سایرسفر و گردشگری

مقصدهای جذاب برای سفر های نوروزی با booking.ir

نوروز بهترین زمان برای داشتن سفری لذت بخش است. با انتخاب یک مقصد جذاب و رزرو پرواز و هتل از طریق منابع معتبر مانند سایت بوکینگ، می‌توان یکی از بهترین تجربه‌های سفر در تمام طول عمر را رقم زد. تنها لازم است زمان دقیق رفت و برگشت و بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید. سپس می‌توانید با یک جستجوی کوتاه و سریع، بهترین مقصد را برای سفر نوروزی خود انتخاب کرده و مقدمات آن را فراهم نمایید. در ادامه محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای یک سفر جذاب نوروزی معرفی خواهند شد.

گردشگری - مقصدهای جذاب برای سفر های نوروزی با booking.ir

بهترین مقصد سفر نوروزی در ایران

در ایران شهرها و روستاهای زیادی وجود دارند که هر کدام به تنهایی یک مقصد بی‌نظیر برای سفر هستند. برای رزرو بلیط و اقامتگاه در هر یک از این شهرهای زیبا می‌توانید از خدمات سایت بوکینگ کمک بگیرید. در ادامه برخی از این مقاصد پرطرفدار معرفی خواهند شد.

چابهار، بهترین مقصد سفر در نوروز

آب و هوای معتدل چابهار، این شهر زیبا را به مقصدی فوق العاده برای سفر در فصل بهار تبدیل می‌سازد. علاوه بر این، معاشرت با مردم خونگرم چابهار و بازدید از کوه‌های مریخی، تالاب صورتی و بندر گواتر می‌تواند برای همه گردشگران، دلپذیر باشد. سایت بوکینگ امکان رزرو بهترین اقامتگاه‌ها را در این شهر زیبا فراهم کرده است.

یزد، یک مقصد استثنائی برای سفرهای نوروزی

بهترین زمان برای بازدید از شهر کویری و زیبای یزد، نوروز است. می‌توانید تعطیلات ابتدای بهار را به تماشای باغ دولت آباد یزد، مجموعه دیدنی امیر چخماق و آتشکده بهرام یزد اختصاص دهید.

یک سفر نوروزی رویایی: سفر به بندر انزلی

یکی از مقاصد پرطرفدار در سایت بوکینگ، بندر انزلی است. از میان تمام شهرهای شمالی، بندر انزلی را می‌توان بهترین مقصد سفر در نوروز دانست. در انزلی زیبا می‌توانید از تفریحات آبی و مهیج لذت ببرید و زمانی را نیز به گردش در بازار منطقه آزاد و بازدید از تالاب انزلی اختصاص دهید.

بهترین مقصد سفر خارجی در نوروز: مراکش

کشور ساحلی مراکش، در شمال غرب آفریقا قرار دارد و زیبایی آن شما را حیرت زده خواهد کرد. با سفر به مراکش می‌توانید از میدان جامع الفنا دیدن کنید، از تماشای کاخ باهیا لذت ببرید و با گردش در موزه‌های این کشور، با فرهنگ غنی و فوق العاده آن آشنا شوید.

دو کشور بسیار دیدنی برای سفر در نوروز، به پیشنهاد سایت بوکینگ

علاوه بر مراکش، می‌توانید تعطیلات نوروز را به بازدید از کشورهای زیر اختصاص دهید:

فرانسه، یک انتخاب همیشگی برای گردشگران کل جهان

یکی از پرطرفدارترین مقصدهای خارجی در سایت بوکینگ، فرانسه است. هیچکس نیست که از تماشای برج ایفل در قلب پاریس و نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه‌های خیابانی این کشور لذت نبرد. بازدید از موزه لوور، قدم زدن‌های شبانه در کوچه پس کوچه‌های پاریس، تماشای کلیسای جامع نوتردام و… تنها چند مورد از صدها فعالیت شگفت انگیزی هستند که می‌توانید در پاریس داشته باشید.

ایتالیا، کشوری با صدها بنای باستانی

شرکت در تور گردشگری ایتالیا، آن هم در روزهای خوش آب و هوای بهار، بهترین انتخاب برای یک سفر خارجی است. با رزرو تور در سایت بوکینگ می‌توانید یک سفر دلچسب به شهرهای مختلف ایتالیا مانند رم، فلورانس و ونیز داشته باشید. لذت تماشای بناهای باستانی، کلیساهای قدیمی و معابد بی‌نظیر رم، همیشه در خاطرتان خواهد ماند.

هر چند سفر در نوروز، لذتی ویژه دارد، اما اگر از عاشقان سفر باشید، در هر زمان از سال بهترین برنامه سفر را برای خود مهیا خواهید کرد. می‌توانید از بوکینگ تاپ تورز برای این برنامه ریزی کمک بگیرید و تجربه‌ای منحصر به فرد از گردش در شهرها و کشورهای مختلف را برای خود رقم بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا