دانلود سریال ایرانی

سریال نون خ 3 قسمت 3 سوم

دانلود قسمت ۳ سوم سریال نون خ ۳ + پخش آنلاین

لینک دانلود در ادامه درج شده است

سریال نون خ 3 فصل سوم قسمت 3 سوم + دانلود

سرویس دانلود فیلم و سریال سایت راشدون قسمت سوم سریال نون خ 3 قسمت 3 فصل سوم که از شبکه یک سیما در تاریخ دوشنبه 02 فروردین 1400 ساعت 22:15 پخش شد را منتشر می کند که ضمن پخش و تماشای آنلاین مجموعه و سریال نون خ ۳ قسمت ۳ فصل سوم در ادامه نیز می توانید با کیفیت عالی و حجم کم دانلود بفرمایید.

سریال نون خ فصل سوم - سریال نون خ 3 قسمت 3 سوم باکس دانلود

سریال نون خ فصل سوم - سریال نون خ 3 قسمت 3 سومدانلود قسمت 3 با کیفیت 480p + لینک کمکی
سریال نون خ فصل سوم - سریال نون خ 3 قسمت 3 سومدانلود قسمت 3 با کیفیت 720p + لینک کمکی
سریال نون خ فصل سوم - سریال نون خ 3 قسمت 3 سومدانلود قسمت 3 با کیفیت 1080p + لینک کمکی
سریال نون خ فصل سوم - سریال نون خ 3 قسمت 3 سوم دانلود سریال نون خ 3 فصل سوم
“تمام قسمت ها”

4.8/5 - (69 امتیاز)

‫4 نظرها

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت همه دست اندرکاران سریال نون خ، خدا قوت.
    به نظر من سریال نون خ یکی از بهترین سریالهاست خیلیییی عالیه چون به نظر من البته:
    ۱.فیلم درعین اینکه ساده وخیلی جذاب است طرفدارساده زیستی وبه دور از تجمل پرستی است
    خسته شدیم ازبس فیلم های سریال یا سینمایی دیدیم که همش تبلیغ تجمل پرستی یابه طورغیر مستقیم بیگانه پرستی رونمایش درآوردن که بیگانه با کشور وملتمان است.
    ۲.تبلیغ فرهنگ وآیین ولباسهای دست دوز وکارهای هنری مردمان پرازرنگهای شادوهمرنگ طبیعت ،باعث شادی وافزودن ذوق هنری واحسنت گفتن به این هنر ها واز همه مهمتر باعث جذب توریست می‌باشد.
    ۳.دراین فیلم اتحاد ومتحد بودن را به دفعات نشان میدهنددر غم‌ها وشادیها، حتی اگر افرادازهم انتقاد کنند یاشوخی هدف اصلیشان متحد بودن است که مشکلات رادسته جمعی حل میکنند نه تنها .
    ۴.دراین طنز شوخی وکنایه هابسیارظریف به کاربرده شده که اگر نقدتلخی هم باشد باطنز شوخی بامزه ای همراه است تا به کسی برنخورد یااگربرخورد با طنز بامزه نقد رالطیف تر جلوه داده است.
    ۵.به نظر من صداوسیماتامیتواندبایدازاین سریال وسریالهای مثل این فیلم پشتیبانی کندتاروزبه روز پیشرفت کند وگرنه به نظر من مدیون مردم میشود .
    این سریال به تنهایی اسم سریال دارد ولی خیلی اهداف بزرگتری داخل فیلم دارد چون یک سریال ملی ملی ملی است نه اینکه بافرهنگ بیگانه قاطی شده باشد.
    ۶.چون من که یک ایرانیم از دیدن آن همه کارهای هنری جذاب به ذوق آمدم چه برسد به یک خارجی که اولین بارش باشد که دیده است قطعا جذب توریست بیشتر میشودبرای گردش وخرید محصولات یاسرمایه گذاری.قطعا این هنرها وآموزش این هنرها بیشتر میشود و همچنین مشاغل زیرمجموعه اش.
    ۷.صمیمیت بین اعضای خانواده راهم که نشان میدهد اگر هم انتقاد میکنن باز باهم دوست هستند .و احترام به بزرگترها راهم نشان داده در این فیلم (مثل سلام عمه گیان)،
    ۸.چهره بیشترشان شاد است ودرمشکلات هم شوخی میکنند باهم وهمدیگررامیخندانند.
    ۹.کلا طنز خیلیییییی خوبیییی است که انتقادات به کار برده در سریال لطیف است و خیلی تند کوبنده نیست.
    ۱۰. اکثرفیلمها یا با فرهنگ وآیین ما دور است یا تجمل ومد ودکور ووسایل پرزرق و برق و لباسهای گران وماشین وخانه گران و تفریحات گران و دک وپزوآرایش غلیظو…که هیچیش شبیه فیلم ایرانی نیست و صمیمیت هم نیست وکلک زدن وپول درآوردن واین چیزاست به غیر از فیلمهای خوب ونمونه که واقعا نمونه اند.

  2. لطفا اهنگ تیتراژ اول حذف کنید و یک اهنگ کردی با شور وهیجان کردی بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا