دانلود قانونی

دانلود جوکر فصل 7 هفتم قسمت 3 سوم ( فینال دوم قسمت سوم )

دانلود سریال جوکر فصل 7 قسمت 3 فینال دوم؛ جوکر فصل هفتم قسمت سوم با ترافیک رایگان نیم بها

رئالیتی شو جوکر - دانلود جوکر فصل 7 هفتم قسمت 3 سوم ( فینال دوم قسمت سوم )

دانلود جوکر فصل 7 قسمت 3 فینال دوم کامل و قانونی با ترافیک رایگان نیم بها [ download joker series season 7 episode 3 ] با ترافیک نیم به ادامه مطلب مراجعه کنید و به دانلود سریال جوکر فصل هفتم قسمت سوم بخش دوم فینال مسابقه و رئالیتی شو سریال جوکر فصل ۷ قسمت ۳ با کیفیت عالی بپردازید.

رئالیتی شو جوکر - دانلود جوکر فصل 7 هفتم قسمت 3 سوم ( فینال دوم قسمت سوم )
رئالیتی شو جوکر - دانلود جوکر فصل 7 هفتم قسمت 3 سوم ( فینال دوم قسمت سوم )

[دانلود کیفیت 480p ا 8000 ت]
[دانلود کیفیت 720p ا 8500 ت]
[دانلود کیفیت 1080p ا 9000 ت]
[دانلود سایر کیفیت ها ]

[دانلود سایر قسمت های سریال جوکر]

درباره سریال

  • ژانر : رئالیتی شو ، طنز و کمدی
  • تاریخ انتشار: 30 خرداد 1401
  • کارگردان : احسان علیخانی و حامد میرفتاحی
  • تهیه کننده: امیرحسین بزرگ زادگان
  • بازیگران : در این قسمت از سریال جوکر امین حیایی، سام درخشانی، حامد آهنگی، یوسف صیادی، علی استادی، غلامرضا نیکخواه، امیرمهدی ژوله، هومن برق نورد و سیروس میمنت به هنرمندی پرداخته اند.

خلاصه داستان جوکر فصل 7 قسمت 3

خلاصه داستان قسمت 3 سوم فصل 7 هفتم جوکر : فصل‌های ششم و هفتم جوکر با ترکیبی از مهمانان پنج فصل گذشته که دیگران را بیشتر خندانده‌اند یا خودشان کمتر خندیده‌اند برگزار شده‌اند. هر کدام از این دو فصل ویژه، در پنج قسمت منتشر خواهند شد.

لینک های خرید سریال به عهده شرکت پخش کننده اثر بوده و در صورت هر گونه مشکل از طریق یکی از روش های زیر با پشتیبانی شرکت پخش در تماس باشید .
1. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir یا
2. ارسال پیام به آدرس تلگرام https://t.me/salamcinema_help یا
3. ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697

تیزر فصل هفتم قسمت سوم فینال جوکر

5/5 - (42 امتیاز)

‫6 نظرها

  1. تورو به هر چی می پرستین بس کنید.این برنامه ها مبتذل هستن آقایون مدیر صدا و سیما که با وجود فقر شدید حاکم بر جامعه هر شب بفول معروف علی بی قم که حتی برای ثانیه ای طعم فقر و خجلت از دست خالی جلوی زن و بچه را نچیده اند هرشب دور هم جمع می شوند با دستمزدهای آنچنانی به ریش من و امثال من می خندند.منی که زنی سرپرست خانوار هستم و معلم بازنشست با حقوق ماهیانه 6 ملیون تومن.یعنی روزی 200 هزار تومن.خانه ای که از ارثیه پدری و دیه همسرم که 7 سال پیش در تصادفی که مسافر اسکانیای قاتل جاده ها بود خریدم و یک ماه است برای سرمایه کار پسرم و دخترم در این گرانی مسکن به قیمت یک ملیارد فروختم و هنوز خانه ای پیدا نکردم و امشب آخرین مهلت صاحبخونه جدید است که خالی کنیم.وسایلم را در اتاقی از اتاقها گذاشته ام تا خانه ای در کرج کرایه کنم و برگردم وسایلم را ببرم.ساکن کرمانشاه شهر رتبه اول در اعتیاد.طلاق.و فساد هستم.سالهاست خنده ای از ته دل نداشتم و از فرزندانم نیز ندیدم.من نمونه ای مثلأ دارای حق و حقوق در خیل عظیم مردمان کشورم هستم که فقر باعث نابودی خانواده های بسیاری شده است و شما سازندگان جوکر.این را خوب می دانید چون تا صلاحتان در گفتن حرف مردم هست متنی دلسوز می نویسید بدون آنکه حتی حروفی از کلماتی که می نویسید رو تجربه یا درک کرده باشین.کم نیش به زخم مردم بزنید.مردم زیر بار سنگینی گرانی کمرشان خم شده.بس کنید زالو صفتان که از خون هم نژاد و هموطن خود دارید سیراب می شوید.باشد که ما هم خدایی داریم.

    1. باز خوبه یه درامد و۱میلیارد پول هم داری بخدا قسم ما اونم نداریم دیگه خودت فکرشو بکن

    2. عزیزم انشاءالله خدا مشکلات رو حل کنه خوبه شما ماهی ۷ ملیون داری ما کار پدرم ازاده و شاید در ماه ۵۰۰ هزار تومن بیاره پس ما‌چی بگیم درست مشکلات داریم ولی با فیلم جوکر خنده به لبای ما میاره بعد چرا شما همچیز رو با مشکلات اقتصادی قاطی میکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا