ویدیو کلیپ

فیلم | سکانس خواستگاری عباس جمشیدی در جوکر (سکانس حذف و سانسور شده)

فیلم سکانس سانسور شده خواستگاری عباس جمشدی فر در جوکر

- فیلم | سکانس خواستگاری عباس جمشیدی در جوکر (سکانس حذف و سانسور شده)

به گزارش راشدون در ادامه سکانس سانسور شده عباس جمشیدی در جوکر و سکانس حذف شده جوکر که یوسف تیموری از عباس جمشدی فر که عروس شده بود خواستگاری کرده را در ادامه ببینید.

دانلود ویدیو

برای تماشای کامل پشت صحنه جوکر تایم روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود مستند جوکر تایم

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی‌فر (زادهٔ ۱۷ شهریور ۱۳۵۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.
او حرفه خود را از اواخر دهه ۱۳۷۰ با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کردو پس از چندی با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا[۱] چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ[۲] که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود. با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست. از جمله دیگر مجموعه تلویزیونی‌های او می‌توان به بیدارباش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای، پنج دری و خوشنام [۳] و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار اشاره کرد.

فعالیت هنری خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر آغاز کرد. او با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا به شهرت رسید. کارنامه هنری ایشان بدین شرح است: سریال ها: خوشنام / بچه مهندس ۴ / آخر خط / بچه مهندس ۳ / بچه مهندس ۱ و ۲ / شهرک جیم / آقا و خانم سنگی / بیدار باش / خانه اجاره ای / سه دونگ، سه دونگ / باغ شیشه ای / عید امسال / بزنگاه / پیامک از دیار باقی / روزگار خوش حبیب آقا / مهمان خارجی / مترسک / قصه های تهرانی / تله فیلم : شیپورچی / مجموعه های نمایش خانگی: جوکر (اختصاصی فیلیمو)/ شب های مافیا (اختصاصی فیلیمو) / زخم کاری (اختصاصی فیلیمو) / موچین / ریکاوری / موقعیت خطرناک یک شهروند / یاغی نقش آفرینی کرده است.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا