اخبار سیاسی

فیلم مرگ اسرا پناهی خانقاه؛ علت فوت اسرا پناهی دانش آموزش اردبیلی

فیلم علت مرگ اسرا پناهی خانقاه شناگر و دانش آموزش مدرسه شاهد اردبیل

اغتشاشات 1401, اسرا پناهی - فیلم مرگ اسرا پناهی خانقاه؛ علت فوت اسرا پناهی دانش آموزش اردبیلی

به گزارش راشدون؛ در ادامه فیلم اسرا پناهی و کلیپ ویدیو علت مرگ و فوت اسرا پناهی را نماش می دهیم .

این روزها شبکه های ضد ایرانی می خواهند در پی دروغ های خود، مرگ های مختلف را به اغتشاشات ارتباط دهند. و در جدیدترین دورغ پردازی خود مرگ اسرا پناهی شناگر و دانش آموزی از اردبیل که چند روز پیش فوت کرده است را با دروغ گفته اند که توسط ماموران امنیتی در مدرسه و دبیرستان شاهد اردبیل اتفاق افتاده است که در ادامه فیلم مرگ اسرا پناهی را نمایش می دهیم.

فیلم مرگ اسرا پناهی و علت آن

عموی اسرا پناهی، دختری که شبکه‌های معاند مدعی فوت او در مدرسه اردبیل بودند، گفت: اسرا، ۳ شب پیش در خواب حالش بد شد و در بیمارستان فوت کرد. چرا باید رسانه‌های بیگانه با آبروی ما بازی کنند؟!

فیلم نحوه فوت اسرا پناهی

گزارشی از علت مرگ اسرا پناهی، دختر دانش آموز اردبیلی و نحوه فوت وی پخش کرده که در ویدئوی بالا می‌بینید.

اسرا پناهی خانقاه کیست؟

اغتشاشات 1401, اسرا پناهی - فیلم مرگ اسرا پناهی خانقاه؛ علت فوت اسرا پناهی دانش آموزش اردبیلی

اسرا پناهی متولد 1 فروردین 1386 در شهر ادبیل است. وی یک شناگر و دانش آموز دبیرستان اردبیل بوده که در ویدیو و فیلم بالا علت مرگ او را ذکر کردیم.

واکنش امام جمعه اردبیل به فوت اسرا پناهی

او می‌گوید ماجرای روز چهارشنبه گذشته در مدرسه شاهد، فقط اعتراض تعدادی از والدین دانش‌آموزان به بردن بچه‌های‌شان به مراسم میدان عالی قاپوی اردبیل، بدون اجازه آنها بوده است. او با این خانواده‌ها صحبت نکرده اما می‌گوید مقامات عالی‌رتبه استان به او گفته‌اند که اتفاق دیگری در این مدرسه و برای دانش‌آموزان نیفتاده است. عاملی قسم می‌خورد که اعلامیه منتشرشده با نام اسراء پناهی خانقاه مربوط به دانش‌آموزی که گفته می‌شود در مدرسه شاهد کشته شده، نیست و اسراء چندروز پیش فوت کرده است. امام جمعه اردبیل این را هم می‌گوید که مسئولان بهتر است حرف دانش‌آموزان را بشنوند: «به مسئولان استان گفته‌ام که کسی حق ندارد به دانش‌آموزان دست بزند، آنها را احضار یا برخوردی بکند.»

فیلم مرگ اسرا پناهی و ماجرای قتل آن

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا