دانلود سریال ایرانی

سریال گیل‌دخت قسمت آخر 60 [دانلود + تماشای آنلاین ۶٠ HD]

قسمت آخر گیل دخت ۶٠ ؛ دانلود سریال گیلدخت قسمت 60 کامل با کیفیت عالی

سریال گیل دخت - سریال گیل‌دخت قسمت آخر 60 [دانلود + تماشای آنلاین ۶٠ HD]

سرویس دانلود فیلم و سریال سایت راشدون قسمت آخر سریال گیل دخت قسمت 60 اخر که از شبکه یک سیما در جمعه 12 خرداد ساعت 22:15 پخش می شود را منتشر می کند که در ادامه ضمن پخش و تماشای آنلاین این مجموعه می توانید به دانلود سریال گیل دخت قسمت اخر ۶٠ با کیفیت عالی و حجم کم بپردازید.

پخش آنلاین قسمت آخر گیل دخت + دانلود

لینک های دانلود

[قسمت 60 نسخه 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

برای دانلود سایر قسمت های پخش شده روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال گیل‌دخت

شبکه نمایش خانگی
دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۲ دوم
دانلود سریال اکازیون قسمت ۲ دوم
دانلود قسمت ۱۶ سریال گناه فرشته

قسمت آخر گیلدخت کی پخش می شود؟

قسمت 60 سریال گیل‌دخت قسمت اخر جمعه 12 خرداد ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک بصورت زنده پخش می شود و دقایقی بعد از اتمام می توانید از سایت راشدون تماشا و دانلود کنید، البته از طریق تلوبیون و آپارات و یوتیوب هم در دسترس هست ولی ما در کوتاه ترین زمان و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهیم.

داستان سریال گیل دخت قسمت ۶٠ و اخر

سریال گیل‌دخت حکایت گلنار و اسماعیل است که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود. قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر صد دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می‌کنند و…

بازیگران سریال گیل‌دخت

سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رویا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی، مرتضی نجفی و…

سریال گیل دخت قسمت 60

5/5 - (210 امتیاز)

یک نظر

  1. سلام سریال کش دار وبی محتوایی بود..تمام سریال می چرخید توی آشپزخانه…۳۰هفته مردم را سر کار گذاشته بودند سریالی بود که به شعور بیننده توهین میکرد..بسیار سناریوی ضعیفی داشت..متاسفم برای صدا وسیما که پول بیت المال رو چه جوری هدر می دهند…!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا