دانلود سریال ایرانیفیلم و سریالمنتخب سردبیر

دانلود سریال نون خ فصل دوم تمام قسمت ها

دانلود سریال نون خ فصل 2 کامل تمام قسمت ها با کیفیت عالی وحجم کم به کارگردانی سعید آقاخانی

قسمت آخر 14 اضافه شد.

- دانلود سریال نون خ فصل دوم تمام قسمت ها

درباره سریال نون خ ۲ فصل دوم

فصل دوم سریال نون خ در 17 قسمت  به تهیه کنندگی مهدی فرجی، کارگردانی سعید آقا خانی و نویسندگی امیر وفایی و با حضور بازیگرانی همچون سعید آ‌قاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی،نسرین مرادی، ماشاالله وروائی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، سیروس حسینى فر ، حسن رحمتی، علی اخوان.صهبا شرافتى ،نارین ایوبى ، آتنا مهیارى ،شقایق فتاحى ،مدیا زردویى، شبنم عظیمى ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال نون خ 2

نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمه آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند. در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفتگوهای متفاوت با اطرافیان میرزایی متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته‌است و … این داستان ادامه دارد…

زمان پخش سریال نون خ 2 و تکرار آن

قسمت اول فصل دوم سریال «نون‌.خ» جمعه 22 فروردین ساعت۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود. همچنین بازپخش و تکرار سریال نیز در سه نوبت بین ساعت ۲ تا ۲:۳۰ بامداد / بین ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح / بین ساعت ۱۴۳۰: تا ۱۵ ظهر می باشد . همچنین این سریال نیز از شبکه تماشا در ساعت ۲۴ هر شب نیز پخش میگردد.

دانلود سریال نون خ 2 فصل دوم کامل تمام قسمت ها

4.4/5 - (17 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا