سایر

تفاوت ایمپلنت کره ای یا ایرانی

رپورتاژ آگهی - تفاوت ایمپلنت کره ای یا ایرانی

یکی از اجزای مهم در ایمپلنت دندان، پایه آن می باشد. این پایه ها در کشور ها با برند های متفاوتی تولید می شوند که هرکدام هزینه، کیفیت، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. دو کشور محبوب ایمپلنت دندان در ایران، ایران و کره هستند از که از هزینه بسیار  مناسبی برخوردار هستند. در این مقاله به بررسی تفاوت ایمپلنت ایرانی و کره ای می پردازیم.

آشنایی با ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان روشی درمانی ترمیمی است که در حال حاضر بهترین روش برای جایگزینی و درمان دندان های از دست رفته است. افراد به دلیل شکستن دندان، پوسیدگی، تصادف و … ممکن است دندان های خود را از دست بدهند در این صورت دیگر نیاز به نگرانی نیست زیرا فرد می تواند با استفاده از روش کاشت ایمپلنت دندان، دندان های خود را درمان و ترمیم کند.

این روش درمانی به صورت یک عمل جراحی انجام می شود. به این صورت که ابتدا پزشک استخوان فک بیمار را مورد معاینه قرار می دهد و اگر استخوان فک بیمار تحلیل رفته باشد.

بیشتر بخوانید » ایمپلنت دندان چیست ؟

ابتدا پیوند استخوان فک را انجام می دهند و صبر می کنند تا طول درمان این عمل بگذرد و بیمار بهبود یابد. پس از آن جراح طی یک عمل جراحی دیگر لثه را برش داده و کنار می زند تا استخوان فک مشخص شود و با استفاده از دریل و تجهیزات مخصوص دندان پزشکی استخوان فک را سوراخ می کند.

پس از این که استخوان فک فرد را سوراخ کردند پایه ایمپلنت را درون استخوان فک قرار می دهند و لثه را اطراف آن بخیه می زنند تا پایه ایمپلنت با استخوان فک جوش بخورد. پایه ایمپلنت ها را معمولا از جنس تیتانیوم می سازند زیرا بدن انسان نسبت به تیتانیوم واکنش آلرژیک نشان نمی دهد و مانند یک جسم خارجی با آن برخورد نمی کند از همین رو استخوان به خوبی رشد کرده و اطراف پایه را می پوشاند که  به اصطلاح می گویند ایمپلنت  با استخوان فک  جوش خورده است.

پس از جوش خوردن پایه ایمپلنت با استخوان فک، روکش ایمپلنت را به وسیله اباتمنت روی پایه قرار می دهند. به همین دلیل است که ایمپلنت های دندان دارای مقاومت، دوام و استحکام بالایی هستند و شباهت زیادی به دندان های طبیعی دارند زیرا پایه ایمپلنت ها دقیقا مانند ریشه دندان عمل می کنند. همین موضوع است که ایمپلنت های دندان را نسبت به دیگر روش های درمانی مصنوعی و متحرک، متمایز می کند.ش

ایمپلنت های ایرانی

کشور عزیزمان ایران توانسته با به کار گیری دانش محققان و پزشکان خود  وارد این حوزه از علم دندان پزشکی شود و شروع به فعالیت کند. برند های ایرانی که در این زمینه در کشورمان فعالیت می کنند با استفاده از دانش و تجربه برند های خارجی توانسته اند موجب پیشرفت این صنعت در کشور ما شوند. این برند های ایرانی که مشغول فعالیت و تولید ایمپلنت هستند نسبت به دیگر برند هایی که در کشورهای دیگر مشغول فعالیت و تولید در این صنعت هستند نوپا می باشند.

رپورتاژ آگهی - تفاوت ایمپلنت کره ای یا ایرانی

قیمت ایمپلنت ایرانی

همانطور که می دانید قیمت اکثر لوازم پزشکی که وجود دارند وابسته به قیمت دلار بالا و پایین می شود و گاها دچار تورم می شوند. اما باید بدانید که ایمپلنت های ایرانی به دلیل این که در کشور خودمان تولید می شوند و مواد اولیه این ایمپلنت ها در کشور خودمان تامین می شود وابستگی زیادی به قیمت دلار ندارد و به همین دلیل این ایمپلنت ها دارای قیمتی مناسب و اقتصادی هستند.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت ایرانی

انواع ایمپلنت ایرانی

همانطور که در مطلب بالا به آن اشاره کردیم صنعت تولید ایمپلنت در کشورمان صنعتی تازه و نوپا می باشد و از همین رو برندهای زیادی در این صنعت فعالیت نمی کنند. میتوان گفت که تعداد شرکت هایی که در این صنعت مشغول فعالیت و تولید هستند به 4 الی 5 شرکت منتهی می شود و دارای تنوع بسیار زیادی نیستند.

طول عمر ایمپلنت ایرانی

طول عمر هر نوع درمان دندان پزشکی دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد به همین دلیل است که باید به آن توجهی ویژه انجام داد و در این روش درمانی طول عمر درمان شما به برند مورد انتخاب شما بستگی دارد. طول عمر ایمپلنت های ایرانی نیز به برند مورد استفاده بستگی دارد.

اگر قصد کاشت ایمپلنت های ایرانی را دارید و می خواهید راجع به طول عمر این ایمپلنت ها بدانید پیشنهاد می کنیم که به پزشک خود مراجعه کنید و از پزشک بخواهید تا در باره طول عمر این ایمپلنت ها به شما توضیح دهد.

ایمپلنت های کره ای

کره از دیگر کشور های جهان است که در این صنعت پزشکی فعالیت می کند و این کشور نیز در این صنعت پزشکی نوپا می باشد اما باید بدانید که کره در این صنعت دارای تجربه بالا تری نسبت به ایران است.

قیمت ایمپلنت کره ای

همانطور که می دانید طبق تحقیقات ثابت شده است که افراد زیادی در دنیا دچار بی دندانی هستند و نیاز به کاشت ایمپلنت های دندان دارند. اما باید بدانید که هزینه کاشت این ایمپلنت های دندان دارای اهمیت ویژه ای است زیرا همه ی افراد دارای شرایط اقتصادی یکسانی نیستند. به همین دلیل است که باید بدانید که ایمپلنت های کره ای دارای قیمتی مناسب و اقتصادی هستند اما این موضوع به این معنی نیست که ایمپلنت های کره ای بی کیفیت هستند.

انواع ایمپلنت کره ای

در کشور کره  برند های زیادی مشغول فعالیت در صنعت پزشکی تولید ایمپلنت هستند و تفاوت این برند ها در کیفیت ایمپلنت های تولید شده است. در این کشور برند های ایمپلنت سازی  زیادی وجود دارند که دارای کیفیت مناسب نیستند و برای استفاده از ایمپلنت های کره ای باید بکوشید تا یک برند با تجربه و با کیفیت را انتخاب کنید تا یک کاشت ایمپلنت موفق را تجربه کنید.

به طور کلی میتوان گفت که برند هایی هستند که در کشور کره مشغول تولید ایمپلنت هستند و دارای کیفیت بالا و قیمتی مناسب هستند. ابتدا باید بدانید برخی از این برند های کره ای در لیست 10 برند ایمپلنت برتر دنیا قرار دارند. برخی از این برند های کره ای تولید کننده ایمپلنت را که دارای کیفیتی مرغوب می باشند عبارتند از:

  • ایمپلنت دیو
  • ایمپلنت اوستم
  • ایمپلنت مگاژن

همانطور که بیان کردیم برند های زیادی در کره به تولید ایمپلنت دندان مشغول هستند و از همین رو هر ایمپلنت دارای طول عمر های متفاوتی است.  معیار طول عمر ایمپلنت ها کیفیت است، هر چقدر که کیفیت این ایمپلنت ها بیشتر باشد دارای طول عمر بیشتری هم می باشند.

تفاوت ایمپلنت های کره ای و ایمپلنت های ایرانی

تا به اینجای مقاله سعی کردیم به صورت خلاصه شما را با برند های ایمپلنت ایرانی و کره ای، خواص و مزایای این برند های تولید ایمپلنت آشنا کنیم، در ادامه این مقاله قصد داریم که مواردی که در آنها ایمپلنت های این دو کشور با هم تفاوت دارند برای شما نام ببریم تا بتوانید بهتر ایمپلنت خود را انتخاب کنید و عمل کاشت ایمپلنت موفق تری را تجربه نمایید.

  • قیمت ایمپلنت
  • کیفیت ایمپلنت
  • درصد موفقیت ایمپلنت
  • محبوبیت ایمپلنت

موارردی که در بالا برای شما از آنها نام بردیم تفاوت های ایمپلنت های کره ای و ایرانی هستند و برای انتخاب بهتر ایمپلنت ها پیشنهاد می شود. برای تعیین ایمپلنت مناسب خود باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا پزشک به صورت دقیق این دو ایمپلنت را برای شما مورد مقایسه قرار دهد و برای شمااطلاعات کافی از  هر دو  نوع ایمپلنت را ارائه دهد. البته باید بدانید که ابتدا پزشک متخصص به صورت دقیق شما را مورد معاینه قرار داده تا بتواند بهترین برند ایمپلنت را که می توانید با استفاده از آن یک کاشت موفق را تجربه کنید به شما پیشنهاد دهد. به صورت کلی ایمپلنت های کره ای و ایمپلنت های ایرانی در یک رده هستند و با توجه به شرایط شما باید مورد مقایسه قرار بگیرند.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره قیمت ایمپلنت ایرانی و کره ای می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/ ) دیدن فرمایید. 

5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا