اخبار

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ آیا مدارس تهران اصفهان مشهد تعطیل است؟

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 26 فروردین 1403 تعطیل است آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تعطیلی مدارس | آیا مدارس فردا تعطیل است؟ - تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ آیا مدارس تهران اصفهان مشهد تعطیل است؟

سرویس اخبار سایت راشدون تعطیلی مدارس ؛ بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در مورد اینکه مدارس تعطیل است یا خیر آیا مدارس فردا یکشنبه 26 فروردین 1403 تعطیل است این سوال را داشتند که آیا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مدرسه های تهران و اصفهان و مشهد و سایر شهرها تعطیل است؟

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تا این لحظه که خبر منتشر شده است هیچ کدام از مدارس تعطیل نیست؛ اگه در آینده به دلیل شرایط جوی، آلودگی و هر دلیل دیگه مدارس برخی استان تعطیل شود اطلاع رسانی خواهد شد.

در حال بروزرسانی…

آیا مدارس تهران در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است

تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس تهران منتشر نشده است ولی به دلیل شرایط جوی و آلودگی هوا امکان تعطیلی مدارس تهران وجود دارد که در صورت تعطیل شدن اطلاع رسانی می شود.

آیا مدارس اصفهان در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است

تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس اصفهان منتشر نشده است ولی به دلیل شرایط جوی و آلودگی هوا امکان تعطیلی مدارس تهران وجود دارد که در صورت تعطیل شدن اطلاع رسانی می شود.

آیا مدارس مشهد در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است

تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد منتشر نشده است ولی به دلیل شرایط جوی و آلودگی هوا امکان تعطیلی مدارس تهران وجود دارد که در صورت تعطیل شدن اطلاع رسانی می شود.

هواشناسی یکشنبه 26 فروردین 1403

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز شنبه در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان همچنین در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، مناطقی از یزد و کرمان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

فردا یکشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در بخش‌هایی از یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعدازظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش روی خواهد داد.

دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد. سه‌شنبه با تقویت این سامانه بارشی در استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جزایر خلیج فارس رگبار و رعدوبرق گاهی همراه با وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

در بعدازظهر سه‌شنبه در مناطقی از مرکز دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک روی می‌دهد. چهارشنبه این وضعیت در استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب یزد و جنوب خراسان جنوبی روی خواهد داد، همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

امروز نیمه شرقی دریای خزر و از امروز تا دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

توصیف سامانه: تشدید فعالیت سامانه بارشی

زمان پایان: شنبه 1403/01/25

نوع مخاطره: بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد تگرگ، در ارتفاعات بارش برف و احتمال ریزش سنگ از کوهستان.

منطقه اثر:

شنبه 1403/01/25: خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، جنوب سیستان و بلوچستان.

اثر مخاطره: لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی.

توصیه: فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، بازگشایی دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف.

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 26 فروردین 1403 به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و ریزگرد و همچنین اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان ، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، … را در این صفحه ببینید. آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 7 آبان به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک را از راشدون میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 26 فروردین 1403

5/5 - (23 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا