دانلود سریال ایرانیفیلم و سریال

دانلود سریال آخر خط تمام قسمت ها

دانلود سریال آخر خط با کیفیت عالی و حجم کم

برای شما کاربران محترم سریال طنز آخر خط تمام قسمت ها کامل با حجم کم و کیفیت عالی و بالا HD را برای دانلود آماده کرده ایم ضمن اینکه امکان تماشای آنلاین همه قسمت ها را فراهم کرده ایم.
دانلود سریال آخر خط با کیفیت 480p & 720p

سوالات متداول

سریال آخر خط چند قسمت است؟

این سریال طنز  در 28 قسمت، 45 دقیقه برای پخش از شبکه سوم سیما تولید شده است.

ساعت پخش و تکرار این سریال؟

هر شب راس ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش می گردد و تکرار سریال نیز در سه نوبت ساعت 1 الی 1:30 بامداد، ۱۰ صبح و بین ساعت ۱۴ الی ۱۴:۳۰ عصر می باشد

بازیگران سریال آخر خط؟

بازیگران شاخصی همچون شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امیر نوری، عباس جمشیدی فرد، کمند امیر سلیمانی، اشکان اشتیاق، رضا ایرانشهر، داریوش سلیمی، علی صبوری، بیژن پیشدادی، سیدرضا حسینی، مجید شهریاری، فاطمه امینی، مهسا باقری، غزال وکیلی، محمدامین سلیمی راد، مهران رجبی، محمدبرسوزیان و فریده سپاه منصور و … به ایفای نقش پرداخته اند.

آیا دانلود سریال آخر خط نیم بها است؟

سرورهای دانلود در داخل کشور میزبانی می شود و در سامانه درخواست خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران ثبت شده است. این سامانه صرفًا جهت ورود اطلاعات توسط صاحبان محتوای داخلی است، که خروجی آن به صورت فایل یا web service تحویل اپراتورها می شود تا ترافیک بصورت نیم بها محاسبه شود. نظارت بر اعمال یا عدم اعمال تعرفه ترجیحی توسط اپراتورها برعهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

داستان سریال

سریال آخر خط مضمونی طنز دارد و داستان دو پسرخاله هم سن به نام های سیامک و فرامرز را روایت می کند، مادر سیامک در دوران کودکی‌اش درگذشته و او از همان موقع همراه با خاله و پسرخاله‌اش زندگی می‌کند، یکی‌شان فوق‌لیسانس الکترونیک و دیگری لیسانس مدیریت دارد، سه سال قبل به یکی از کشورهای آسیای شرقی رفته و شش ماه دوره ماساژ گذرانده و الان ماساژور است، اما این دو نفر هرجا که برای کار می‌روند، دردسر درست کرده و بیرونشان می‌کنند و برای خانواده مایه دردسر هستند و آخرین کاری هم که کرده‌اند، این بوده که می‌خواستند شاخ اینستاگرام شوند و از فضای مجازی پول دربیاورند، شاخ هم می‌شوند، اما چون تبلیغ سایت شرط‌بندی کرده بودند، دادستانی دستگیرشان می‌کند و به زندان می‌افتند و بعد از آن تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند.

دانلود سریال طنز و کمدی ایرانی - دانلود سریال آخر خط تمام قسمت ها

درباره سریال

سریال آخر خط هر شب راس ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش می گردد و تکرار سریال نیز در سه نوبت ساعت 1 الی 1:30 بامداد، ۱۰ صبح و بین ساعت ۱۴ الی ۱۴:۳۰ عصر می باشد و همچنین پنج شنبه هر هفته خلاصه قسمت های آن هفته پخش می‌شود. لازم به ذکر است پخش این سریال طنز که در 28 قسمت، 45 دقیقه برای پخش از شبکه سوم سیما تولید شده است تا پایان تیرماه 1399 ادامه خواهد داشت.

دانلود سریال طنز و کمدی ایرانی - دانلود سریال آخر خط تمام قسمت ها

کارگردانی سریال آخر خط بر عهده علیرضا مسعودی، نویسنده و کارگردان مشهور سینما و تلویزیون ایران است، علیرضا مسعودی یا همان علی مشهدی که به بهانه حضور در قسمت های مختلف برنامه خندوانه و اجرای استندآپ هایش در بین عموم مردم مشهور است، پس از سالها نویسندگی و همکاری با کارگردانان مطرحی نظیر مهران مدیری، رضا عطاران، مجید صالحی و … ، حال با تولید سریال «آخر خط» برای اولین بار کارگردانی را نیز تجربه کرده است و باید منتظر ماند و دید که آیا قدرت کارگردانی این نویسنده طنز مشهور همانند فیلمنامه هایش است یا خیر.

دانلود سریال طنز و کمدی ایرانی - دانلود سریال آخر خط تمام قسمت ها

در سریال «آخر خط» بازیگران شاخصی همچون شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امیر نوری، عباس جمشیدی فرد، کمند امیر سلیمانی، اشکان اشتیاق، رضا ایرانشهر، داریوش سلیمی، علی صبوری، بیژن پیشدادی، سیدرضا حسینی، مجید شهریاری، فاطمه امینی، مهسا باقری، غزال وکیلی، محمدامین سلیمی راد، مهران رجبی، محمدبرسوزیان و فریده سپاه منصور و … به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود سریال طنز و کمدی ایرانی - دانلود سریال آخر خط تمام قسمت ها

دانلود سریال آخر خط

توجه: قسمت های که رنگی نشده هنوز از تلویزیون پخش نشده است. و دقایقی بعد پخش از صدا و سیما لینک دانلود آن در این صفحه درج می شود.

امیداوارم از تماشا و دانلود سریال آخر خط لذت کافی برده باشید، ضمن اینکه منتظر نظرات شما در مورد این سریال در بخش دیدگاه ها هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا