اخبار

فیلم خودکشی برادر اسرا پناهی محمدرضا پناهی + عکس و علت آن از زبان خودش

فیلم کامل خودکشی محمدرضا پناهی برادر اسرا پناهی + عکس و علت آن

اغتشاشات 1401, اسرا پناهی - فیلم خودکشی برادر اسرا پناهی محمدرضا پناهی + عکس و علت آن از زبان خودش

به گزارش راشدون؛ قبلا در مورد اینکه اسرا پناهی خانقاه کیست و علت مرگ او توضیحاتی منتشر کرده بودیم، در جدیدترین خبر در مورد خودکشی برادر اسرا پناهی یعنی محمدرضا پناهی که در فضای مجازی و رسانه های منتشر شده به این موضوع می پردازیم. در ادامه کلیپ ویدیو مصاحبه ی که صدا و سیما و تلویزیون در مورد خودکشی محمدرضا پناهی برادر اسرا پناهی منتشر شده را تقدیم شما می کنیم.

خودکشی برادر اسرا پناهی

جواد موگویی، مستندساز، در ‌پستی اینستاگرامی تایید کرد که برادر نوجوان اسرا پناهی، دانش‌آموز جان‌باخته اردبیلی، غروب ۲۵ مهر «خودکشی» کرده، اما «الحمدالله زنده است». بنابر گزارش‌ها، محمدرضا پناهی به علت خودکشی در بیمارستان بستری شده است. اسرا پناهی، دختر نوجوانی بود که روز ۲۱ مهر در بیمارستان امام خمینی اردبیل جان باخت.

فیلم علت خودکشی برادر اسرا پناهی محمدرضا پناهی

برادر اسرا پناهی در مصاحبه ای که با خبرنگار صدا و سیما داشته خطاب به بی‌بی‌سی و اینترنشنال گفت: به‌خاطر شایعاتی که برای خواهرم ساختند حالم بد شد، به اینترنشنال و بی‌بی‌سی می‌گویم درباره ایران دروغ نگویید.

برادر مرحومه اسراء پناهی، با انتقاد از شبکه‌های بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال که در ادامه سناریوی کشته‌سازی در حوادث اخیر، خواهر وی را از کشته‌های این حادثه در اردبیل اعلام می‌کنند، گفت: شایعات دروغ این شبکه‌ها حال مرا از لحاظ روحی و روانی به‌هم ریخت و راهی بیمارستان شدم.

ماجرای خودکشی برادر اسرا پناهی + فیلم و عکس

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا