ادعیه و زیاراتدین و اندیشه

دعایی برای دیدن خواب اموات ؛ بهترین دعا برای خواب دیدن مرده

خیلی ها دوست دارند بستگان فوت شده خود را در خواب ببیند و دنبال ذکر و دعایی برای دیدن خواب اموات هستند ، ما در این پست راهکارها بهترین دعا برای خواب دیدن مرده و بستگان رو بیان می کنیم.

اموات - دعایی برای دیدن خواب اموات ؛ بهترین دعا برای خواب دیدن مرده

شرایط دیدن خواب اموات

ما در پست قبلی که منتشر کردیم درباره اینکه اموات به خواب چه کسانی می آیند را کامل توضیح دادیم که می توانید به آن مقاله مراجعه کنید، ولی خلاصه اینکه بستگی به توجه ما به اموات دارد، توجه اموات تا حدی به توجه ما نسبت به آنها هم مرتبط می شود مثلا اگر بازماندگان با عمل صالح خود روح آنان را از خود راضی کنند و بر سر قبور آنان حاضر شده و پس از خواندن سوره هایی مانند حمد و یازده مرتبه قل هو الله احد و هفت مرتبه إنّا أنزلناه و هدیه نمودن ثواب آن به روح رفتگان توجه آنها را به خود جلب نمایند ،بسته به آزادی عملی که برای آنها ممکن است در برزخ وجود داشته باشد ،عکس العملهایی هم ممکن است از جانب آنها مانند خواب مشاهده نمایند . در ادامه دعاهای برای دیدن خواب اموات رو ذکر می کنیم.

بهترین دعا برای خواب دیدن مرده

برای خواندن دعای ارتباط با مرده و دیدن درگذشتگان در خواب ابتدا وضو و طهارت بگیرید. سپس با خلوص نیت سوره‌های ناس، لیل، کافرون، شمس، قدر و فلق را بخوانید. در ادامه صد مرتبه سوره توحید را قرائت کنید و صد مرتبه بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید. بهتر است که در هنگام خواب به پهلوی راست دراز بکشید. انشاالله که با اموات خود در خواب ارتباط برقرار می‌کنید. در صورتی که در شب اول این نسخه مورد اجابت واقع نشد، در هفت شب متوالی می‌توانید این عمل را بجا بیاورید. در برخی از نسخه‌ها تاکید شده است که بعد از دعای ارتباط با مرده که در بخش بالا به تمام جزئیات آن اشاره کردیم، بهتر است دعای عظیم زیر خوانده شود.

اللَّهُمَ‏ أَنْتَ‏ الْحَيُ‏ الَّذِي‏ لَا يُوصَفُ‏ وَ الْإِيمَانُ يُعْرَفُ مِنْهُ مِنْكَ بَدَتِ الْأَشْيَاءُ وَ إِلَيْكَ تَعُودُ مَا أَقْبَلَ مِنْهَا كُنْتَ مَلْجَأَهُ وَ مَنْجَاهُ وَ مَا أَدْبَرَ مِنْهَا لَمْ يَكُنْ لَهُ مَلْجَأٌ وَ لَا مَنْجَى مِنْكَ إِلَّا إِلَيْكَ فَأَسْأَلُكَ بِلَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ وَ أَسْأَلُكَ بِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ وَ بِحَقِّ حَبِيبِكَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ سَيِّدِ النَّبِيِّينَ وَ بِحَقِّ عَلِيٍّ خَيْرِ الْوَصِيِّينَ وَ بِحَقِّ فَاطِمَةَ سَيِّدَةِ نِسَاءِ الْعَالَمِينَ وَ بِحَقِّ الْحَسَنِ وَ الْحُسَيْنِ اللَّذَيْنِ جَعَلْتَهُمَا سَيِّدَيْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ السَّلَامُ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تُرِيَنِي مَيِّتِي فِي الْحَالِ الَّتِي هُوَ فِيهَا.

دعای برای دیدن اموات در خواب

شیخ کفعمی در مصباح و محدّث فیض در خلاصه الأذکار فرموده است: هر که خواهد اموات را در خواب ببیند در وقت خواب به پهلوى راست بخوابد و سوره والشمس و اللیل و جهد (قل یا ایها الکافرون ) و توحید و معوذتین یعنى قل اعوذ برب الفلق و سوره قل اعوذ برب الناس را هر یک هفت مرتبه بخواند و بعد بگوید: (اللهم ارنى فى منامى کذا) یعنى هر که را که خواهد ببیند نام برد بجاى کذا و بگوید: (اجعل لى امرى فرجا و مخرجا) و بخوابد هرگاه شب خواب دید فبها و الا در شب دیگرش باز به همین طریق عمل کند و چنانچه ندید شب سوم خواهد دید و اگر باز هم موفق نگردید تا هفت شب عمل نماید.ان شاءالله خواهد دید هر که را اراده کرده باشد و با او تکلّم خواهد کرد.

یکی از سریعترین دعاها برای دیدن خواب اموات

یک دعای راحت که تاثیر خوبی برای دیدن اموات در خواب دارد دعای زیر هست

اللَّهُمَ‏ أَنْتَ‏ الْحَيُ‏ الَّذِي‏ لَا يُوصَفُ‏ وَ الْإِيمَانُ يُعْرَفُ مِنْهُ مِنْكَ بَدَتِ الْأَشْيَاءُ وَ إِلَيْكَ تَعُودُ مَا أَقْبَلَ مِنْهَا كُنْتَ مَلْجَأَهُ وَ مَنْجَاهُ وَ مَا أَدْبَرَ مِنْهَا لَمْ يَكُنْ لَهُ مَلْجَأٌ وَ لَا مَنْجَى مِنْكَ إِلَّا إِلَيْكَ فَأَسْأَلُكَ بِلَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ وَ أَسْأَلُكَ بِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ وَ بِحَقِّ حَبِيبِكَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ سَيِّدِ النَّبِيِّينَ وَ بِحَقِّ عَلِيٍّ خَيْرِ الْوَصِيِّينَ وَ بِحَقِّ فَاطِمَةَ سَيِّدَةِ نِسَاءِ الْعَالَمِينَ وَ بِحَقِّ الْحَسَنِ وَ الْحُسَيْنِ اللَّذَيْنِ جَعَلْتَهُمَا سَيِّدَيْ شَبَابِ أَهْلِ الْجَنَّةِ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ السَّلَامُ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تُرِيَنِي مَيِّتِي فِي الْحَالِ الَّتِي هُوَ فِيهَا

منتظر بیان تجربیات شما در بخش دیدگاه ها هستم

امیدوارم مقاله دعایی دیدن خواب اموات به شما کمک کرده باشه و با این اذکار و دعاها بتوانید بستگان و اموات فوت شده خود را در خواب ببیند، ضمنا تجربیات خودتان را بخش دیدگاه ها با ما اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا