دانلود سریال ایرانیفیلم و سریال

دانلود سریال دخترم نرگس تمام قسمت ها

دانلود سریال دخترم نرگس با کیفیت عالی و حجم کم

برای شما کاربران محترم دانلود سریال دخترم نرگس که شبکه یک سیما پخش می شود را بصورت لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم آماده کرده ایم.

سریال دخترم نرگس - دانلود سریال دخترم نرگس تمام قسمت ها

درباره سریال دخترم نرگس

سریال دخترم نرگس روایتگر ماجرایی اجتماعی و پلیسی است و داستانی از یک خانواده را روایت میکند که شخصیت اصلی قصه آن نرگس دختر خانواده است.

بازیگران سریال دخترم نرگس محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، مریم خدارحمی، حسین سحرخیز، فریبا طالبی، رحیم نوروزی، امیرحسین صدهزاری، پدرام رحمانی، هاشم چاووشی، جمال ذوالقدر، عباس رودی، ماه رخ رفیع زاده، کامیار شکیبایی، شراره مظلومی فرد و… در این سریال ایفای نقش کرده اند.

سریال دخترم نرگس در در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تولید شده است و این سریال در 27 قسمت 45 دقیقه ای هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش میشود.

سریال دخترم نرگس - دانلود سریال دخترم نرگس تمام قسمت ها

داستان سریال دخترم نرگس

داستان سریال دخترم نرگس درباره خانواده صادقی و دختر این خانواده نرگس است، نرگس دانشجوی برتر دانشگاه ارومیه است که در مراحل پایانی تحصیل قرار دارد و به عنوان دختری قوی و کارگشا در خانواده شناخته میشود و ارتباط خوبی با برادرش نادر دارد و همیشه گره گشای کارهای او است تا اینکه مشکلاتی در خانواده و برای برادرش نادر پیش می آید که زندگی آنها را دچار فراز و فرودهای زیاد میکند.

تیزر سریال دخترم نرگس

دانلود سریال دخترم نرگس

دانلود سریال های دیگر

امیدوارم از دیدن و دانلود سریال دخترم نرگس رضایت کافی داشته باشید نظراتتون را در مورد این سریال در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا