دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال بازپرس تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی

دانلود سریال بازپرس کامل تمام قسمت ها با کیفیت عالی حجم کم و پخش آنلاین

دانلود سریال بازپرس - دانلود سریال بازپرس تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی

بخش سرویس فیلم و سریال سایت راشدون برای شما دانلود سریال بازپرس همه قسمت ها را با کیفیت عالی آمده کرده است . سریال تلویزیونی «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در ژانر پلیسی و معمایی، محصول جدید مرکز سیمافیلم از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این سریال 30 قسمتی قرار است هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود که لینک های دانلود قسمت های پخش شده در ادامه قابل دریافت است.

دانلود سریال بازپرس

خلاصه داستان

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی «بازپرس» آمده است: قصه این سریال درباره بازپرسی به نام «صدرا» می باشد که در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه کننده رانت خوار می‌رسد و ماجراهای دیگری به دنبال این جریان اتفاق می‌افتد.

بازیگران سریال

محسن قصابیان، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، اندیشه فولادوند، سیدجواد هاشمی، سوگول طهماسبی، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سید مهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهین تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی، مرتضی تهرانی در مجموعه تلویزیونی «بازپرس» نقش آفرینی می‌کنند.

تیزر سریال بازپرس

سریال بازپرس کی پخش می شود؟ و چند قسمت است؟

سریال تلویزیونی «بازپرس» مجموعه ای پلیسی معمایی در 30 قسمت که شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

درباره سریال بازپرس

سریال معمایی «بازپرس» به کارگردانی «احمد معظمی» شامل شرح پرونده های واقعی در ژانر پلیسی – امنیتی می باشد . قصه این سریال درباره بازپرسی به نام «صدرا» می باشد که در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه کننده رانت خوار می‌رسد و ماجراهای دیگری به دنبال این جریان اتفاق می‌افتد.
این مجموعه قرار بود از ابتدای هفته قوه قضائیه روی آنتن تلویزیون برود، اما طبق ابلاغیه‌ای با شکایت شاکی خصوصی و طبق نظر مرجع قضایی و با دستور شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه با موضوع ماده ۲۹ قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان پخش این سریال متوقف شد.
قوه قضائیه در تهیه و تولید سریال «بازپرس» مشارکت داشته است. حالا این رای از طرف بخشی از خود قوه قضا صادر شده است؛ مرجع قضایی در مورد پرونده‌ای، دستور توقف پخش داده است که می‌دانسته با همکاری و سفارش این قوه ساخته شده و قرار است به مناسبت قوه قضائیه از تلویزیون پخش شود.
در نهایت اینکه چند روز پیش خبرگزاری قوه قضاییه در خبری نوشت: «در پی مطالب مطرح شده درباره توقیف سریال «بازپرس»، در جلسه‌ای با حضور طرفین موضوع حل و فصل و توافق قانونی و لازم برای پخش این سریال اتخاذ شد. این سریال بزودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.»

5/5 - (87 امتیاز)

‫17 نظرها

  1. سلام تو تیزر نوشته سی قسمت اما قسمت سی و یک هم پخش شد و هنوز سریال به پایان نرسیده!؟

    1. سلام اقا مسعود، بله قبلا اطلاع رسانی کرده بودند که 30 قسمت هست، ولی ظاهرا بر اساس تدوینی که انجام دادند چند قسمت اضافه شده است.

      1. خواهش میکنم، طبق معمول شنبه ها خلاصه قسمت های هفته قبل پخش می شود و اگه تغییر برنامه ای ایجاد نشود، یکشنبه شب 19 شهریور قسمت 32 پخش می شود که بعد از اتمام لینک های دانلود را منتشر می کنیم.

    1. سلام تمام تلاش ما این هست که در کوتاه ترین زمان ممکن بذاریم ولی برخی وقت ها ممکنه با تاخیر اپلود بشه.

      1. سلام
        از تلاش و زحماتتون و احترام گذاشتن به مخاطب و پاسخ دادن به نظرمون ممنونم🌺🌺🌺

  2. سریالی عالی اما ناراحت کننده از این جهت که جهت آدمهای کثیفی برای رسیدن به درهم و دیناری این افرادهای بیگناه را طعمه ی خویش قرار می دهند و جامعه را به نابودی می کشانند. چرا نیروهای اطلاعاتی و دلسوزان مردم جلوی این کارهای کثیف را نمی گیرند

    1. من تبلیغ نمی کنم سیستم تبلیغاتی بر اساس هوش مصنوعی و 80 درصد بر اساس جستجوهای شما به هر فردی متفاوت نمایش داده می شود.

  3. سلام خداقوت
    قسمت های سریال رو خیلی دیر آپلود میکنین
    من نمیرسم از شبکه تلوزیون ببینم و از سایت شما دانلود میکنم اما متاسفانه اونقد دیر میزارین که مخاطبتون رو از دست میدین.
    سعی کنید بلافاصله پس از پخش سریال آپلود کنید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا