سایر

اشتراک تلگرام پریمیوم Telegram Premium چیست؟

اشتراک پرمیوم تلگرام امکان جدیدی است که این شبکه اجتماعی در اختیار کاربران خود قرار داده است و کاربران با خرید اشتراک پریمیوم تلگرام می توانند به امکاناتی هایی بیش از پیش در این اپلیکیش دسترسی یابند.

رپورتاژ آگهی, تلگرام - اشتراک تلگرام پریمیوم Telegram Premium چیست؟

اشتراک تلگرام پریمیوم Telegram Premium چیست؟

اشتراک پرمیوم تلگرام امکان جدیدی است که این شبکه اجتماعی در اختیار کاربران خود قرار داده است و کاربران با خرید اشتراک پریمیوم تلگرام می توانند به امکاناتی هایی بیش از پیش در این اپلیکیش دسترسی یابند.

حال خرید اشتراک پرمیوم تلگرام چگونه انجام می گیرد و با خرید این خدمت چه امکاناتی در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه این موارد تشریح می گردد.

خرید اشتراک پریمیوم تلگرام Telegram Premium

برای خرید اشتراک پریمیوم تلگرام Telegram Premium دو روش وجود دارد که شما می توانید بر حسب نیاز خود از یکی از این روش با دسترسی به اکانت و بدون نیاز به دسترسی به اکانت شما استفاده نماید. به دلیل اهمیت حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما همواره پیشنهاد می گردد خدمات را از سایت های معتبر مانند سایت فالوده که بدون نیاز به دسترسی به اکانت شما این اشتراک را برای شما فعال می نمایند استفاده نمایید.

بدون نیاز به دسترسی به اکانت شما

همواره در خرید خدمات شبکه های اجتماعی به این نکته توجه داشته باشید که خرید خود را از سایت های معتبر انجام دهید. این سایت های معتبر مانند سایت فالوده هیچ گاه درخواستی از شما به منظور ایجاد دسترسی به اکانت شما از شما درخواست نمی نمایند. در هنگام خرید با این روش شما تنها شماره موبایلی که می خواهید اکانت ان تبدیل به پرمیوم شود را ارائه داده و سایت بقیه کارها را خود انجام می دهد. در حال حاضر اشتراک های بیش از سه ماه به این روش امکان خرید دارند.

با نیاز به دسترسی به اکانت شما

برخی از سایت ها به منظور ارائه خدمات شبکه های اجتماعی از شما درخواست دسترسی به اکانت شما را می دهند. پیشنهاد نویسنده این مقاله این است که به هیچ وجه دسترسی به اکانت خود را در اختیار سایرین قرار ندهید. این امر هم از نظر حریم خصوصی حائز اهمیت است و هم از نظر مسایل امنیتی.

مزایای خرید اشتراک پریمیوم تلگرام Telegram Premium

با خرید این اشتراک تعداد قابل توجهی از امکانات و دسترسی های بیشتر توسط تلگرام برای شما فعال می شود. این موارد در دسته بندی های مختلف به تفکیک تشریح می گردد

کاهش محدودیت های تلگرام

با خرید این اشتراک محدودیت زیر از سمت تلگرام برای شما کاهش می یابد

  • به جای محدودیت عضویت در 500 گروه و کانال این محدودیت برای شما به 1000 عدد افزایش می یابد
  • شما قادر خواهید بود به جای 5 پین چت 10 چت را پین نمایید
  • به جای 10 لینک عمومی 20 لینک داشته باشید
  • تعداد گیف های مورد علاقه شما از 200 عدد به 400 عدد افزایش می یابد
  • تعداد استیکرهای محبوب شما از 5 عدد به 10 عدد افزایش می یابد
  • در بیوگرافی شما قادر خواهید بود تا 140 کاراکتر بنوسید همچنین در بیوگرافی خود از لینک استفاده نمایید
  • می توانید توضیحات بسیار طولانی تری تا 2048 کاراکتر برای عکس و ویدئو های خود بنویسید
  • تا بیست فولدر برای دسته بندی چت های خود ایجاد نمایید و در هر فولدر دویست چت را قرار دهید
  • همچنین قادر خواهید بود تا 4 شماره موبایل مختلف را در اکانت خود لاگین نمایید
رپورتاژ آگهی, تلگرام - اشتراک تلگرام پریمیوم Telegram Premium چیست؟

افزایش حجم فایل های اپلودی

با خرید این اشتراک تلگرام به شما قابلیت اپلود عکس ، فیلم ، ویدئو و سایر موارد مورد نیاز شما را تا حجم 4 گیگ می دهد. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند به بتوانید به صورت نامحدود اقدام به ذخیره سازی داده های خود نمایید

سرعت دانلود نامحدود

در حالت طبیعی سرعت دانلود داده ها از تلگرام پایین می باشد. اما  زمانی که شما اشتراک پریمیوم تلگرام را تهیه می کنید این محدودیت از  سمت تلگرام برای شما برداشته می شود و شما قادر خواهید بود با حداکثر پهنای باند موجود خود اقدام به دانلود از تلگرام نمایید.

تبدیل پیام های صوتی به متن

یکی از قابلیت های بسیار جذاب نسخه پرمیوم تلگرام Telegram Premium تبدیل پیام های صوتی ارسالی برای شما به متن می باشد. بسیار از موارد برای شما اتفاق افتاده است که در محیط های قرار دارید که امکان گوش دادن به پیام های صوتی را ندارید. از یک طرف ضرورت گوش کردن به این پیام ها برای شما وجود دارد. تلگرام این مشکل را حل نموده است و با خرید اشتراک پرمیوم متن پیام های صوتی در زیر پیام مربوطه برای شما نمایش داده می شود.

حذف تبلیغات مزاحم تلگرام

بسیار مشاهده نموده اید هنگامی که از تلگرام استفاده می نمایید پیام های تبلیغاتی برای شما نمایش داده می شود که این امر برای شما ازار دهنده است. تلگرام این امکان را فراهم نموده است با خرید اشتراک خود این تبلیغات برای شما حذف گردد.

قرار دادن اموجی وضعیت بر روی اکانت شما

قابلیت دیگری که برای شما فعال می شود قابلیت قرار دادن اموجی وضعیت است. شما می توانید با قرار دادن این اموجی وضعیت فعلی خود را به صورت شماتیک برای دیگران نمایش دهید.

عکس العمل نامحدود برای شما

با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام شما قادر خواهید بود به تعداد نامحدود برای پست های منتشر شده ری اکشن ارسال کنید و بر جذابیت تعامل خود بیافزایید.

استیکرهای اختصاصی

یکی دیگر از قابلیت های فعال شده برای شما ایجاد استیکر های اختصاصی می باشد. این استیکرها جذاب تر و بزرگ تر بوده و به صورت ماهیانه اپدیت شده و استیکرهای جذاب بیشتری به ان اضافه می شود.

اموجی های متحرک

شما قادر خواهید بود اموجی های ویژه ای که متحرک می باشند در پیام های خود ارسال نمایید.

ابزار مدیریت چت پیشرفته

این ابزار به شما اجازه می دهد فولدر ایجاد کنید ، به صورت اتوماتیک ارشیو نمایید و حتی چت های جدید خود را از کسانی که در لیست شماره های گوشی شما وجود ندارد پنهان نمایید.

برچسب پرمیوم برای اکانت شما

امکان دیگری که برای شما فعال می شود ارائه برچسب پرمیوم برای اکانت شماست. این امر شما را از دیگر کاربران متمایز می کند. همچنین موجب می شود شما به عنوان یک کاربر ویژه در هنگام تماس با پشتیبانی تلگرام با شما برخورد می گردد.

عکس پروفایل متحرک

قابلیت جذاب دیگری که با خرید اکانت پریمیوم تلگرام Telegram Premium  برای شما ایجاد می گردد امکان قرار دادن عکس های متحرک به عنوان عکس پروفایل شما می باشد

ایکن اپلیکشن انتخابی تلگرام

همچنین شما قادر خواهید بود ایکن اپلیکیشن تلگرام خود را از بین چندین ایکن انتخاب نمایید و هر کدام را که برای شما جذاب تر می باشد استفاده نمایید.

بهترین وب سایت خرید اکانت پریمیوم تلگرام

خرید اکانت پریمیوم یا به طور ساده پریمیوم کردن اکانت تلگرام بعد از معرفی قابلیت Telegram Premium بسیار بین کاربران این مسنجر محبوب شده است. از بین ارائه دهندگان خدمات سایت فالوده با ارائه خدمات تلگرام با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمت شما کاربران عزیز هست. 

مزایا اشتراک پریمیوم تلگرام برای مدیران کانال ها

رپورتاژ آگهی, تلگرام - اشتراک تلگرام پریمیوم Telegram Premium چیست؟

اگر شما صاحب یک کانال تلگرامی هستید، یکی از مهمترین مزایا خرید Telegram Premium، قابلیت ارسال اموجی های اختصاصی در کانالتان می باشد. این روش به شما کمک می کند تا پست های کانال تلگرام خود را متمایز کنید و کاربران ترغیب بیشتری به شیر کردن پست هایتان داشته باشند. البته خرید ممبر تلگرام نیز یکی دیگر از روش های متمایز کردن کانال هست که کانال هایی با تعداد ممبر کمتر از 100 هزار معمولا از این روش استفاده می کنند.

نتیجه گیری

با بررسی امکانات ارائه شده به واسطه خرید اکانت پرمیوم تلگرام ایجاد می شود نویسنده این مقاله به این نتیجه رسید که خرید این قابلیت می تواند گزینه جذابی باشد. البته این امر هزینه هایی را برای کاربر ایجاد می کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا