سایر

با بهترین وکیل در تهران مشاوره نمایید

در مواقع کسالت به بهترین متخصص مراجعه می کنیم. برای خرید مایحتاج بهترین مراکز خرید را بر میگزینیم. بدیهی است در مواجهه با امور و مشکلات حقوقی و کیفری نیز به دنبال بهترین وکیل باشیم. در این مقاله با معرفی و راه مشاوره با بهترین وکیل در تهران با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی - با بهترین وکیل در تهران مشاوره نمایید

بهترین وکیل در تهران به عنوان مشاور، هم در مسائل حقوقی و هم در دعاوی از مشتریان نمایندگی می‌کند. در انجام این کار، وکلا در تهران تحقیقات حقوقی را انجام می‌دهند، در جلسات رسمی شرکت می‌کنند، اسناد حقوقی را پیش‌نویس و تشکیل می‌دهند، از موکلین در دادگاه نمایندگی می‌کنند و مشاوره کلی ارائه می‌دهند. دفتر حقوقی محمد حاجیلو و همکارن به عنوان کی از برترین مجموعه ها همواره می کوشد تا خدماتی تخصصی را  در امور حقوقی و کیفری به کاربران و مراجعان ارائه دهد. با مراجعه به سایت حقوقی این مجموعه می توانید از وکلای با سابقه در امور مربوطه یاری بخواهید.

قطعا می دانید که وکلای دادگستری با توجه به تحصیلات دانشگاهی که به صورت عام در دانشگاه می گذرانند و با توجه به داشتن پروانه وکالت ، اجازه وکالت در کلیه دعاوی به صورت عام و در گستره کشورمان دارند. اما با توجه به قوانین و آیین نامه های کانون های وکلای دادگستری و همچنین برخی قوانین دیگر ، یک وکیل پایه یک دادگستری باید تمرکز فعالیت خود را همان حوزه ای که کانون مطبوع وی در آنجاست و ایشان از آن کانون پروانه کسب نموده است ، قرار دهد. از این رو در این مقاله می خواهیم برخی از مهمترین حوزه های وکیل را به عنوان بهترین وکیل در تهران مورد بررسی قرار دهیم تا راحت تر بتوانید وکیل مربوطه را انتخاب نمایید.

بهترین وکیل در تهران را بشناسید

اگر در خیابان‌های تهران قدم بزنیم، با تعداد بالایی دفاتر و موسسات حقوقی مواجه خواهیم شد که هر کدام مجموعه‌ای از وکلا و اساتید حقوقی را درون خود جای داده‌اند حجم بالای وکلا و اساتید حقوقی باعث می‌شود که اعتماد به حقوقدانان غیر ممکن به نظر برسد. به همین منظور لازم است که در انتخاب، ابتدا یک معیار ذهنی و نسبی برای خود بسازیم. بهترین وکیل تهران باید فارغ‌التحصیل یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور در رشته حقوق باشد و میبایست از قوانین و مقررات مربوط به دعاوی مختلف قانونی آگاهی کامل داشته باشد. بهترین وکیل تهران در طول سال‌های مختلف، تجارب زیادی باید کسب کرده باشد و با حضور در محاکم قضایی از موکل خود بهترین دفاع را کرده باشند.

اما تخصص وی منوط به فعالیت مستمر در یک حوزه مشخص است. به عنوان مثال، بهترین وکیل ملکی در تهران همواره کوشیده است تا در امور ملکی اعم از حقوقی و کیفری عهده دار دفاع از افراد باشد تا به نتیجه مطلوب دست یابد.

بهترین وکیل حقوقی و کیفری در تهران چه وظایفی را بر عهده دارد؟

  • سخنوری
  • ارائه لایحه
  • استدلال و بحث با قاضی و اقناع وی
  • بحث و استدلال با اصحاب دعوا
  • مدیریت پرونده
  • اعتماد کامل موکلین به جهت سوابق درخشان و حسن سوابق
  • پیگیری مداوم و مستمر پرونده ها و ارائه گزارش به موکل
  • دلسوز و پیگیر بودن پرونده های موکل
  • صداقت در بیان و رفتار
  • سالیان فعالیان در عرصه های وکالتی
  • دارای تیم مجرب و زبده و قضات سابق دادگستری و وکلای نخبه در عرصه های حقوقی
  • اعتماد کامل موکلین به جهت سوابق درخشان و حسن سوابق
  • مسلط به قوانین و مقررات روز کشور

چه وکیلی در امور حقوقی تخصص دارد؟

حوزه حقوقی مجزا از حوزه کیفری است. هر کدام تخصص های خود را می طلبد. ماده های و آیین های دادرسی متفاوتی برای هریک اعمال می شوند. در هر موضوع نیاز مند مواد قانونی خاص و تبحری خاص می باشیم تا تا بتوانیم بهترین نتیجه را حاصل نماییم. در نتیجه باید تفکیکی بین امور حقوقی با کیفری قائل باشیم.  امور حقوقی که می توانیم از آن به عنوان عناوین پرتکرار یاد کنیم از قرار زیر اند:

  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • امور تنظیم قرارداد ها و  طرح دعاوی مربطه
  • انحصار وراثت و امور مربوط به آن
  • غالب امور تجاری و شرکت ها
  • امور چک اگر کیفری نباشند

امور کیفری که وکیل در آن تخصص دارد، کدام اند؟

همانطور که اشاره کردیم امور کیفری تخصص خاس خود را می طلبند. وکیل باید از روند رسیدگی به موضوع در شعبات و نظر قضات آگاهی داشته باشد. با تسلط بر مواد قانونی و تکیه بر تجربه کافی خود بتواند بهترین دفاع را به عمل آورد یا در جایگاه مقابل، با جمع آوری ادله و مدارک کافی در جهت احقاق حقوق شما بکوشد. از پرتکرارترین موضوعات کیفری که برای حل و فصل آن باید از بهترین وکیل کیفری در تهران یا شهرستانها یاری بجوییم عبارت اند از:

  • فروش مال غیر
  • خیانت در امانت
  • سرقت
  • قتل
  • چک کیفری
رپورتاژ آگهی - با بهترین وکیل در تهران مشاوره نمایید

راه مشاوره با بهترین وکیل حقوقی و کیفری در تهران

راه مشاوره با برترین وکلا شامل دو راه کلی از قرار زیر است:

  • مراجعه و مشاوره حضوری
  • مشاوره آنلاین و تلفنی

البته در نظر بدارید معمولا هیچ یک از این دو راه رایگان نخواهد بود. این بدان معناست که شما برای استفاده از مشاوره تخصصی با وکلای برتر با توجه به صرف تایم و استفاده از سالیان سال تخصص و تجربه، ملزم به پرداخت حق مشاوره خواهید بود.

سابقه و کارنامه کاری بهترین وکیل حقوقی و کیفری

سابقه کاری وکلا را با یک جستجو ساده در اینترنت، بررسی سایت شخصی، آنچه در سایت های دیگر از سوابق و تخصص های ایشان به ثبت رسیده است، نظر موکلین سابق در ارتباط با مهارت و حسن پیگیری ایشان، و موارد اینچنینی می توان به دست آورد. این موضوع از اهمیت بالایی بر خوردارد است زیرا باعث ایجاد اطمینانی میگردد که قطعا در روند پیشبرد پرونده تاثیر گزار خواهد بود.

هزینه بهترین وکیل حقوقی و کیفری چقدر است؟

این شاید اشتباه ترین سوالی باشد که در امور مربوط به وکالت با آن مواجه می شویم. هیچ ۲ پرونده ای حتی با عنوان و موضوع یکسانف هزینه مشابه ندارند. از آن بابت که شرایط، مدارک و پیچیدگی های هر پرونده با پرونده دیگر متفاوت است و به همین دلیل نمیتوان برای همه مراجعین نسخه ای یکسان تجویز نمود. هر پرونده مستلزم آن است که به صورت مجزا بررسی شود، مدارک و شواهد آن نیز به طور دقیق بررسی شود سپس با توجه به همه این موارد تصمیم مقتضی برای اقدام گرفته شود. پس هزینه هر پرونده بعد از مراحلی که از آن یاد کردیم با توجه به حجم کار توسط وکیل تعیین می شود و سپس وکیل و موکل بر سر آن و شیوه پرداخت به توافق می رسند.

البته از این نکته نباید غافل بمانید که هزینه خارج از عرف نیز نباید توسط وکلا اعلام گردد. این کار می تواند به عنوان نکته ای منفی تلقی گردد که باعث عدم اطمینان در موکلین می گردد.

تلفن و آدرس بهترین وکیل در تهران

بهترین وکیل در تهران ، وکیل پایه یک دادگستری است که علاوه بر داشتن تجربه کافی در پرونده های مختلف و دانش به روز نسبت به مسائل حقوقی، دید وسیعی نسبت به مسائل اجتماعی حاکم بر کلانشهرها داشته باشد. وی باید از روند قانونی در کلانشهرها آگاه بوده و در مسائل مربوط به دادگاه ها تسلط کافی داشته باشد. با این ویژگی ها، بهترین وکیل در تهران می تواند حداکثر تاثیر را در روند پرونده ها داشته باشد. برای مشاوره با وکیل متخصص در امور حقوقی و کیفری بهتر است بعد از تحقیق درست در باب سابقه کاری و مهارت وی در امور حقوقی و کیفری، به راه های ارتباطی دست یابید و برای رزرو وقت مشاوره تخصصی خود اقدام نمایید.

 در چنین شرایطی می توانید از حصول بهترین نتیجه برای مورد خود اطمینان حاصل نمایید.

 شماره تماس: 09121275588 – 02128425688

 آدرس: ظفر، خیابان مصدق شمالی، کوچه دامغانی، پلاک ۳۸ واحد ۲

انتخاب بهترین وکیل تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی و کیفری باید در نظر گرفت. اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است. همانطور که میدانید شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که درگیر پرونده‌ های حقوقی نباشد. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا