سایرسفر و گردشگری

هتل هایی که در خیابان های اصلی در چهار جهت حرم امام رضا قرار دارند

گردشگری, رپورتاژ آگهی - هتل هایی که در خیابان های اصلی در چهار جهت حرم امام رضا قرار دارند

انتخاب اقامتگاه مناسب برای مسافران مشهد بسیار مهم است، به‌ویژه زمانی که تصمیم می‌گیرید که یکی از هتل‌های نزدیک حرم امام رضا در مشهد را انتخاب کنید. انتخاب اقامتگاه در نزدیکی حرم امام رضا (ع)، برای بسیاری از افراد تجربه‌ای خوشایند را به ارمغان می‌آورد، چراکه دیگر لازم نیست برای رسیدن به حرم، زمان طولانی در ترافیک سنگین شهری سپری شود. همین موضوع باعث می‌شود زوار هر زمان که دوست داشته باشند به زیارت بروند. اگر هتل‌های نزدیک حرم را ترجیح می‌دهید، در این مقاله برخی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل مدینه‌الرضا (پنج ستاره)

هتل مدینه‌الرضا با نزدیکی به حرم امام رضا (ع)، موقعیت مناسبی دارد. با اقامت در این هتل، دسترسی آسان به بازارها و خیابان‌های اصلی اطراف حرم برای همه فراهم می‌شود. طراحی اصیل ایرانی و مهمان‌نوازی استثنایی آن را به انتخابی عالی برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای عالی از سفر هستند، تبدیل کرده است. اگر به دنبال یک هتل لوکس در نزدیکی حرم هستید، توصیه می‌کنیم بعد از رزرو بلیط قطار مشهد یا بعد از خرید بلیط هواپیما، اقدام به رزرو هتل مدینه‌الرضا کنید تا خیالتان از رزرو یک اقامتگاه مناسب و مرفه نزدیک حرم راحت شود.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل الماس 2 (پنج ستاره)

هتل الماس 2 یکی از مجلل‌ترین و نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد است. این هتل، بهترین و جامع‌ترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. آنچه هتل الماس 2 را از دیگر هتل‌های مجلل مشهد متمایز می‌کند، طراحی اتاق‌ها و سوئیت‌های آن است که از سبک‌های اصیل ایرانی، مصری، عربی و حتی آفریقایی الهام گرفته شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است و با 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آن رسید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20

هتل قصرالضیافه (پنج ستاره)

هتل مجلل قصرالضیافه واقع در ضلع شرقی حرم امام رضا، تجربه بی‌نظیری از اقامت در صحن حرم را ارائه می‌دهد. این بنا دارای معماری سنتی اسلامی است. دسترسی راحت به صحن هدایت حرم از درهای هتل قصرالضیافه امکان‌پذیر است، بنابراین زائران می‌توانند در هر زمان از حرم بازدید کنند. این هتل مجلل که به‌خاطر لوکس بودن خود مشهور است، یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال اقامتی مجلل و مجهز در کنار حرم امام رضا (ع) هستند.

آدرس: مشهد، حرم مطهر امام رضا (ع)، خیابان نواب صفوی ۲، صحن هدایت

هتل مجلل درویشی (پنج ستاره)

هتل مجلل درویشی، بلندترین ساختمان مشهد، اقامتگاهی لوکس برای مسافران سخت‌پسند است. این هتل ۲۳ طبقه است و معماری آن به سبک آتریوم طراحی شده است. افرادی که در این هتل اقامت می‌کنند، با یک پیاده‌روی کوتاه ده‌دقیقه‌ای به حرم می‌رسند. نزدیکی این هتل مجلل به حرم امام رضا (ع) باعث شده که اقامت در این هتل برای زوار بسیار ایده‌آل باشد.

آدرس: مشهد، بین خیابان امام رضا 24 و 26

گردشگری, رپورتاژ آگهی - هتل هایی که در خیابان های اصلی در چهار جهت حرم امام رضا قرار دارند

هتل رضویه (سه ستاره)

هتل رضویه، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های نزدیک حرم مطهر است که تعداد محدودی اتاق دارد. با رزرو این هتل می‌توانید چشم‌اندازی زیبا از حرم امام رضا (ع) را در اتاقتان مشاهده کنید. این هتل با امکانات خوب و فاصله کمی از حرم مطهر (300 متر)، به بازار رضا و بازار هفده شهریور نیز نزدیک است. این هتل یکی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم مطهر با هزینه‌های اقامتی مناسب است. به این ترتیب بعد از خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار مثل بلیط تهران مشهد یا بلیط قطار مشهد تهران برای برگشت از سفر، نگران هزینه رزرو اقامتگاه نزدیک حرم نباشید. شما می‌توانید هتل مقرون‌به‌صرفه رضویه را رزرو کنید.

آدرس: مشهد فلکه آب (میدان بیت‌المقدس)، جنب ورودی بازار رضا

هتل اترک (چهارستاره)

هتل اترک، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های نزدیک به حرم مطهر مشهد است که تنها سه دقیقه با پای پیاده از حرم فاصله دارد. اگر در روف‌گاردن هتل غذا بخورید، می‌توانید از تماشای منظره گنبد طلایی حرم لذت ببرید. این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در نزدیکی حرم مطهر مشهد است.

آدرس: مشهد فلکه آب (میدان بیت‌المقدس)، اول بازار رضا

هتل جواد (چهارستاره)

هتل جواد نزدیک به فرودگاه و راه‌آهن است، بنابراین بعد از خرید بلیط هواپیما یا بلیط قطار مشهد می‌توانید این هتل که نزدیک حرم است را رزرو کنید. هتل جواد، یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر امام رضا (ع) است. در برخی از اتاق‌ها می‌توان منظره‌ای فوق‌العاده از گنبد طلایی حرم مطهر را تماشا کرد. فاصله هتل تا حرم مطهر ده دقیقه پیاده‌روی است. به‌علاوه افرادی که این هتل را رزرو می‌کنند، دسترسی راحتی به بازارهای حرم خواهند داشت.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا سوم

هتل ابریشم (دو ستاره)

هتل ابریشم که به دلیل اتاق‌های مرتب و خدمات رضایت‌بخشش مورد توجه قرار گرفته است، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که هم به دنبال یک هتل اقتصادی و با امکانات هستند و هم می‌خواهند هتلی نزدیک به حرم رزرو کنند. تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توان به حرم رسید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل سهند 2 (تک ستاره)

هتل سهند 2 به‌عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌های اقامتی در نزدیکی حرم شناخته می‌شود. این اقامتگاه بسیار تمیز و مرتب است و در فاصله دو کیلومتری حرم مطهر قرار دارد، به همین دلیل هتل سهند ۲ گزینه‌ای محبوب در بین بازدیدکنندگان است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8، رجب زاده 16

گردشگری, رپورتاژ آگهی - هتل هایی که در خیابان های اصلی در چهار جهت حرم امام رضا قرار دارند

هتل ادریس (دو ستاره)

یکی دیگر از هتل‌های ارزان در نزدیکی حرم مطهر، هتل ادریس است که با قیمت‌های مناسب و خدمات باکیفیت، افراد زیادی را به خود جذب کرده است. هتل ادریس تنها دو دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و شرایط راحتی را برای مسافرانی که شرایط مالی متوسطی دارند، فراهم می‌کند.

آدرس: مشهد، میدان بیت‌المقدس جنب ورودی درب‌الرضا

کلام آخر

اقامتگاه‌ها در خیابان‌های جنب حرم امام رضا (ع) فراتر از موارد ذکرشده هستند. سایر هتل‌های نزدیک حرم نیز شرایط مناسبی برای اقامت زائران فراهم می‌کنند. در این مقاله تلاش کردیم برخی از هتل‌های واقع در خیابان‌های منتهی به حرم را بررسی کنیم. اگر به دنبال یک هتل لوکس یا یک هتل اقتصادی نزدیک حرم هستید، می‌توانید یکی‌ از هتل‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا