اخبار اقتصادی

زمان واریز حقوق فرهنگیان بازنشسته و معلمان اعلام شد

جدیدترین و آخرین اخبار حقوق بازنشستگان - زمان واریز حقوق فرهنگیان بازنشسته و معلمان اعلام شد

واریز حقوق فرهنگیان و معلمان بازنشسته

پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از جمله فرهنگیان بازنشسته از دقایقی قبل با ارسال پیامک از سوی بانک صادرات در تهران و برخی از استانهای کشورآغاز شد.

این روند تا پایان امشب ادامه دارد و ممکن است در مواردی روز ۵ شنبه صورت بگیرد.

گفتنی است بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می باشند.

زمان پرداخت حقوق معلمان و فرهنگیان بازنشسته

فرهنگیان عزیز در سراسر کشور می‌توانند برای آگاهی از فیش حقوقی خود در زمان‌های ذکر شده به سایت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی My.Medu.Ir مراجعه نمایند. در صورت هر گونه تغییر در تاریخ واریز، این خبر به روز رسانی خواهد شد.
«رضا مراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش با اعلام آغاز فرآیند صدور احکام نومعلمان و اینکه این احکام به زودی صادر می‌شود، در خصوص پرداخت حقوق و معوقات حق‌التدریسی‌ها که مقرر شده بود تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت شود، گفت: «ما همه تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد. پرداخت معوقات حق‌التدریسی‌ها حق آنهاست و حق را باید سر ماه پرداخت کرد، هرچند شرمنده شده‌ایم، اما همه ما در آموزش و پرورش برای این امر تلاش می‌کنیم.»

پیش‌تر «علی فرهادی» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با حقوق معلمان حق التدریس و معوقات معلمان بازنشسته، گفته بود: حدود ۳۴ هزار معلم بازنشسته از مهر ۱۴۰۲ حق التدریس و همچنین حدود ۸۴ هزار معلم شاغل نیز اضافه تدریس داشتند که دو ماه از حق التدریس آنها تا پایان بهمن پرداخت شد.

تلاش می‌شود تا پایان اسفند نیز یک ماه دیگر از این معوقات حق االتدریس پرداخت شود. به گفته فرهادی، همه معوقات حق التدریس تا قبل از پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ یعنی خرداد ۱۴۰۳ به صفر خواهد رسید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا