دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم بینوایان Les Miserables 2019

دانلود فیلم Les Miserables 2019 بینوایان با زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی بزودی

دانلود فیلم Les Miserables 2019 , دانلود فیلم آوای وحش زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی بزودی با لینک مستقیم با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم های 2020 + دوبله فارسی - دانلود فیلم بینوایان Les Miserables 2019

فیلم بینوایان زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

امتیاز: IMDb 7.7/10

ژانر: جنایی | درام | هیجان انگیز

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: فرانسه

کارگردان: لادج لی

ستارگان: دیمین بنارد، الکسیس ماننتی، دجیبریل زونگا

مدت زمان : 97 دقیقه

داستان فیلم

فیلم Les Miserables ، پلیسی برای پیوستن به گروه ضد جرم مونتفرمیل به پاریس نقل مکان می کند. او از دنیایی زیرزمینی که تنش های میان گروه های مختلف در آن ادامه ی داستان را رقم می زند، پرده برداری میکند و…

A cop from the provinces moves to Paris to join the Anti-Crime Brigade of Montfermeil, discovering an underworld where the tensions between the different groups mark the rhythm.
Director: Ladj Ly
Writers: Ladj Ly (screenplay), Giordano Gederlini (screenplay)
Stars: Damien Bonnard, Alexis Manenti, Djebril Zonga

دانلود فیلم های 2020 + دوبله فارسی - دانلود فیلم بینوایان Les Miserables 2019

فیلم بینوایان (Les Misérables) ساخته لاج لای و با حضور چند بازیگر تازه‌کار، اخیرا به‌صورت عمومی در ایالات متحده به نمایش درآمد و توانست امتیازات نسبتا خوبی را دریافت کند.

فیلم Les Misérables یا در زبان فارسی «بینوایان» یکی از جدیدترین آثار درام شرکت آمازون استودیوز (Amazon Studios) است که به‌دست کارگردان کاملا تازه‌کاری به نام لاج لای، ساخته شده است. در فیلم بینوایان، بازیگران و هنرمندان بااستعداد و تازه‌کاری همچون دیمین بونارد در نقش استفانه/پنتو، الکسیس ماننتی در نقش کریس، جیبریل زونگا در نقش گوادا، عیسی پریکا در نقش عیسی، ال حسن لای در نقش باز، استیو تینتچو در نقش شهردار، المامی کانوته در نقش صلاح، ژان بالیبار در نقش کمیسر، ریموند لوپز در نقش زورو، عمر سوماره در نقش ماچا، سانا یواخیم در نقش بینتو، لپکاس اومیری در نقش اسلیم و نظر بن فاطما در نقش لا پینس و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم بینوایان در تاریخ ۱۵ می ۲۰۱۹ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) در مراسم هفتاد و دومین جشنواره‌ی کن به‌نمایش درآمد و تا به امروز امتیاز ۷۸ را از بین ۲۲ نقد فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به‌دست آورده است. لازم به ذکر است که این فیلم برای اکران در سینماهای سرتاسر ایالات متحده، برای تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی ۱۳۹۸) تنظیم شده بود. نگارش فیلمنامه این اثر برعهده خود لاج لای، گیوردانو گدرلینی و الکسیس مانتی بوده است. فیلمنامه این اثر براساس داستان خاصی که با نام Les Misérables که به قلم خود لاج لای نوشته شده است، ساخته شد. توفیق ایادی و کریستوف بارال هم تهیه‌کنندگی این فیلم درام را برعهده داشتند. این فیلم به‌طور کلی نقدهای مختلف زیادی دریافت کرد که تعداد زیادی از آن‌ها متوسط و رو به بالا بودند. لازم به ذکر است که نسخه ۲۰۱۹ فیلم بینوایان توانسته در بخش بهترین فیلم خارجی‌زبان یا همان بهترین فیلم بین‌الملل نود و دومین دوره جوایز اسکار، نامزد دریافت جایزه شود. از طرف دیگر هم ۸۲ درصد از منتقدان سایت راتن تومیتوز هم که این اثر درام را تماشا کرده بودند، آن را دوست داشتند.

پخش آنلاین فیلم بینوایان با زیرنویس فارسی چسبیده

لینک های دانلود فیلم بینوایان با زیرنویس فارسی چسبیده Les Miserables 2019

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا