تا در سایه ی رحمتش به نتیجه دلخواه برسید.

  85. سلام
    حسین هستم میخاستم استخاره بگیرم واقعا دو دل هستم لطفا کمکم کنید
    ۰۹۱۲*******
    اگر امکانش هست جواب رو به این شماره پیامک کنید

    1. سلام آقا حسین.
      استخاره شما خیلی خوب اومد ان شاء الله به توکل به خدا انجام بدید.

      1. سلام
        روزتون بخیر
        لطفا برام یه استخاره بگیرید
        اگر توضیحی هم داره بفرمایید

      2. میخوام یه کمکی به یکی بکنم موندم انجام بدم یانه خوبه یا بده

    2. سلام..طاعاتتون قبول..خواهش میکنم یک استخاره برام بگیرید..ممنون..

      1. سلام بر شما، طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق، جواب استخاره بد بود.

      2. سلام میشه برای من یک استخاره برای ازدواج بگیرید

      3. سلام و وقت وقت
        میخواستم یه استخاره برام بگیرید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا