دین و اندیشه

برای خواب دیدن اموات چه سوره هایی بخوانیم

برخی دنبال راهکارهای برای دین خواب مرده ها هستند، و سوال می پرسند که برای خواب دیدن اموات چه سوره های بخوانیم ، که در این پست خواندن سوره های که برای دیدن خواب اموات تاثیر گذار هست را بیان می کنیم.

اموات - برای خواب دیدن اموات چه سوره هایی بخوانیم

دیدن خواب اموات

امکان دیدن اموات در خواب وجود دارد و اینکه اموات به خواب چه کسانی می آیند کامل و مفصل توضیح داده ایم که توصیه می کنیم به مقاله مورد نظر مراجعه کنید در ادامه خواندن سوره های که برای دیدن خواب اموات و مرده ها موثر است را ذکر می کنیم با ما همراه باشید.

برای خواب دیدن اموات و مرده ها چه سوره های از قرآن بخوانیم

از برخي متون ديني استفاده مي شود كه براي خوابيدن، آداب و شرايطي پيش بيني شده است، كه برخي از آنها از آداب و شرايط عمومي به حساب مي آيد؛ مانند اين كه مستحب است انسان در هنگام خوابيدن وضو بگيرد، ولي برخي از شرايط و آداب اختصاصي است؛ يعني اگر كسي مي خواهد پيامبر(ص) و يا امامان(ع) و يا مردگان را در خواب ببيند، بايد آداب و شرايط خاصي را رعايت نمايد و برخي اعمال را انجام دهد. مرحوم شيخ عباس قمي، با بهره گيري از برخي كتاب هاي بزرگان دين، بعضي آداب و شرايطي را بيان نموده و باور دارد كه با رعايت آنها ميتوان مردگان را در خواب ديد. برخي از شرايط و آداب عبارتند از:

1)وضو گرفتن قبل از خواب،

2)خواندن سوره هاي: شمس، ليل، قدر، كافرون، اخلاص، فلق و ناس

3) فرستادن صلوات بر محمد(ص) و آل آن حضرت،

4)صد مرتبه خواندن سورة اخلاص،

5)به جانب راست خوابيدن،

6) خواندن برخي از دعاها، ماننداين دعا: اللهمّ أنت الحيّ الذي لا يوصف و الايمان يعرف منه….[مفاتيح الجنان، ص969.] براي ديدن تفصيل مطالب به حاشيه كتاب مفاتيح الجنان كه در فهرست به نام باقيات الصالحات آمده، رجوع فرماييد.

برای دیدن اذکار و دعاهای بیشتر برای دیدن خواب اموات به لینک زیر مراجعه کنید

دعایی برای دیدن خواب اموات
دعا برای خواب دیدن مرده

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا