اخبار ورزشی

فیلم قهر کریستیانو رونالدو بخاطر نیمکت نشینی مقابل تاتنهام

کریستیانو رونالدو قهر کرد + فیلم قهر رونالدو بخاطر نیمکت نشینی بازی تاتنهام

منچستریونایتد, کریستیانو رونالدو, تاتنهام - فیلم قهر کریستیانو رونالدو بخاطر نیمکت نشینی مقابل تاتنهام

به گزارش سرویس اخبار ورزشی راشدون؛ منچستریونایتد دیشب مقابل تاتنهام بازی خوبی ارائه داد و 2 بر 0 پیروز شد در این بازی کریس رونالدو مانند اکثر بازی های قبل نیمکت نشین بود و قبل از اتمام بازی بجای اینکه از پیروزی تیم خوشحال باشد زمین بازی را ترک کرد و موجب جنجال شد. در ادامه کلیپ ویدیو و فیلم قهر کردن کریستیانو رونالدو در مقابل تاتنهام را ببینید.

جنجال تازه رونالدو: تیم برده و تو قهر می‌کنی!

کریس رونالدو از اینکه در دیدار مقابل تاتنهام به میدان نرفت به اندازه‌ای ناراحت شد که پیش از پایان بازی راهی رختکن شد. که در ادامه این فیلم را می بینید

فیلم قهر کریس رونالدو

به گزارش “ورزش سه”، ستاره باتجربه پرتغالی که در تابستان تلاش زیادی کرد از منچستریونایتد جدا شود، در این فصل جایی در ترکیب اصلی تیم اریک تن‌هاخ ندارد اما به نظر می رسد هنوز این شرایط برای او عادی نشده است و در هر فرصتی برای نشان داد نارضایتی اش استفاده می‌کند. 
امشب رونالدو بار دیگر بازی تیمش را از روی نیمکت دنبال کرد و هم‌تیمی‌هایش به اندازه ای خوب کار کردند که نوبت به او نرسید. همین باعث شد تا او پیش از اینکه سوت پایانی بازی زده شود، راهی رختکن بشود؛ اقدامی که با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه شد و هواداران یونایتد از اینکه او به جای خوشحالی از پیروزی تیمش، به فکر بازی نکردن خودش است، انتقاد کردند.

منچستریونایتد, کریستیانو رونالدو, تاتنهام - فیلم قهر کریستیانو رونالدو بخاطر نیمکت نشینی مقابل تاتنهام
رونالدو انتظار نداشت بازگشتش به الدترافورد چنین روزهایی را برایش رقم بزند.

یک کاربر نوشت:”او 37 ساله است اما هنوز فکر می‌کند همه دنبال باید حول او بچرخد!”
اما تن‌هاخ که از پیروزی تیمش بسیار خوشحال بود، ترجیح داد پراختن به این موضوع را به زمان دیگری موکول کند. او گفت:”من او را دیدم و فردا به این مسئله رسیدگی می کنم، نه امروز. ما در حال جشن گرفتن این پیروزی هستیم و باید برای بازی روز شنبه آماده شویم.”

منچستریونایتد, کریستیانو رونالدو, تاتنهام - فیلم قهر کریستیانو رونالدو بخاطر نیمکت نشینی مقابل تاتنهام
هنوز سوت پایان بازی به صدا در نیامده بود که رونالدو راهی تونل ورزشگاه شد و حتی تلاش هواداران منچستریونایتد که دست‌شان را به سوی او دراز کرده بودند، توجهی نکرد.

آلن شیرر، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، هم که بازی را برای آمازون پرایم تحلیل می‌کرد، گفت:”من ناراحتی او را درک می‌کنم اما اگر به تصویر بزرگتری نگاه کنید، می بینید که تیم او بازی خوبی ارائه کرد.
سرمربی تصمیم مهمی گرفت و مشخص شد که درست بوده است. احتمالا در مورد بهترین بازیکنی که در عمرمان دیده‌ایم صحبت می‌کنیم و این کار را برای سرمربی دشوار می‌کند. 
از او در مورد این اتفاق سوال می‌شود اما او باید در مورد بازیکنانی که امشب در زمین بودند، صحبت کند.”

تن‌هاخ: تکلیف رونالدو فردا مشخص می‌شود

تن‌هاخ پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من شاهد ترک زمین توسط او بودم. پس از بازی حرفی با هم نزدیم. تکلیف این اتفاق فردا مشخص خواهد ش. امروز می‌خواهم از نمایش خوب تیممم در زمین بازی لذت ببرم.»
او با ابراز خوشحالی از این پیروزی اظهار داشت:« امروز فقط موقع لذت بردن از این پیروزی است. ما باید این موفقیت را جشن بگیریم و حالا باید به فکر ریکاوری از این بازی باشیم و به بازی بزرگی که برابر چلسی داریم فکر کنیم. لیگ برتر بسیار هیجان انگیز است.»
سرمربی منچستریونایتد با اشاره به عملکرد خوب تیمش در این بازی اضافه کرد:« این نمایشی درخشان از 11 بازیکن حاضر در زمین بود. البته باید حرفم را اصلاح کنم، 11 بازیکن به علاوه بازیکنان تعویضی که به زمین رفتند. بار دیگر تاکید دارم این یک نمایش تیمی بسیار خوب بود. من فکر می‌کنم ما شاهد این بودیم که یازده بازیکن حمله کردند و یازده بازیکن دفاع کردند. من بسیار خوشحال و راضی هستم.»

درخواست هواداران یونایتد: قرارداد رونالدو فسخ شود!

یکی از هواداران این تیم در توییترش نوشت:« رفتار رونالدو واقعا بی‌احترامی است. او 37 سال سن دارد و مانند یک بچه لجباز با عصبانیت زمین را ترک کرد.»
هوادار دیگری اظهار داشت:« او بچه و لجباز است. رونالدو همیشه سعی دارد همه چیز را به خودش مربوط بداند و نحوه انجام این کارش در بهترین حالت مسخره است. یونایتد به اوج برگشته و او جایی در برنامه این تیم ندارد. او باید در شبی که تیمش نمایش بسیار خوبی داشت از هم تیمی‌هایش حمایت می‌کرد.»
کاربر دیگری اضافه کرد:« قرارداد رونالدو را فسخ کنید! رفتن به سمت تونل پیش از پایان بازی بس است. این رفتار شرم‌آور است. اگر او امروز در زمین حضور داشت، نهایتا به یک تساوی می‌رسیدیم.»

تن‌هاخ پس از پایان بازی شب گذشته مدعی شد که می‌خواهد شادی پیروزی را خراب کند و فردا (امروز) به موضوع رفتار رونالدو رسیدگی خواهد کرد. 

فیلم قهر کریس رونالدو مقابل تاتنهام

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا