دانلود سریال ایرانی

دانلود زندگی پس از زندگی 26 فروردین 1401 قسمت 14 فصل سوم احمد رستمی پور

دانلود فصل سوم زندگی پس از زندگی قسمت 14 چهاردهم ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ تجربه گر: احمد رستمی پور + پخش و تماشای آنلاین

برنامه زندگی پس از زندگی - دانلود زندگی پس از زندگی 26 فروردین 1401 قسمت 14 فصل سوم احمد رستمی پور

زندگی پس از زندگی 26 فروردین 1401 قسمت 13 سیزدهم فصل سوم 3 تجربه گر: احمد رستمی پور

دانلود ویدیو دانلود سایر قسمت‌ها

سایت راشدون دانلود برنامه زندگی پس از زندگی 1401 قسمت چهاردهم فصل سوم که از شبکه چهار سیما در تاریخ جمعه 26 فروردین 1401 ساعت 18:30 با حضور تجربه گر آقای احمد رستمی پور و اجرای عباس موزون پخش شد را منتشر می کند که ضمن پخش و تماشای آنلاین این مجموعه می توانید به دانلود زندگی پس از زندگی ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ فصل 3 قسمت 14 بپردازید.

5/5 - (92 امتیاز)

‫6 نظرها

  1. این لذتی که تجربه گرها ازش میگن با کلام معصومین تناقض داره.امیر مومنان میگه لحظه جان دادن مثل این می مونه که یک درخت رو از سمت شاخ و برگش از حلق انسان خارج کنن

    1. چند نکته هست دوست عزیز؛ اول اینکه تجربه گرها خود مرگ را تجربه نکرده اند بلکه تجربه نزدیک مرگ بوده است و یعنی روح هنوز ارتباط جزئی با جسم داشته و اینکه در روایات جان کندن همه سخت نیست و متفاوت است.
      در روایات، برای لحظه مرگ مؤمنان و فاسقان، تشبیهاتی بیان شده است. رسول خدا فرمود: «شیعیانی که محبتشان به ما بیشتر باشد، لحظه مرگشان مثل آن است که کسی در تابستانی گرم، جرعه ای آب خنک بنوشد.»(۱ بحار الانوار، ج ۶، ص ۱۶۲.) در بعضی روایات، لحظات جان دادن مؤمن، لذت بخش توصیف شده است؛ مثل بوییدن گل. در حدیث معراج حضرت رسول هم آمده است: «هنگام مرگ مؤمن، فرشتگان بالای سر او می ایستند و جام هایی از کوثر و شراب بهشتی در دست دارند تا او جان دهد و او را بشارت می دهند به بهشت و رضای پروردگار».(۲بحارالانوارج ۷۴، ص ۲۷.)

      اما کافران و فاسقان، با مرگی ناخوشایند و دردناک روبه رو می شوند و به سختی جان می دهند و به تعبیر قرآن، فرشتگان بر صورت ها و پشت های آنان می زنند.(۳ محمد، آیه ۲۷.) از این رو در دعاها آمده است که از خداوند بخواهید «سَکَرات مرگ» و لحظه جان دادن را بر شما آسان کند. اهل بیت و امیر مؤمنان هنگام مرگ مؤمن، بر بالین او حاضر می شوند و به او مژده می دهند. به تعبیر امام علی هر مؤمن پرهیزگاری که بمیرد، هنگام مرگ، مرا می بیند. شاعران نیز به این موهبت و لحظات خوش اشاره دارند که گفته اند:
      و خیلی روایات دیگر البته اینکه بر شیعیان راحت است برای کسی که پیرو اهل بیت علیهم السلام باشد و اگه همه کسی محب اهل بیت باشد ولی گناهان زیادی مرتکب شده باشد موقع جان دادن سختی می کشد تا گناهان او ریخته شود و در نهایت به جهنم نرود و سرانجام او به بهشت منتهی شود و خیلی موارد دیگر که باید جای خودش بحث شود.

  2. فکر نمیکنید که شعور مخاطب یخورده بالاتر از این نمایش نامه ها باشه؟؟
    چرا با دین و ایمان مردم بازی میکنید؟

  3. با سلام قبولی طاعات شما دست اندرکاران برنامه بسیار خوب وآموزنده زندگی پس اززندگی ممنون از زحمات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا