فیلم و صوت

پخش زنده شبکه سپهر رسانه

فعلا این سرویس غیرفعال شده است توصیه می کنم آرشیو فیلم و سریال را تماشا کنید.

پخش زنده شبکه سپهر رسانه

کاربران محترم؛ سایت راشدون برای شما پخش زنده شبکه سپهر رسانه را با کیفیت مناسب و سرعت عالی فراهم کرده است که می توانید بصورت آنلاین و مستقیم به تماشای شبکه سپهر بپردازید.

سوالات متداول

1. پخش زنده شبکه سپهر از سایت راشدون چه مزایای نسبت به دیگر سایت ها مثل تلوبیون، تیوا، آنتن و باشگاه خبرنگاران دارد؟

پخش زنده شبکه سپهر در سایت راشدون دارای قابلیت پخش زنده شبکه ها مطابق با پهنای باند کاربر است در این صورت موجب می شود که هنگام تماشای آنلاین و مستقیم، قطعی بوجود نیاید حتی اگر شما دارای اینترنت ضعیفی نیز باشید امکان پخش زنده فراهم است ضمن اینکه تمام سعی ما در این بوده است که پخش آنلاین به گونه ای باشد که حجم کمتری از اینترنت کاربر نسبت به دیگر سایت ها مصرف شود.

2. هر بار که پخش زنده شبکه سپهر را تماشا می کنم چقدر از حجم من مصرف می شود؟

اگر اینترنت شما پرسرعت باشد حجم ناچیز 512 کیلو بیت بر ثانیه از شما کم می شود و اگر اینترنت ضعیف تر باشد حجم به مراتب کمتری مصرف می شود. ضمن اینکه سرورهای پخش کننده در ایران است و تبعا اینترنت به صورت نیم بها محاسبه می شود.

3. آیا برای مشاهده پخش زنده شبکه سپهر از طریق وب باید پلاگین یا نرم افزار خاصی روی مرورگر نصب کنم؟

خیر برای تماشای آنلاین و پخش زنده نیاز به هیچ پلاگین و نرافزار خاصی نیست.

4. چطور میتونم به آرشیو شبکه سپهر دسترسی داشته باشم؟

فعلا آرشیو این شبکه موجود نیست.

معرفی شبکه سپهر

** خبرگزاری فارس-گروه رادیو و تلویزیون: یکی از شبکه‌هایی که به تازگی توسط معاونت فضای مجازی صداوسیما در بستر فضای مجازی راه اندازی شده است، شبکه سپهر رسانه است. شبکه‌ای که راه‌های دسترسی به آن از طریق ماهواره بدر، ستاب باکس داخلی و اپلیکیشن سپهر رسانه امکان پذیر است. این شبکه برنامه‌های تولیدی و تامینی را در کنار هم قرار داده است و به موازات هم آنها را پیش می‌برد. با حمیدرضا سرافرازی که به تازگی مدیریت این شبکه تلویزیونی را عهده‌دار شده است، درباره جزئیات تاسیس این شبکه، بحث محتوای تولیدی و تامینی و راه‌های دسترسی مخاطبان به این شبکه گفت‌وگو کردیم.

** آقای سرافرازی شبکه سپهر از چه زمانی فعالیت خود را آغاز کرد؟

– شبکه سپهر شبکه‌ای است که در معاونت فضای مجازی راه اندازی شده است. وظیفه اصلی این شبکه معرفی برنامه‌های رسانه‌ای و فرهنگی کشور و در راس آنها سازمان صداوسیما است و به عبارتی مرجع اطلاع رسانی حوزه فرهنگ و رسانه کشور است. قبلا این شبکه در فضای آی پی تی وی و ماهواره بدر و ستاب باکس‌های نسل جدید و DVBT2 یک کانال داشت که از مراکز استان‌ها و تهران قابل دسترسی بود. نزدیک به دو سال پیش طرح ابتدایی این شبکه مطرح شد و حتی آنتنی تحت عنوان سپهر داشتیم اما صرفا در حد پروموشن برخی از تولیدات رسانه ملی بود. اما کار جدی‌تر در این شبکه از شروع سال ۹۸ آغاز شد و در این حوزه بیشتر سعی کردیم با فکرهای جدید و ایده‌های جدید تولیدات جدیدی داشته باشیم. افقی که در نظر داشتیم این آشنایی بیشتر مردم با این شبکه و افزایش تولیدات برنامه‌هایی با محوریت پروموشن و مرجعیت تولیدات رسانه‌ای شبکه بود. همان زمان این طرح‌ها را ارائه دادیم و تا الان مشغول کار کردن روی این طرح‌ها هستیم. در اصل ما زیر مجموعه فضای مجازی هستیم و به کمک صدا، سیما و فضای مجازی آمدیم.

** تولیدات شما بیشتر به چه سمتی خواهد رفت؟

– ما ادعا داریم که این شبکه، شبکه مرجع پروموشن یا ترویج در سازمان صداوسیما است و جنس این شبکه با تمام شبکه‌هایی که تا به حال بوده است تفاوت دارد. من در راه اندازی خیلی از شبکه‌های نسل جدید حضور داشتم، اما زمانیکه مسئولیت این شبکه را پذیرفتم دیدیم که باید کاری متفاوت را برای راه اندازی این شبکه انجام دهیم. ما رقیب هیچ شبکه‌ای در سازمان صداوسیما نیستیم. بلکه آمدیم که به رسانه و به خصوص سازمان صداوسیما کمک کنیم.

پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه

جنس تمام برنامه‌هایی که در این شبکه هست چه برنامه‌های تامینی و چه تولیدی-تامینی و چه تولیدی، پروموشن است. یعنی یک جور معرفی برنامه‌های رسانه است که این کار کاری عجیب و سخت برای یک شبکه است. به این دلیل که یک شبکه هم باید مخاطب خود را داشته باشد و هم دارد می‌گوید که من را نگاه نکنید و جای دیگه را نگاه کنید، پس جذب کردن مخاطب برای چنین شبکه‌ای بسیار دشوار است. اگر شبکه‌ای بودیم که برنامه‌های سرگرم‌کننده، ورزشی، سریال و … پخش می‌کردیم جذب مخاطبمان ساده‌تر بود، اما شبکه سپهر رسانه از هیچکدام از این المان‌ها به صورت مستقیم نمی‌تواند استفاده کند و پخش مسابقه ورزشی به صورت مستقیم و زنده، سریال و فیلم نخواهیم داشت.

پس چگونه باید برنامه‌ای تولید کنیم که مخاطب در وهله اول جذب این شبکه شود؟ در ادامه اینکه باید بعد از جذب مخاطبمان، به آنها بگوییم حالا که شبکه ما را دوست داشتید برنامه‌های این شبکه را نبینید و برنامه‌های شبکه‌های دیگر را تماشا کنید، درصورتیکه هیچ شبکه‌ای چنین کاری را نمی‌کند و همه می‌گویند بیایید و برنامه ما را ببینید. جنس تمام تولیدات ما تولیداتی است که دارد معرفی می‌کند و کار پیچیده و سختی است. ما رقیب هیچ رسانه‌ای نیستیم بلکه خدمت‌گذار رسانه هستیم. مدت‌ها داشتیم به این فکر می‌کردیم که با وجود این پارادوکس چطور برنامه تولید کنیم. اینکه بیننده‌ها ما را ببینند و شبکه‌های دیگر را هم ببینند. زمانیکه هر شبکه‌ای تیزری از برنامه‌هایشان پخش می‌کنند در تلاشند تا بگویند ما چنین برنامه‌ای داریم و ما را تماشا کنید. اما ما کاری مشابه این کار انجام می‌دهیم اما به طور جدی‌تر و حرفه‌ای‌تر و در آن می‌گوییم مخاطبان ما ببینید فلان شبکه چه برنامه خوبی دارد، پس بیایید و آن را هم نگاه کنید.

** در حال حاضر چه برنامه‌هایی توسط این شبکه در حال تولید هستند؟

– پنج برنامه در حال تولید داریم که از لحاظ کیفی باید این پتانسیل را داشته باشند تا مخاطب را با خود همراه کنند که از اینها استفاده کنند. برخلاف پیام‌های سازمان که اغلب به صورت مستقیم است، ما دو نوع پیام خواهیم داشت. همه پیام‌های عمومی که در تولید برنامه در نظر گرفته می‌شود و در افق رسانه دیده شده است را در برنامه‌های تولیدی خواهیم داشت. به علاوه اینکه یک به علاوه بزرگ داریم و آنهم اینکه بیننده بعد از دیدن این برنامه‌ها به خودش بگوید این برنامه چه می‌خواست به من بگوید؟ و در مثالی می‌توان گفت این برنامه که در شبکه سپهر دیدم می‌خواست بگوید فلان برنامه را در شبکه سه تماشا کن. برای توضیح شفاف‌تر باید بگویم مثلا برنامه اعجوبه‌ها این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ممکن است مخاطبینی از پخش چنین برنامه‌ای و یا حتی از زمان پخش آن بی اطلاع باشند. از این سمت ما باید برنامه‌ جذابی بسازیم که بیننده آن را نگاه کند ولی در همان برنامه در خصوص اعجوبه‌ها صحبت و برنامه‌سازی ‌کنیم این موضوع می‌تواند در مورد سایر برنامه‌هایمان مصداق داشته باشد.

ما به بیننده و کاربر شبکه سپهر می‌گوییم که دارد چه اتفاقی در کجا می‌افتد. اما اساسا برنامه‌ای که داریم می‌سازیم شاید آنقدر جذابیتش بالا باشد که مخاطب به سمت فقط همان برنامه رود یا فقط به سمت برنامه‌ای که دارد تبلیغ آن را می‌کند سوق پیدا کند. این دیگر هنر برنامه‌ساز است که چطور عمل کند.

** با توجه به فعالیت شبکه سپهر در بستر فضای مجازی لطفا توضیحاتی در خصوص ضرورت ایجاد و راه اندازی آن و اینکه اساسا قرار است چه نیازی در مخاطب را برآورده سازد، بفرمائید.

– این نیاز در تمام رسانه‌های دنیا وجود دارد. اغلب رسانه‌های دنیا به این سمت رفتند که دوست دارند دریافتشان هم از طریق فضای مجازی و هم از طریق تلویزیون باشد. اما عموم مردم دوست دارند هرآنچه می‌بینند از تلویزیون ببینند. درست است شبکه سپهر دیر شروع به کار کرده اما با قدرت شروع کرده است. عموما در دنیا به این دلیل که تلویزیون‌های خصوصی بیشتر وجود دارند و شرکت‌هایی که کارهای رسانه‌ای انجام می‌دهند بیشتر خصوصی هستند یا خودشان صرفا برای خودشان این کارها را انجام می‌دهند،‌ یا اصلا ندارند. شبکه‌هایی که در زمینه‌های  فیلم و سریال و مستند کار می‌کنند تعداد فراوانی دارند. ما در معرفی این جریان به نسبت سایرین عقب نیستیم. ما یک رسانه هستیم و کشور خود و سازمان صداو سیما را داریم و این کمبود در رسانه و سازمان ما احساس می‌شد که یک جایی باید باشد که به مخاطبینی که نمی‌توانند به همه شبکه‌ها دسترسی و آگاهی داشته باشند، درباره برنامه‌های صداوسیما اطلاعات خوبی دهد.

علاوه بر این ما می‌توانستیم شبکه‌ای داشته باشیم که در کنار اینکه شبکه تلویزیونی هست، اپلیکیشن، وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و … را هم دارد و در گروه‌های مختلف برنامه‌سازی دائم در حال اطلاع رسانی است.

پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه

** شما این کار را فقط برای شبکه‌های سراسری تلویزیون انجام می‌دهید؟

– نه، ما به آی‌پی‌تی‌وی‌ها هم ورود کردیم و اینکه در فضای مجازی چه اتفاقی در حال رخ دادن است. تولیدات در این حوزه و بخشی که از جنس پروموشن و سواد رسانه‌ای هست نیز در این شبکه پخش می‌شود. این شبکه مرجع اطلاع رسانی و ترویج سواد رسانه‌ای است. در ادامه در حوزه معرفی و اطلاع رسانی اتفاق‌های مهمی که در کشور در حوزه رسانه رخ می‌دهد مثل جشنواره فیلم فجر، عمار، سینما حقیقت، راهپیمایی اربعین، جشنواره عروسکی و … آگاهی خوبی به مردم می‌دهیم. ما هنوز ابتدای راه هستیم و آینده روشنی را برای خود متصور شدیم. در حالت کلی باید بگویم این شبکه صرفا معرفی برنامه ندارد.

** فلسفه نامگذاری شبکه سپهر رسانه چیست؟ و در انتخاب آن چه معیارهایی در نظر گرفته شده است؟

– سپهر یعنی آسمان و ما قصد داریم تا شبکه سپهر مثل یک آسمان و چتر بر سر تلویزیون حضور داشته باشد و همه عرصه‌های مختلف رسانه را به صورت یکسان پوشش دهد. درست است که ما در سازمان صداوسیما هستیم ولی خارج از سازمان صداوسیما هم آن رسانه‌هایی که همسو با نظام حرکت می کنند در همگرایی و ایجاد حس هم بستگی ملی کمک می‌کنند. از آنجایی که ما راجع به همه موضوعات و مسائل قصد پوشش رسانه‌ای داریم، به همین دلیل خودمان را مثل یک چتر بالای سر رسانه می‌دانیم.

** راه‌های دسترسی به شبکه سپهر رسانه چگونه است، در این خصوص توضیح بیشتری بفرمایید.

– شبکه سپهر رسانه برای ایرانیان خارج از کشور روی ماهواره بدر قابل دریافت است. اپلیکیشن سپهر به راحتی روی گوشی‌های تلفن همراه نصب می‌شود. از این طریق مخاطبان می‌توانند همه شبکه‌های صداوسیما، برون مرزی و … را پوشش می‌دهد. در بخش فرم، شبکه سپهر آرشیو ندارد و ما هنوز مشغول کار روی این اپلیکیشن هستیم و بزودی امکانات بیشتری را در اختیار کاربران مان قرار می‌دهیم تا بتوانند جستجوی محتوایی نیز در این اپلیکیشن داشته باشند. مردم در داخل کشور از طریق همه ستاب باکس‌هایی که تلویزیون‌های تعاملی دارند، می‌توانند با این شبکه در ارتباط باشند. یا از طریق تلویزیون‌های نسل جدید که دو سال پیش در بازار خریداری کردند می‌توانند بدون هیچ امکاناتی شبکه سپهر را دریافت کنند. همچنین اگر تلویزیون‌های نسل قدیم دارند و ستاب باکس های‌شان از نوع DVBT2 است، باز هم این شبکه قابل دریافت است. کیفیت پخش و تولیدات سپهر رسانه FULL HD است و حتی برخی تولیداتمان 4K  و بالاتر از آن خواهد بود. درست است که همه تولیدات سازمان اچ دی و فول اچ دی نیست اما کیفیت پخش ما به این صورت است و خیلی از تولیدات شبکه‌های سراسری ما اچ دی شده است. همچنین ما بخش لایو یا همان پخش زنده را برای این شبکه در دستور کار قرار دادیم. Sepehr.irib.ir در حقیقت همان لایو سازمان صداوسیما است که به راحتی کاربران را به لایو سازمان منتقل می‌کند.

** برنامه‌ریزی‌هایی که برای آینده این شبکه دارید چه اقداماتی است؟

– تا پایان امسال یک زمان سی دقیقه‌ای به زمان برنامه‌های این شبکه افزوده خواهد شد. همچنین طی صحبت هایی که با معاونت سیمای استان‌ها داشتیم. بنا شده که شبکه‌های استانی خودشان تولیداتشان را در اختیار ما قرار دهند و هم اینکه بتوانیم مشارکت‌هایی در زمینه تولید برنامه‌های استانی داشته باشیم. انشاله در سال آینده نیز قرار است تولیداتی در حوزه صدا نیز داشته باشیم. کما اینکه در مورد استان‌ها کار را شروع کردیم در بخش معاونت فضای مجازی استان‌ها که قرار است تولیدات مستقیم خودشان را برای پخش در اختیار شبکه سپهر قرار دهند و هر چه در معاونت فضای مجازی تولید می‌شود را در شبکه سهپر به صورت کامل پخش کنیم و هر آنچه خارج از فضای مجازی تولید شده ما در موردش برنامه سازی و صحبت می‌کنیم.

** با توجه به تعدد و تنوع شبکه‌ها، کانال‌ها و اساسا بسترهای فضای مجازی که عمدتا به سهولت و سرعت زیادی اخبار و کلیه اطلاعات مورد نیاز کاربرد را ارائه می‌دهد، شبکه سپهر رسانه قرار است چه محتوا و با چه کیفیتی به مخاطبان خود عرضه کند؟

– منهای مسابقه‌ها پخش تولیدات این شبکه از بهمن ماه آغاز  شده است. در حال حاضر مشغول برخی تولیدات برای این شبکه هستیم و جنس این محتوا شاد، فانتزی و عامه پسند است و همه مردم درگیر می‌شوند. شبکه سپهر همه گروه‌های سنی را معرفی می‌کند. برنامه کودک، پزشکی، ورزشی، فیلم و سریال و … عموم مردم حتی مخاطبین خارجی و فرای مرزهای ایران را در برمی‌گیرند. تا حتی افرادی که خارج از کشور زندگی می‌کنند به راحتی دسترسی به زمان و نحوه پخش این برنامه‌ها داشته باشند. برای مثال وقتی شبکه سپهر، شبکه پویا را معرفی می‌کند هدف‌گیری‌اش بچه خردسالی است که دارد برنامه را تماشا می‌کند. رویکرد تمامی برنامه‌های تولیدی ما اطلاع رسانی و معرفی خواهد بود.

برنامه «امروز با من» یکی از این برنامه‌های تولیدی ما است. این برنامه ارتباط دو سویه ما با مخاطب را نشان می‌دهد که مراحل پیش تولید را گذرانده است و هفته ابتدایی بهمن ماه پخش شد. این برنامه فرصتی به عموم مردم می‌دهد در هر رده سنی و با هر جنسیت و گویشی آمده و برای اولین بار در سازمان صداوسیما از آنتن این سازمان استفاده کنند و اگر توانایی اجرای برنامه دارند بیایند و درخواست دهند و مقابل دوربین بروند.

برنامه «اینجا چه خبره؟» داریم که در آن به طور فانتزی به تولیدات صداوسیما می‌پردازیم و امین نبی اللهی مجری این برنامه است و چند قسمت از این برنامه تولید شده است. شاید این شائبه بوجود آید که می‌خواهیم برنامه‌های سازمان را نقد کنیم اما اینطور نیست و ما به هیچ وجه صداوسیما را نقد نمی‌کنیم و تلاشمان بر این است تا نکته‌های خوب را پیدا کرده و همان‌ها را پررنگ کنیم.

پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه

منهای برنامه‌هایی که به معرفی می‌پردازیم و در حال پخش است، برنامه دیگری با نام «کافه فیلم» داریم که به حوزه آی‌پی‌تی‌وی‌ها و وی‌او‌دی‌ها می‌پردازد. ما در همه برنامه‌هایمان و در قالب سازنده،‌ مجری و … از حضور جوانان با تجربه بهره می‌بریم و این برنامه‌ها همگی با جنس فانتزی و شاد است. کافه تی نیز به برنامه‌ها، فیلم و سریال‌های خارجی که در معاونت فضای مجازی کار آماده سازی روی آن انجام می‌شود، می‌پردازد. این برنامه نیز کارشناسی دارد که به گپ‌وگفت و معرفی درباره آثار می‌پردازند. همچنین چند مسابقه هم تولید می‌کنیم، البته برنامه امروز با من هم تا حدودی مسابقه دارد.

جنس فضای مجازی در مسابقه‌ها نیز بیشتر است، جنسی که تا به حال در تلویزیون وجود نداشته است و با بهره‌گیری از اپلیکیشن سپهر این مسابقه‌ها طراحی‌ می‌شود. محتوای این مسابقه‌ها رسانه و سواد رسانه‌ای است و سوال‌هایی که انتخاب می‌شود به حوزه فیلم و سریال مربوط است و برخی سوال‌ها به شاخه عمومی سواد رسانه‌ای برمی‌گردد، مثل محتوا و پیام برنامه‌ها و شرکت‌کننده‌ها که باید از قبل تماس گرفته و ثبت نام کنند و تعداد برنده‌ها نیز بیش از یک یا دو نفر است. همچنین یک مسابقه میدانی هم داریم و برای آن در حال برنامه‌ریزی هستیم.

** محتوای این برنامه به چه صورت است؟ و اینکه از چه طریقی به استعدادهای آنها می‌رسید؟

– فصل اول این برنامه ۹۰ قسمت است و افراد علاقه‌مند به اجرا خود را مقابل دوربین برنامه محک می‌زنند و به استودیوی برنامه آمده و درباره اعلام برنامه‌های همان روز تلویزیون به صحبت می‌نشینند. ما در اصل با این کار می‌خواهیم جوی را در سازمان صداوسیما بشکنیم، یعنی ما تعدادی مجری خواهیم داشت که از میان مردم آمدند.

** شما برای حضور این مجری‌ها فیلتر هم دارید؟

-ما اسم آنها را در وهله اول مجری نمی‌گذاریم چون مجری نیستند. اینها قرار است بیایند و هر چه گاف هم بدهند ما دوربین را خاموش نمی‌کنیم. اما آنچه هست ما برای شب سال نو ما دیگر سراغ چهره‌های معروف بازیگر و هنرمند نخواهیم رفت و آن برنامه را هم دست مردم عادی می‌دهیم تا در کنار آن معرفی برنامه‌های نوروزی را هم داشته باشند.

** این شبکه در حال حاضر چند ساعت در شبانه روز پخش دارد و توضیحاتی در خصوص جدول پخش برنامه های این شبکه بفرمایید.

– شبکه ما به طور ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند که با تولیداتی که اضافه می‌شود سه ساعت به باکس اصلی اضافه می‌شود و مابقی زمان را به بازپخش برنامه‌ها می‌پردازیم.

** جدول پخش برنامه‌های شبکه سپهر به چه صورت است؟

– ما علاوه بر همه شبکه‌های سیما به شبکه‌های استانی و برون مرزی (فارسی زبان) هم می‌پردازیم. شبکه برون مرزی از تولیدات سیما مثل آی فیلم استفاده می‌کند یا شبکه تماشا که تولیدات تامینی دارد و ما نیز در حد معرفی سریال‌ها به‌ آن می‌پردازیم. اما برنامه‌های دیگر سازمان که در حوزه سیما قرار می‌گیرد یا برنامه‌های رادیو و یا استان‌ها هم هستند اما ما بیشتر از اینکه به برنامه‌های تامینی‌شان بپردازیم به تولیداتشان اهمیت می‌دهیم که شامل فیلم، سریال و برنامه‌های ترکیبی است که کنداکتوری برای همه اینها آماده شده است. اما معمولا اینطور است که با توجه به تعدد شبکه‌هایی که وجود دارد، در بین شبکه‌های استانی هر ۸ روز یکبار تولیدات یک استان را معرفی می‌کنیم. اما در مورد شبکه‌های استانی سیما این زمان کوتاهتر خواهد بود و در بخش تولیدات سازمان نیز بیشتر روی تولیدات فاخر و سراسری تمرکز داریم.

** آیا شما فقط برنامه‌های سازمان صداوسیما را پخش می‌کنید یا تامین محتوا از شبکه نمایش خانگی هم دارید؟

– حقیقت این است که تا به حال در شبکه نمایش خانگی فیلم یا سریال مناسبی ندیدیم که با اهداف رسانه ملی هم‌سو باشد. البته اگر وی‌او‌دی‌ها مجوزشان را از سازمان صداوسیما گرفته باشند و با ما هم جهت باشند، در موردشان صحبت خواهیم کرد.

** تعامل شما با وی او دی‌ها چگونه است؟

– ما بیشتر با آی‌پی‌تی‌وی‌ها در تعامل هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم. البته با آن دسته که از سازمان تنظیم و مقررات مجوز دریافت کردند، برنامه‌های مشارکتی داشتیم که تعدادی از آنها در شبکه سپهر پخش شده است.

** نظارت بر محتوای سپهر بر عهده کجاست؟ و چقدر با تلویزیون تفاوت دارد؟

– نظارت بر عهده خودمان است مثل تمام شبکه‌های تلویزیونی دیگر. از طرفی بخش تامین برنامه نیز در اختیارمان است که در حوزه کنداکتور وارد می‌شود و پخش و مدیریت پخش را نیز داریم.

** در بخش نظارت چقدر با تلویزیون تفاوت دارید؟

-کاملا شبیه به تلویزیون هستیم. تمام ممیزی‌هایی که در تلویزیون وجود دارد برای ما هم برقرار است.

** کارمندان این شبکه همه از کارمندان صداوسیما هستند؟

– تعدادی از آنها کارمندان سازمان بودند و برخی نیز ویژگی‌های خاصی داشتند که از خارج از سازمان جذب شدند. همچنین شماره پیامکی شبکه ۳۰۰۰۰۴۰۴۴ است که برای تعامل بیشتر مخاطبان با شبکه سپهر راه اندازی شده است.

و سایت راشدون نیز برای شما پخش آنلاین شبکه سپهر و پخش مستقیم شبکه سپهر و پخش زنده شبکه سپهر را فراهم کرده است.

پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
پخش زنده شبکه های صدا و سیما - پخش زنده شبکه سپهر رسانه
لطفا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا